1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon even de andere eilandjes af waar je bij kan, dan heb je zo die andere vormen te pakken. Als je dan daar alle demonen hebt kan je alle eilandjes doorlopen en naar de buitenste eilanden voor je partijgenoten en naar het binnenste eiland voor de daadwerkelijke demoon.

    PS: overnieuw begonnen of werkte dat met het afmaken van die grand oak?
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik quote hem ff

    :cool:

    Fade is best easy, het kutte is alleen dat je moet uitzoeken waar je je forms kan vinden(wat erg lang kan duren als je pech hebt met zoeken) en dat het gewoon verschrikkelijk saai is.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
  3. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    afgerond ja, maar hoe. Hij had issues met de grand oak (paar paginas terug) en vroeg me af hoe ie dat opgelost had.

    Dat stuk van de fade in de circlequest is suf ja, heb gewoon mazzel gehad dat ik met de klok mee de eilandjes af ging en dan vind je op de meest logische manier alle vormen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Laat ik maar niet zeggen hoe dat met die grand oak gegaan is. Het is in elk geval afgerond en ik ben nu dus met die mages bezig.

    Ik zal zo meteen aan de gang met die eilanden en misschien is het verstandig met de klok mee te gaan. Had gisternacht ook geen oog dicht gedaan, dus kan zijn dat ik met die slaperige toestand van me iets over het hoofd heb gezien. Een geestesdeur bijvoorbeeld. ;)
     
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Laat me raden je kon gewoon al door de mist heen lopen :lol:
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Daar kwam ik inderdaad achter. Ik was moe toen ik het deed, had gisteren helemaal niet geslapen en dan mis je wel eens wat. :+

    Morgen eerst maar eens proberen door die eilandjes te komen van the fade. :9
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Eurogamer heeft nog een artikel geschreven over Dragon Age en wat voor hun deze RPG zo speciaal maakte.
     
  8. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Consequenties van je daden draait veel om. Met name de interactie met je partijgenoten is in Dragon Age uitmuntend, men loopt niet simpelweg meer achter je aan. Dat, en de verschillende afkomsten van je karakters maakt het een schitterende RPG, dat het dan met elven, dwergen en mages is zal allemaal wel. Bioware snapt enorm goed dat het niet gaat om het gereedschap, maar om wat je ermee maakt.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Beter kon ik het niet zeggen. :thumbs:

    Het is alleen dat BioWare nog wel, net als in Mass Effect, de schoonheidsfoutjes moet wegwerken. Bij Mass Effect hebben ze dat ook nog niet gedaan en ik zou het niet leuk vinden als ze dat door deel II laten bezoedelen. Hopelijk verbeteren ze DA O dan ook gelijk.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    kom echt niet langs die broodmother , elke keer is ze bijna dood maar dan heb ik al geen potions meer en ben ik de sjaak. Ik ga wel naar achteren als de darkspawns komen om me puur om hun te richten, maar mijn teammates blijven nog wel in de buurt van de tentakels om daar met of de broodmother te vechten of met de darkspawn , ondanks dat ik wil dat ze ver van de broodmother gaan staan. Hoe kan ik dit voor mekaar krijgen?
     
  11. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Je teammates pakken en verplaatsen of tactiek anders instellen zodat ze bijv. dezelfde als jou aanvallen of de zwakste of iets dergerlijks. Net weer ff keen opgepakt en meteen weer 3u zitten spelen, weer wat nieuws meegemaakt in redclive wat kan die queen zeuren zeg!
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussen haakjes ik speel op de pc maar toch:

    Ik had de optie die om te zorgen dat de teammates niet voor zich zelf denken. Werkt perfect in dit soort battles. Zorgt dat ze niet zelf dingen aanvallen (en vooral domme dingen doen).

    Kan je ze gewoon mee nemen naar achter en ze daar beven aan te vallen wat jij wilt.

    Dus zorg dat ze daar weg gaan hoe dan ook, ik ga er vanuit dat je die optie waar ik het over had ook hebt op de 360.
     
  13. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zet de tactics op hold position en zet mijn party een stukje weg van de broodmother. Vervolgens bestook ik haar met mijn mage/ boogschutters en laat de rest van de party zich alleen focussen op de tentakels die bij je in de buurt zijn. Later komen de darkspawn naar je toe, maar de enige waar je echt bang voor moet zijn gebruiken toch melee, dus die komen naar je toe dus de tactiek blijft hetzelfde. Je kan dan rustig op de broodmother doorgaan met je mage en als ze er geweest is de restjes darkspawn in free movement afmaken.
     
  14. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister het spel gekocht, gelijk 12 uur gespeeld op hard. Had normal bij een vriend gedaan, en dat kwam een beetje te makkelijk over. Nou ik heb t geweten hoor, hard is focking moeilijk. In het begin kon ik nog wel gewoon beetje vechten zolang mijn party maar goede tactics had. Maar nu moet ik echt elk gevecht waarbij ik in de minderheid ben het hele gevecht stapsgewijs doen, elke keer linkertrigger en orders geven. Lijkt wel een strategiegame zo:). Als je een hard gevecht haalt geeft het me wel enorme voldoening op deze manier(bijna elk gevecht is nu hard, zelfs de random encounters op de map verlies ik weleens!).
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Fade ben ik doorheen, was opzich wel gaaf om te doen. Probeer ik ook nog met mijn stomme kop alleen die eindbaas te verslaan. Later toch maar mijn teammates erbij gehaald, waaronder de mage die je mee kan krijgen in het verhaal. Jammer dat dat mensn ook dood kan. :+
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja maar hoe doe ik dat? Speel zelf met mijn warrior, alistair, lilane en morrigan. Als ik de party achterin op hold zet vallen ze de broodmother ook nooit aan (want die valt hun ook niet aan namelijk). Hoe doe ik dan dat lilane en morrigan zich op haar richten en dat ik met alistair de tentakels/haar melee aanval?
     
  17. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Leliane en morrigan besturen en dan op de tentakels richten en A drukken
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    In dat gevecht heb ik de tentakels gewoon genegeerd en gewoon zo snel mogelijk dat beest kapot meppen :)

    Ik zit te twijfelen of ik nog een tweede playthrough ga doen met een mage als main. Heb 3 van de 6 origin stories gedaan...
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    maar dan gaan mijn warrior en alistair weer snel dood of niet? Nouja zal het straks of morgen wel ff proberen.

    edit; Gelukt! eindelijk
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2010
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Eerst stoer doen, maar dan vind ie DA stiekum toch leuk. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina