1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb toch even een vraag. ik weet dat er al eerder over gesproken is maar een echt antwoord kan ik niet vinden:

    ik heb enorme problemen met het vinden/beginnen van een missie. als ik een nieuwe missie aanklik dan zoek ik me echt een ongeluk waar ik nou precies naar toe moet of wat ik nou precies moet doen. ligt dat nou aan mij? als ik kijk naar bijvoorbeeld Fallout daar werd het gewoon duidelijk aangegeven. Ik vind het helemaal niet erg dat ik moet zoeken maar dan wil ik wel graag weten waar ik ongeveer moet zoeken. En zo'n pijltje op de map krijg ik alleen maar als ik vlak bij de target ben.

    wie heeft de oplossing?
     
  2. Sting

    Sting Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sommige quests zijn erg onduidelijk vind ik. Ik heb quests gekregen in het begin van het spel waar ik me rot naar zocht, maar toen ik op http://dragonage.wikia.com keek zag ik dat ik ze pas tegen het einde van het spel kon completen. Dit omdat je bv in het denerim alieanage moet zijn en dat gaat pas laat in het spel open. Beetje vaag imo.

    Maar wat hebben jullie nou voor % completed van het spel nadat je de archdemon hebt verslagen? Ik had maar iets van 60% terwijl ik heel grondig ben geweest.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik doe ook zelden side quests. Speel het verhaal wel uit en dan geloof ik het wel. :+
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is het al gemeld? Anders;


    [gb]Dragon Age: Origins Awakening expansion[/gb]
    [​IMG]
    Release date: 16 maart
    Extra info:The expansion, called "Awakening", will allow players to import (and edit!) their characters from the main game, and should run for around 15 hours.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  6. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    wilde het ook net posten, ik wist niet dat er zoveel extra content bij kwam! en dat zo snel na de dlc.. wel een beeetje vreemd. ben wel erg benieuwd!
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de completion op 77% staan.

    Wel slim die expansion in maart. Moet iedereen zijn game nog vast houden....
    En die prijs, 40$, is ook wel aan de hoge kant vind ik!
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik sta praktisch voor de deur van de archdemon, met nog een paar potions over. Echt ze blijven maar komen en ik en mijn team blijven maar dood gaan. Zo is het echt niet leuk meer, maar ik zie ook geen weg om nu levend de arch demon te bereiken. Ik roep iedere keer de hulp in van of mages of dwergen of de ridders van redcliffe, maar tot nu toe helpt het niet. Hoewel de standaard Darkspawn zo dood zijn, krijg je die met magie nauwelijks en met moeite dood. Ik had meer dan 20 health potions, maar die zijn bijna allemaal op. Echt zonde, wil zo graag dat laatste stuk beleven. :'-(

    Over Morrigan:
    Wel vet dat ze nu zwanger van me is. Ik bleef maar zeuren dat ik wel op kraamvisite kwam. O-)
     
  9. Sting

    Sting Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    En heb jij iets van DLC gekocht en gespeeld? ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik veel gemist heb want ik heb elk hoekje verkend zoals ik met bijna alle rpg's doe.

    Ik moet trouwens wel zeggen dat ik de slechte invloed van EA wel merk in dit spel. Dit is het eerste Bioware spel waar ik echt irritante bugs opgemerkt heb en zodra het spel in de winkel lag was er al DLC tekoop wat dus makkelijk in het spel had kunnen zitten.

    Deze dingen ben ik niet gewend van andere Bioware games.
     
  10. Sting

    Sting Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik zelf totaal geen moeite mee gehad op medium met mijn Mage met Arcane warrior/Blood mage spec. Ik had sten als dps, wynne als healer, alistair als tank en ik zelf was meer een off-tank die nonstop AOE spells zat te casten. Ze vielen om als vliegen :)
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook alle origin stories gespeeld, ik weet niet of dat meetelt. Maar op mijn main heb ik die 77% in zo'n 75 uur. Ik doe het altijd lekker slow, veel verkennen, etc

    Ik heb de stone prisoner and wardens keep erbij ... Ik heb ook geen idee waar ik die andere 23% zou moeten halen, want ik ben volgens mij naar elke area geweest waar ik naar toe kon...
     
  12. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Je zal wel alle achievements moeten halen: de origin story lines, alle romances, alle dit en alle dat.

    Heb het spel alweer een tijdje niet meer aangeraakt na AC 2 en een vakantie. Ik overweeg te wachten totdat de expansion komt.
     
  13. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Expansion klinkt zeer lekker om eerlijk te zijn, al zal ik niet verder kunnen met me favoriete character van nu toe.

    Hij is helaas overleden als grote held van Ferelden, en zal ook niet met Alli kunnen doen want die is king

    Heb er nu al zin in :) en 40 euro is niks toch. Zeker niet met importeren 15 euro voor een verdere ontdekking in een leuk wereldje. En zou helemaal tof zijn als de andere DLC er ook bij zit zodat je helemaal ff up to date ben.

    Heb trouwens 82% gecomplete, geen dlc behalve golly.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Expansion? Heb ik iets gemist?

    Edit:

    Lama, vorige pagina :+

    40$ vind ik wel een beetje veel voor 15 uur gameplay!
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  15. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    over amaranthine (einde spoiler)

    amaranthine is trouwens het land wat de grey wardens krijgen aan het eind van het spel, als je gewonnen hebt. dan zal het daar over gaan denk ik, hoe je alle beesten eruit mept

    ben heel benieuwd!
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dragon Age expansion:

    [GT]60437[/GT]

    The revenge of Skeletor. ;)
     
  17. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die dexterity bug al verholpen? Want ik had een archer character gemaakt maar die werd niet sterker door die vervelende bug. :x

    Hoe groot is die expansion eigenlijk? qua extra gameplay uren bedoel ik dan. :)
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    "The expansion, called "Awakening", will allow players to import (and edit!) their characters from the main game, and should run for around 15 hours."
     
  19. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vraag ik me toch af met welke character je zal spelen als je je andere character dood hebt laten gaan. Je zult wel een nieuwe character aan moeten maken.
     
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ind. Ben niet op het voorstel van Morrigan ingegaan en heb Alistair zich op laten offeren en deze zit wel in de trailer. Ben benieuwd hoe ze dit allemaal gaan oplossen qua verhaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina