1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.782
    Bij de meeste uitbreidingen wel. ;)

2. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Witch Hunt speelt zich na Awakening af. Dus Origins-Awakening-Witch Hunt. De rest is gewoon stand-alone DLC. Wat zich dus uiteraard voor het einde van Origins afspeelt.

3. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Aha, oke thanks! Toch maar eventjes ergens oppikken, maar kan ik hem dan beter voor punten halen (heb nog 2100 punten) of gewoon in de winkel kopen voor 30 euro?

Nog een paar vraagjes:
    Als ik opnieuw begin, kan ik dan nog bij m'n oude characters want die staan nog wel op m'n harde schijf maar in DA: O zelf kon ik ze niet terugvinden..

En als ik http://biowarestore.com/dragon-age iets bestel, moet ik dan ergens vandaan invoerrechten betalen, want ik kon echt niet vinden waar het nou vandaan komt...

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Weet je zeker dat Witch Hunt zich na Awakening afspeelt? Want ik ben nu net aan Witch Hunt begonnen, na Origins uitgespeeld te hebben. Awakening was ik van plan hierna te doen, omdat die veel langer is.

Ik kan toch wel mijn Witch Hunt personage (die weer uit Origins komt) importeren naar Awakening?

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmz volgens mij duurt legionaire veel korter. Bij ME was je constant onsterfelijk omdat de cooling down korter duurder dan dat de skill duurde

Maar heb hem zelf met me dex cun rogue verslagen met assasin, duelist en bard. Met de Keen defense en een hoge bard song die je defense verhoogt raakt niemand me. De andere karakters overleefde ook wel enigzins door potions op 75% en 25% te gebruiken(op de golem na want die bestuurde ik het eerste deel voor healing en de knop indrukken.) Niemand die me raakte en als ze raakte was de damage zo klein.

De gast van witch hunt (dat beest dat ook in deel 2 bestaat) was serieus een lachertje!

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja.

Awakenings is 6 maanden na het einde van DA: O en Witch Hunt 2 1/2 jaar later.

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want: En nu ga ik even een spoilertje plaatsen, ik weet niet of je het kan lezen, want er is iets wat ik verklap, maar niet zodanig dat je iets te weten komt ofzo: [SPOILER1]Net als bij Origins heb je op het eind van die teksten met wat er daarna nog gebeurde; en daar staat dat mensen iemand gezien hadden die op Morrigan leek, met een kind aan haar zijde. En dat The Warden haar zou gaan zoeken. [/SPOILER1]

En er staat bij Witch Hunt; Import your character from Origins or Awakening.

Laatst bewerkt: 12 apr 2011
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    Witch Hunt vond ik opzich wel tof. Ik mis haar zo erg. :'-(

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb via een EA prijsvraag het boek

Dragon Age : The Stolen Throne gewonnen

_O_

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    Gefeliciteerd. :thumbs:
    Jammer dat dit soort boeken nooit in het Nederlands verschijnen.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vind ik juist helemaal niet erg; ik lees liever in het engels.:thumbs:

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    Dan heb je vaak wel eerst keus. Je leest de boeken soms wel een jaar eerder dan ik. Ik ben een groot fan van Steve Berry. Zijn nieuwe roman is al bijna uit, maar ik moet nog tot mei volgend jaar wachten of langer op de Nederlandse vertaling. Sterker nog: Ik wacht nog op de vertaling van een van zijn romans die begin vorig jaar verscheen en in mei of juni dit jaar verwacht word.

Het geluk wat jij hebt is mijn probleem. In het Engels is er gewoon meer interesse. ;)

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, tof. Ik ben net opnieuw begonnen aan Awakening en zal Witch Hunt nog eens opstarten.

Heb vandaag Witch Hunt uitgespeeld en ben eigenlijk niets wijzer geworden. Ik heb hier op het forum gelezen dat deze DLC veel uitlegt over Flemmeth, met name als je door Dragon Age 2 nogal in de war bent gebracht. Nou... ik vind dat je in Witch Hunt eigenlijk niets over Flemmeth leert. Het enige wat Morrigan zegt over Flemmeth is

wat ze vooral NIET is: Blood Mage, Abomination, mens.... maar wat is ze dan wel? En wat voor gaven heeft ze? En vooral, hóe overleeft ze mijn aanslag op haar in Origins en wat gebeurt er precies op Sundermount?

Wat betreft Flemmeth ten opzichte van Dragon Age: Origins en Dragon Age 2:

Ik vergeet even de make-over. Ik denk dat Flemmeth een deel van zichzelf heeft opgesloten in het object dat de speler in Dragon Age 2 naar Sundermount moet brengen. Ze realiseert zich dat de Warden haar misschien zal doden, vanwege Morrigan. Om er zeker van te zijn dat ze een aanslag op zichzelf overleeft, red ze de Champion in Lothering. Op één voorwaarde: neem een object mee naar Sundermount. En in dat object zich Flemmeth opgesloten. Op Sundermount wordt ze vervolgens weer bevrijd. Terwijl haar andere helft door de Warden vermoord wordt.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    Over je 2e spoiler:
    Het zou ook nog een onopvallende ontsnappingsmogelijkheid kunnen zijn ipv een moord of aanslag poging.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Huh, wat bedoel je?

Ik zeg:

Omdat de SPELER Flemmeth MOGELIJK vermoord in ORIGINS, wilt FLEMMETH zeker zijn dat ze LEEFT, door zichzelf op te sluiten in het object dat de SPELER in DRAGON AGE 2 naar Sundermount brengt.

Snap niet waar 'in plaats van' in het plaatje past.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    Naja, eigenlijks is dat het wel. Lees spoiler maar even:

Ze gaat immers niet werkelijk dood omdat ze zich verstopt in dat medaillon en dus zou je dat toch een onopvallende ontsnappingsmogelijkheid kunnen noemen? Ontsnappen aan de wraak van The Hero of Ferelden?

Of het moet echt totaal anders liggen, maar het is me zo vrij duidelijk.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Maar dat is toch precies wat ik zeg?!

De Warden vermoord Flemmeth misschien
    -->
    Flemmeth sluit zichzelf op in het medaillon
    -->
    Dankzij de Champion kan ze ontsnappen

Hoezo heb jij het dan over 'een ontsnappingspoging IN PLAATS VAN een moordaanslag'? Flemmeth doet een ontsnappingspoging OMDAT
    ze misschien vermoord word.

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hmmmz een boek? ga ik zeker even naar kijken. Engels is veel relaxter!

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.782
    Nu lees ik het pas. Omg. :'-(

20. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Spoiler de laatste post van Willem :'-(

Deel Deze Pagina