1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik loop weer een beetje vast. :+ In de Broken Circle quest:

    Voor de Arl of Redcliffe kreeg ik de keus het leven van Conners moeder te sparen door de Circle of Marges om hulp te vragen. Dus ik ben naar de Circle Tower gegaan, maar ik was wat voorzichtig in mijn gesprek met Knight-Commander Greagoiredit. Ik was namelijk bang dat ik al de kant koos van de templars, terwijl ik de mages wil steunen.
    Nu kan ik enkel nog vragen stellen aan die Greagoiredit en de deur van de Tower blijft dicht. :{ Wat vergeet ik?

    Hier schrik ik wel van: http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/dragonage/answers.html?qid=132445
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet wat je vergeet. Maar als je de tower quest nog niet hebt gedaan. Zeg gewoon tegen de gregoir dat je hem helpt en de first enchanter zal bevrijden. Vecht je daarna een weg door de toren en iedereen die je tegenkomt blijf je heel positief over het bevrijden van de mages (ook tegen templars) Als first enchanter is gered geef je je mening dat hij niet een abomination is tegen gregoir en dan kan je aan de first enchanter vragen om je te helpen.

    Het is mogelijk dat zodrag je de quest van de tower hebt gecomplete je met hem moet praten (voor de cheevo) en daarna nogmaals met hem praten om het over de zoon van redclife te hebben!

    succes!
     
  3. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb hem op hard uitgespeeld met mijn 3 mages + warrior party. Was vaak erg eenvoudig. Enige lastige gevecht was Gahxang, maar meer omdat ik hem enkele keren opnieuw moest doen aangezien hij Fade Wall niet dropte. Toen ik hem op Easy zette, dropte hij in één keer.

    Andere lastige gevecht was het einde. Zonder rogue in de party kan je die ballistas niet repareren. Aangezien Morrigan ervandoor was gegaan, had ik 2 warriors en 2 mages in de party. Helaas had mijn main geen afstandsspells, dus ik moest constant wachten totdat inferno van Wynne was gerecharged in fase 3. Tip: neem altijd een rogue mee.

    Ik zou Nightmare ook wel willen proberen, maar dat vergt zorgvuldige planning. Wie weet als ik tijd heb.
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga met morrigan. Dan ga ik het ff proberen zonder haar :)

    Zou t niet weten. ik heb m namelijk op de ps3 ;)
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar het probleem is dus dat ik hem niet kan helpen! Ik kan alleen vragen aan hem stellen! Eerst had ik wel die optie en toen zei ik dat ik er over na moest denken, maar toen ik terug kwam waren al die gespreksopties verdwenen. Ook de deur naar de Tower is dicht.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke dan weet ik het echt niet. Kan dat het een bug is. HEb je de update al?
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik speel over Live, dus ik moet alle updates wel hebben. Tenzij er NET een nieuwe is verschenen, ik heb een week niet gespeeld.
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee deze week niet geloof ik. DA heeft wel wat bugs gehd en dit soort bugs komen vaker voor.
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb de quest van de Dalish ook overnieuw moeten doen. Toen ik klaar was ging de deur niet open, dus ik zat vast... Niet dat het nou zo moeilijk was vanaf m'n laatste save ;)

    maar ik heb hiernaast ook wel meer bugs gehad..
     
  10. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Nog 3 dagen!
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, secret achievements staan op achievement.org Kan niet wachten!
     
  12. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik kijk niet, haha. Moet nog mijn warrior naar lvl 20 (18 nu) en dan heb ik alle achievements: mijn eerste 11xx/11xx game. Kijk erg naar Awakenings uit.
     
  13. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de game hopelijk morgen binnen van Zavvi, dan kan ik er ook eindelijk eens aan beginnen :thumbs:

    Ik ga van start gaan met een dual wielding rogue denk ik zo _O_
     
  14. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    ik moet zeggen dat ik dat de minst leuke vond.. mij beviel het mage zijn op normal wel. beetje AoE'en, lekker achteraf gaan staan en iedereen afbranden met mijn inferno }:]
    maar dan wel op normal, want anders brand je je team mates ook af :eek:
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Komt Awakenings al over drie dagen uit ?!?
    Damn, ik heb echt tijd te kort...
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb ook een Dual Wielding rogue en wat ik er vooral leuk aan vond is dat ik het gewoon een cool karakter vond. Meestal ben ik een warrior in dit soort games omdat ik super soldaat wil zijn maar al snel had je alle skills al die ik kon hopen naar mijn gevoel en wat de rest van het levellen puur voor de cheevos en extra health.

    Me Dual rogue heeft echter nog een paar skills die ik graag wil voor hem dus die extra levels vind ik een top plan! Heeft het eindelijk nut om in de end game ook nog exp ergens in te zetten.

    Ondanks dat hij geen helm draagt (extra stats) is hij echt een super damage dealer door alle skills en extra attributen op dankzij equipment. Daarnaast heeft hij na zijn dual wiel skills ook nog de eerste twee rijen van archery gemasterd zodat hij arrow of slaying super sterk kan doen (500 damage gemiddeld) echt een leuk karakter!

    (mages en warriors zijn ook leuk trouwens, enige probleem met mages vond ik is dat je altijd voorop loopt dus als eerste de aandacht trekt! Je kan wel met allistar gaan lopen ofzo om te tanken maar dan heeft het weinig nut om een mage te zijn!)
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat houd die Awakenings update eigenlijk in? Ik zag dat die los in de winkel verschijnt? Is het niet gewoon een DLC, maar een big ass uitbreiding?
     
  18. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een grote uitbreiding te vergelijken met Shivering Isles voor Oblivion.
    Meer een good old fashioned expansion pack ipv wat kleinere DLC.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja is echt een grote met aantal nieuwe gebieden (ipv een nieuw gebied met verschillende zones) nieuwe vijanden, nieuw verhaal en nieuwe allys. Maar volgens mij kan je je oude ook nog gewoon gebruiken!
     
  20. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog veel belangrijkere, nieuwe skills ook :)

    Maar wil nog steeds een keer goede Arcane Warrior maken alleen laatst kwam het er net niet van :) Dual Wield Roque vond ik ook leuk, en field control mage ook. Alleen was mage op normal dan wel iets te makkelijk dus wat hoger gezet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina