1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Gisteren heb ik trouwens twee draken in één sessie gemold.

    Eerst ging Flemeth de pijp uit, daarna de High Dragon.

    Mijn party was level 13. Ik kreeg de indruk dat ik deze draken al veel eerder een kopje kleiner had kunnen maken? De gevechten duurden lang, maar waren niet overdreven moeilijk.

    Kunst is om niet teveel characters in melee te laten gaan. Maximaal één is voldoende om de draak bezig te houden, terwijl de rest van de party van een afstandje staat de knallen.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
  2. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Inderdaad, ik had ook graag wat meer keuze gehad in de elves vs wolves. Ik had meer lol in die 4 delen van de mage vinden.

    Nogmaals mijn vraag: hoe kom ik in bed met die Leliane? 'We' hebben al gezoend, maar ik wil de achievement.
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga maar voor de Elves deze playthrough. Alleen omdat ik nu een Elf ben, en ik mijn soortgenoten moet steunen :+ (lekker inleven in het spel).
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er helemaal geen Xbox 360 filmpjes na de release meer verschenen? Ik zou graag wat gameplay filmpjes willen zien, puur om te kijken of het een game voor mij zou zijn, dat ik die eventueel nog een keer kan aanschaffen.
     
  5. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm geloof mij het is een game voor jou;) het is een game voor iedereen het is te vet!!
     
  6. BabyKing

    BabyKing Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gruwelijk spel.
    Zo net even die dwarf en human origin gedaan.
    Eindelijk weer is het old-scool rpg gevoel!
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kan iemand mij misschien wat meer uitleggen over de tactieken? Ik heb de broodmothers nog steeds niet verslagen en wil graag verder.

    Ik heb Morrigan, Alistair en die roodharige dwerg in mijn team. Op moment heb kennelijk de kutste tactieken ingesteld die je maar kan bedenken, maar ik zou willen weten wat ik het beste kan doen.

    Hier is het bijna hetzelfde probleem als bij wow. Slecht in het afstellen van personages en tactieken. =(:'-(
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha, net ontdekt dat specializations boeken ook gratis kunnen zijn! Save eerst je game, koop een boek(je moet wel genoeg gold hebben helaas), unlock, laad je oude save en je hebt je geld weer + een nieuwe specializationskill! :D
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zatharian heeft net de curse van The Lady/ Witherfang opgeheven, en de weerwolven zijn weer normaal. Maar ik kreeg 1) niet de 'Sided with the werewolves' achievements, en 2) De elven noch de weerwolven zijn bij mij aangesloten. Waarom:eek:?
     
  10. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    FF terug naar de village lopen en met de keeper praten ;)
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik gebruik m'n Rogue voor de extra exp die je krijgt met het openen van kistjes en traps opruimen. Best handig eigenlijk!
     
  12. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik niet genoeg tijd heb voor dit spel. Heb net AC2 gehaald zit nu op werk en zodra ik thuis kom 18:00 gaat AC2 aan. En als ik die eenmaal heb uitgespeeld word het even mw2 multiplayer. Dus deze game moet nog even wachten. Hoop dat ik deze game nog uitspeel voordat ik Mass Effect 2 haal.
     
  13. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat je kan doen met al die stenen??? (Saphire etc etc)
    Ik heb er een berg maar heb nog niet kunnen ontdekken wat je hier nou mee kan doen.

    Thnx
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Quartz, Amethysten e.d. zijn om aan de dwergen te geven als je ze allies in je kamp heb staan. Dan kun je spullen doneren in die houten kisten om hun armor en zo te verstevigen voor de battle tegen de Blight.

    De Dalish hebben allerlei roots nodig die je constant vindt

    Mages willen ongebruikte runes die je gebruikt voor enchantments

    De humans van red cliffe willen geld om spul te kopen
     
  15. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0

    AHA! Bedankt (heb de dwergen nog niet als allies)

    Maar als je al die donations doet, doen ze er dan ook nog wat mee bij de battle? m.a.w gooi ik mijn zuurverdiende spullen niet in een bodemloze put??
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dat durf ik je niet te zeggen. Ik heb ze gewoon wat gegeven. Zoals de humans 3-4gold, wat runes aan de mages, alle stenen die ik vond aan de dwergen en beetje roots aan de dalish. Geen idee wat het effect precies is of dat het niks uit maakt. Hoorde de red cliffe officer op een moment wel zeggen dat ik the best armed forces zou hebben die ze ooit hadden gezien. Dus wie weet :p
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruiken 1 van jullie mages de shapeshift form? Ik zelf gebruik het nooit. Vond het een beetje een domme keuze. Maar ik denk dat je de beer kan gebruiken als laatste redmiddel. Iemand hier ervaring mee?
     
  18. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Helaas is shapeshifting in dit spel nutteloos, aangezien je je buffs verliest na de shift. Een warrior is sterker, een arcane warrior is betere tank en zelfs een rogue heeft meer opties dan een beer/spin/zwerm beesten. Erg jammer, want ik had graag een shapeshifter gebouwd.

    Heb besloten om in mijn volgende playthrough voor de 3 mages + shale build te gaan. Wellicht op hard.
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    3 mages...dat word makkelijk dan. 1 puur op heal. 1 met hexen en aanvals spells. 1 met glyps en aanvals spells. Easy!! Mooie is dat er nauwelijks party leden in de weg staan dus knallen met die grote spells als Inferno, Lightning storms, grease en dan in de fik steken :p

    Heb de laatste tijd ook aardig wat Risen gespeeld. Grafisch wat minder, gameplay is minder...en het verhaal ontwikkeld zich als stront door een trechter zo traag. Kan er gewoon niet in komen wat een marteling. Na 10-12 uur spelen heb ik nog het idee geen reet opgeschoten te zijn :mad:

    Vandaag de hele dag Divinity2 gespeeld. Deze games hebben nooit geweldige graphics, maar dit is zo slecht dat ik er zelfs aan stoor. Lopen en verkennen is beetje wazig en haperig lijkt het wel want wordt er gewoon misselijk van met lichte hoofdpijn. Verhaal is amateuristisch en voorspelbaar. De voice acting en hoe de personages zich presenteren is gewoon triest :mad: Wel grappig dat mensen in Div2 topic zeggen dat ze niet voor DA:eek: gekozen hebben vanwege de slechte graphics en dan Div2 spelen met echt rampzalige graphics. Ironie ten top.

    Ben blij Dragon Age nog te hebben tot er weer wat nieuwe RPG's komen zoals Mass Effect 2 e.d.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2009
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De graphics van DivII zijn OK, niet meer, maar ok niet minder. Belangrijker is dat er een dijk van een RPG onder zit, met heel wat uurtjes om je te vermaken. Het begint wat simpeltjes en langzaam. En persoonlijk lijkt DivII me leuker dan DA:eek:. Ik speel liever RPG's waarbij je als een single manneke de wereld verkent, dan party-based RPGs. EN ja, ik heb vroeger ook BG etc gespeeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina