Oké, tof. Ik ben net opnieuw begonnen aan Awakening en zal Witch Hunt nog eens opstarten.
Heb vandaag Witch Hunt uitgespeeld en ben eigenlijk niets wijzer geworden. Ik heb hier op het forum gelezen dat deze DLC veel uitlegt over Flemmeth, met name als je door Dragon Age 2 nogal in de war bent gebracht. Nou... ik vind dat je in Witch Hunt eigenlijk niets over Flemmeth leert. Het enige wat Morrigan zegt over Flemmeth is
wat ze vooral NIET is: Blood Mage, Abomination, mens.... maar wat is ze dan wel? En wat voor gaven heeft ze? En vooral, hóe overleeft ze mijn aanslag op haar in Origins en wat gebeurt er precies op Sundermount?
Wat betreft Flemmeth ten opzichte van Dragon Age: Origins en Dragon Age 2:
Ik vergeet even de make-over. Ik denk dat Flemmeth een deel van zichzelf heeft opgesloten in het object dat de speler in Dragon Age 2 naar Sundermount moet brengen. Ze realiseert zich dat de Warden haar misschien zal doden, vanwege Morrigan. Om er zeker van te zijn dat ze een aanslag op zichzelf overleeft, red ze de Champion in Lothering. Op één voorwaarde: neem een object mee naar Sundermount. En in dat object zich Flemmeth opgesloten. Op Sundermount wordt ze vervolgens weer bevrijd. Terwijl haar andere helft door de Warden vermoord wordt.