Dat krijg je als je alleen het actie gedeelte ziet. Wat in DA soms ook wel wat clunky was, dus ik kan het niet erg vinden dat ze het hebben verbeterd. Maar nu wil ik eens gameplay zien van het RPG gedeelte (mja, alles behalve het vechten dus)
Da's waar. Laten we hopen dat het RPG gedeelte (diaologen, inventory etc) nog voldoende aanwezig is. In dat opzicht lijkt de game wel steeds meer op ME2. Minimale stats, maar daar had ik wel het gevoel te roleplayen door dat nog steeds geniale dialoog systeem en de extreem cinematische cutscenes.
Ik heb alle DLC toch maar gekocht: moest alleen de 4 losse episodes nog. Inmiddels twee ervan achter de rug. Mis nog een achievement in dat Darkspawn verhaal en ben net begonnen aan Witch Hunt. Mijn 'oude' arcane warrior uit Awakenings is zo kansloos overpowered dat het eigenlijk niet eens grappig meer is. Hierna overweeg ik nog één playthrough met een rogue op Nightmare. Met alle extra DLC items die je krijgt, kan je wel een mooie cunning based backstabber maken.
Ik vraag me af hoeveel uur je er al hebt opzitten. Ik wil wel weten hoeveel uurtjes je hier gemiddeld mee bezig bent.
Max 2 uur per episode op Nightmare met alle achievements, al heb ik Leliane's Song en dat Darkspawn verhaal op Hard gedaan. Per origins playthrough ben je zo'n 20~40 uur bezig. Ligt een beetje aan de hoeveelheid sidequests die je wilt doen. Awakenings is een kleine 15 uur. Plan voor volgende playthrough is om Alistair 100% spell resistance te maken, twee spirit healers en mijn main als cunning rogue (ass/bard). Zit nu aan 15xx/16xx. Enige spel waarin ik ooit iets om achievements heb gegeven.
De achievements zijn in het algemeen ook wel goed want elke achievement die je gedaan hebt betekend gewoon dat je een nieuw deel in de game ontdekt hebt. Over het algemeen dan, en roque's blijven leuk lekker veel dexterity en niks dat je haast nog kan raken
Juist, al ga ik dus voor de niet-dexterity route. Door Lethality kan je ook cunning boosten ipv strenght. Nuance verschil vooral. Enige rotte achievement in Dragon's Age is die 3x lvl 20 character. Eerste twee keer is prima te doen, de derde keer is best vervelend. Nu ga ik dus voor de 4e keer. Why not.
Twijfel nogsteeds over deze game. Is hij op een oude beeldbuis tv beeldvullend of is er sprake van zwarte banden?
Sorry speel hem op een monitor, maar ga er van uit dat ie prima speelbaar is. Heb nooit gehoord of ie zwarte balken heeft op een oud monitor dus kan je helaas niet helpen. Maar verwacht dat ie gewoon goed te spelen is aangezien ik daar nooit een klacht over heb gelezen. Me xbox doet het weer een beetje dus ook nieuwe playthrough gestart, heb een replica Duncan gemaakt wat er zeer grappig uit ziet in de dialogen.
Dragon Age: Origins DLC korting! Leliana's Song 280 MPS (was 560) (50% korting) The Golems of Amgarrak 200 MPS (was 400) (50% korting) The Darkspawn Chronicles 200 MPS (was 400) (50% korting) Dragon Age: Awakening 1600 MPS (was 2400) (33% korting) Precies de DLC die nog geen DotW is geweest (behalve Awakening), dus als je ze nog wilt hebben, download ze nu zou ik zeggen! Of koop de Dragon Age: Ultimate Edition als die voor jou goedkoper is.
Hmmm zitten nog wel een paar zeer interessante tussen, jammer dat die wardens keep ook niet in de aanbieding zijn Thanks voor de heads up!