Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu net de toren uitgegaan. Natuurlijk om een Grey Warden te worden... Daarna kan ik gewoon zelf kiezen waar ik heen wil toch?
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    klopt. Eerst nog even langs Lothering, en dan kun je de wijde wereld in lopen
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke! Heb er nu al bijna drie uur opzitten... Echt een topgame zeg!
     
  4. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was benieuwd naar awakening, ik heb zelf het idee dat origins zelf al genoeg heeft.
    maar is ie een beetje het geld waard? ik heb namelijk het idee van niet :)
     
  5. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Voor 30 euro ben je ongeveer 15 uur bezig als je alle sidequests doet. 2 euro per uur vind ik wel een goede deal.

    Er zijn wel enkele missers gemaakt met Awakenings, zie eerdere posts van mij, maar als je DA:eek: echt tof vond, zou ik me ook wel wagen aan Awakenings.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zelfde mening!
     
  7. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak als ik een chest wil openen dan geeft hij aan dat ik niet genoeg skill heb, ik kan nergens een skill vinden waardoor ik beter kan lockpicken?:mad:
    Weet iemand hoe dit werkt?
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Een rogue heeft een talent genaamd Deft Hands (het is de derde van de 4 rogue talents). Hiermee kun je dingen openen.
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke bedankt, dus als ik een rogue in mijn party heb en dan switch naar hem (mits hij die skill heeft) dan kan ik dus de kisten openen.:)
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Jup, helemaal goed :) .
     
  11. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Inderdaad. Nog iets specifiekers: elke rogue (ook zonder die skill) kan kisten openen mits zijn Cunning hoog genoeg is. Wat deft hands doet is +xx cunning op het moment dat je een kist opent. In principe kun je - uit mijn hoofd - met 60 cunnings en 2 skills in de deft hands tree alle kisten openen wat je weer 2 skills scheelt.

    Mocht je niet willen optimaliseren, dan zou ik gewoon 4 skills erin stoppen. Scheelt een hoop gedoe.
     
  12. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Gisteren weer eens dragon age gedaan, moment dat ik hem opstarten en de savefile laadde van Warden's Keep kreeg ik in eens
    The ultimate sacrifice
    achievement, terwijl ik zelf het
    Dark Ritual
    einde gedaan had.
    Niet dat ik het erg vond, maar lijkt me toch wel een bug.
    Zijn hier ook nog mensen die het zelfde gehad hebben of ben ik een uitzondering?
     
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu de keuze maken tussen Templars en mages, maakt dit nog een verschil uiteindelijk?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik heb ook voor de Dark Ritual gekozen toen ik de game nog speelde. Heb dit helaas niet meegekregen toen ik bezig was. Ken het probleem wel, want ik meende er iets over op YouTube te hebben gezien.

    Mazzel bug zou ik zeggen. 1/2 achievements voor bijna niets. :D
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld, eerste playthrough. Wat een game!! heerlijk :D binnekort snel aan mijn 2de beginnen!
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Mjah, alleen wat je allies zijn, en de achievement :) .
     
  17. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik bedoelde is de een sterker dan de ander of maakt dit niet uit?
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ikzelf vind van niet. Maar meer kan ik eigenlijk niet zeggen zonder te verklappen hoe het zich gaat afspelen op het einde.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben er na vele uren spelen nog steeds niet echt achter, maar levelt de wereld met je mee? O-)
    Over het algemeen heb ik geen problemen met de moeilijkheidsgraad, maar:
    Morrigan wilt dat ik haar moeke ga doden, maar ze vergat te vertellen dat ze dan in een draak verandert. :+
    Ik heb de keuze om de Grimoire gewoon over te nemen van Flemeth en daarna gewoon te liegen tegen Morrigan, maar dat wil ik niet. :p

    En die draak die bij Urn van Andraste ligt (Sacred Ashes) wil ik natuurlijk ook graag ooit verslaan


    Heeft het dus nut om even weg te gaan en later met een hoger level terug te komen, of blijft het in principe even moeilijk?


    Oh, en hoe krijg ik Leliana het bed in? Ik probeerde helemaal niks bij Morrigan, en opeens nodigde ze me uit in haar tent. Leliana vindt me al tijden volledig <3, maar ja... Er komt niet veel actie. ;)

    Wel jammer dat je niks kunt respeccen, want ik heb met mijn skills een paar foutjes gemaakt waardoor ik behoorlijk lang door moet level om die recht te zetten.
     
  20. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    De monsters en items levelen met je mee. Daardoor kan je elke volgorde aanhouden zodat alles uitdagend genoeg blijft.

    Toch wordt het later in het spel relatief gezien makkelijker: je upgrade je skills en items waardoor je als geheel sterker wordt. De twee draken kan je het best doen als vanaf level 14: dan heb je de noodzakelijke skills en gear wel. Mogelijk is het beter om nog iets langer te wachten. In principe maakt het allemaal niet bijzonder veel uit.

    Doe ze wel voordat de Landsmeet begint, daarna kan je niet meer naar ze toe. Wanneer dat moment is, wordt heel duidelijk gemaakt, dus beware.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina