1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb je Origins nog niet uitgespeeld? :eek: Dan is het wel een spoiler inderdaad... zal er nog even spoiler tags bijgezet.

2. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Jawel, heb Origins wel uitgespeeld, maar over dat [SPOILER1]opsluiten in medaillon ..?[/SPOILER1]
    wist ik niks, het is niet heel erg ofzo maar voor de zekerheid :p

Ben nu bezig met Awakenings op Hard, gaat verbazend goed eigenlijk :+
    Daarna Witch Hunt kopen en daarna een 2e complete playthrough :p

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat medaillon heeft te maken met Dragon Age 2, na twee uur spelen weet je al waar dat over zal gaan! Hopelijk heb ik 't niet te veel voor je verpest dan.

Over Awakening en Witch Hunt:

Ik had dus eerst Witch Hunt gespeeld en daarna Awakening. Grappige is, dat er in de epiloog, vermeld wordt dat de Warden na een paar jaar verdwijnt. Dus Witch Hunt speelt zich inderdaad later af dan Awakening, maar het spel herkent wel dat je deze gespeeld hebt en betrekt het in de epiloog.

Over Awakening, in mijn vluchtigheid was ik begonnen aan de laatste missie en moest nog heel veel doen! Balen. Binnenkort nog eens doen.

Over de Architect:

Nathanial vond het raar dat ik de Architect wou vermoorden, omdat anders de Cycle of Blights gestopt zou kunnen worden. Inderdaad heel goed, maar door dat niet te doen komen er steeds meer en meer Darkspawn. En die kunnen op een gegeven moment met een gigantisch leger dus aanvallen. Toch? Ik vind het zo raar dat dit scenario nergens in het spel genoemd wordt. 8)

En weet iemand of je keuzes in Witch Hunt ook in DA2 meegenomen worden?

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Niet bepaald keuzes, maar in de quest Finding Nathaniel in DA2 gaat Nathaniel een gesprek aan met Anders waarin ie zegt: You weren't the only Mage that stood beside The Warden Commander ? En toen zei Anders: No, but the other one just disappeared I guess. Has to do with some kind of mirror.

Het dialoog ging niet precies zo, maar wel in grote lijnen:thumbs:

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, prima. Bedankt!

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Alistair of Anora mensen?

Alles even op een rijtje gezet:

Anora:
    - Ervaring met heersen over Ferelden
    - Politiek gezien betere keus: het kiezen van Anora zal bij de achterban beter vallen, het zou verdacht zijn als ik een andere Grey Warden naar voren schuif. Zeker aangezien de Grey Wardens al in een kwaad daglicht zijn gezet door Logain is het misschien beter om een neutraal persoon te kiezen.
    - Alistair wil zelf niet

Alistair:
    - Met hem zal de bloedlijn voortleven aangezien hij afstamt van Maric/Cailan
    - Ken hem beter/vertrouw hem meer
    - Denk dat hij uiteindelijk wel het koningschap zal accepteren

Ik weet het gewoon echt niet. Neig wel iets meer naar Anora maar ze komt iets te machtsgeil over net als haar vader.

Laatst bewerkt: 16 apr 2011
  7. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    ALISTAIR !!! je zal wel zien / lezen waarom

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    De gevolgen zijn voor hem als die DA 2 oppakt. ;)

9. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Spannend toch ;)

10. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Nee hoor, wss ben ik het toch alweer vergeten als ik DA2 ga kopen :p

Paar vraagjes: Kan je je DA:0 save importeren in DA2?

En zijn bij jullie ook de achievements van kill 500/1000 darkspawn geglitched?
    Of moet het alleen met jouw Warden?

Verder is Witch Hunt wel heel kort, had verwacht dat je meer te weten zou komen over Flemeth.. was er in anderhalf uur doorheen.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zijn niet glitched; de kills moeten gedaan worden door jezelf.

Die 1000 DS kills is echt een bitch, maar er zijn wat trucjes om die wat sneller te krijgen (ik kreeg em tijdens Awakening).
    Effe googlen, want ik weet niet meer precies hoe/waar.

12. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
  13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, die heb ik gebruikt. :)

Er is er ook 1 voor de Alienage in Denerim, maar ik had het gevoel dat het hier sneller ging (meer DS te killen)...had em echt snel. Scheelt natuurlijk ook dat de andere kills in Awakening ook al meetelden...

14. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar was ik mee bezig .. maar ga nu wel verder spelen en doe ik het op deze manier ... moet alleen nog master warden en blight quellor

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Inderdaad. Het leuke aan games als deze is dan ook dat je veel keuze hebt. Het is appeltjes met peren vergelijken als ik Fifa of COD erbij zou halen, maar ik speel om bovenstaande reden toch echt veel liever games als deze.

16. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff CoD, laat me niet lachen, wat een zeik game:+ Ik ben zo blij dat BlameTruth (als je die kent) stopt met CoD commentaries posten op Youtube.

Anyway: Denk dat ik een dezer dagen een nieuwe playthrough ga beginnen als Mage. Ben namelijk ook net me derde playthrough begonnen met DA2 als Mage.
    Het is best wel een hele andere play-style. And I like that.

17. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Als wat voor mage ga je dan? Ik heb mijn eerste playthrough met een AoE mage gespeeld. Ik moet zeggen dat dat best episch is.:+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nooit gehoord van die gast. Is die zo erg? Blij dan dat ik niks gelezen heb en ik zit elke dag achter YouTube voor mijn subscribers etc.

19. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    BlameTruth heeft de CoD commentary-scene opgezet zeg maar. Hij is ermee begonnen. Maar nu stopt ie. En hij is niet erg, maar juist awesome. Precies dezelfde humor als ik:+ Hij is nu al een tijdje bezig met een Pokemon White playthrough.

Gister begonnen dus aan mijn Magi Character. Zat ik lekker in de origin-story, krijg ik opeens een vastloper...gelijk xbox uitgezet en gaan slapen.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kon je nog wel slapen dan? Ik kan er niet over als dat gebeurt in een game of met mijn PC. Moet altijd eerst het probleem oplossen of het stukje alsnog halen. 8) Kan bij games meestal pas stoppen als ik vlak voor een cool punt zit.

Met Fable II heb ik nu gesaved voor de ingang van The Crucible. Heb ik tenminste wat leuks voor vandaag.

Deel Deze Pagina