1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik kan dan gewoon slapen8) Aan zoiets heb ik dan echt schijt :+
    Nu net voorbij Ostagar met mijn Mage. Ik ben een Cunning Mage aan het maken. Mental Ressistance is wel heel belangrijk als Mage. Vind ik dan:+

Ik heb ook een wapen uit Awakening (Als je de Queen of the Blackmarsh killed) die ik kan verkopen voor 339 Sovereigns. HOLY WHOWH. Niet dat ik het ga doen:+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik moet alleen nog de nodige side quests in awakenings om level 30 te halen en een fatsoenlijke save te hebben die ik voor mijn aanstaande mage char in da 2 ga gebruiken.

Vergat bij het importeren in da 2 met mijn rogue dat ik nog een keer op a moest drukken. Dacht dat ik maar twee soorten saves had, maar het waren er 4 als ik had doorgeklikt. Anyway, na mijn huidige PT in DA 2 eerst Awakenings afmaken en dan die save voor een nieuwe ronde gebruiken in DA2 als mage.

Heb trouwens Awakenings al uitgespeeld:
    Ruk einde moet ik zeggen. :cool: Gevecht deugde ook niet helemaal op zo'n krap stuk. Healer heb je absoluut nodig daar.

3. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was uiteindelijk met alle DLC die ik gedaan had, level 32. Die heb ik ook geimporteerd naar me 3e playthrough Mage in DA2.

Over je spoiler: [SPOILER1]Op Nightmare was het gewoon die tentakels en children killen. Dan spammen op die Mother. En je Healer uit het gevecht houden en healen healen healen. Easy as fuck:+[/SPOILER1]

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hij was ook niet onmogelijk, maar vond gewoon de eindbaas erg ruk. Die uit het origineel, de Archdemon, is natuurlijk wel wat epischer. Deze verlepte Broodmoter vond ik gewoon niks.

5. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond The Architect daarentegen echt een fantastisch personage. Prachtig vormgegeven, en ook een karakter. De Archdemon en die Mother waren gewoon Baddy's in hart en nieren waar je nooit mee kan praten.

[SPOILER1]Ik had The Architect ook laten leven. Hij had mij namelijk wel overtuigd:+[/SPOILER1]

6. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Jeezus, nu kan ik me pas voorstellen hoeveel ik gemist heb in me eerste playthrough. Ik had Leiliana, Sten en Wynne gemist. Die heb ik nu alle 3. En ook nog een ton of sidequests. Heerlijk hoe sommige games toch een ontzettende dikke replay-waarde hebben.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Komt door de vele goede personages en BioWare schrijvers die een staat van dienst hebben. Als er ooit een film komt van deze game of Mass Effect, moet je ook beslist niet Hollywood een scenario laten schrijven of acteurs etc casten. BioWare en EA moeten hier de touwtjes van in handen houden en het liefst alleen BioWare. Dit laatste gezien de ''money'' status van EA onder gamers etc.

8. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, dikke replaywaarde, ben nu halverwege met m'n 2e volle playthrough, ga hierna nog een keer met een Magi.

Maar hoe zit het nou als je characters importeert naar DA II? Wat krijg je dan allemaal? (geen verhaalspoilers bitte)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een hoop beslissingen van je hebben een klein beetje of veel invloed op je spel in DA 2. Voor de rest krijg je niet zoveel, het zit hem vooral in de keuzes. Dit zijn dingen waar al jaren om gevraagd is bij o.a. BioWare; het importeren van saves om dingen te beinvloeden. Wat een werk.

10. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Aha, thanks. En ja, dat lijkt me idd een hoop gedoe om dat allemaal te ontwikkelen...

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wees niet bang om keuzes te maken in de game he. ;)
    Je moet niet in DulleNL veranderen die bang is een verkeerde belissing te nemen, dat is nu eenmaal het risico van het vak. :9

12. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Mhehe, nu ik hem 1 keer heb doorgespeeld weet ik wanneer er keuzes komen en daarvoor save ik altijd, aan het einde met de Morrigan keuze heb ik vorige keer 5x moeten herladen :p
    Maar voor Witch Hunt had ik een save geladen waarbij ik juist de verkeerde keuze had gemaakt :mad: Daar kwam ik pas aan het einde achter, maar dat was dus nogal kut, |:-

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, dat kan gebeuren. Meestal doe ik rustig mijn keuzes als ik ze moet maken. Ik ga niet van tevoren saven. Het is ook niet zo dat de hele wereld en je complete spel er door veranderd, maar ik kan me sommige wel begrijpen. Morrigan blijft ook een lastige tante.

14. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, maar ik heb hier wel meegekregen wat je over Alistair beslist zegmaar, dat dat dan wel grote invloed heeft in DA II, dat vind ik dan wel weer awesome. En Morrigan is inderdaad lastig ja, als ik in DA:0 een keuze maak waarvan ik denk dat zij die dan leuk vind, krijg ik juist disapproval etc :+

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat heb ik ook, maar so be it, het is maar een game. We mogen blij zijn dat we niet zelf in verantwoordelijke posities staan, dan wordt het een stuk lastiger. Morrigan is een topwijf als je het mij vraagt, maar inderdaad ook een superlastige tante. Precies zoals jij het zegt. Het valt me trouwens wel op dat hetzelfde reactiesysteem praktisch geheel is overgenomen in DA 2. Nadeel is wel dat je heel veel moet doen om alle characters of met je mee te krijgen, of flink tegen je. Het is geen spoiler ofzo, maar meer dat je in DA 2 nog veel meer keuzes moet maken. In jouw geval betekent het veel en veel meer saven. Had in mijn eerste PT in DA 2 namelijk ook al ruim 400 saves gemaakt, inclusief die van autosave.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld.

Alistair koning gemaakt. Morrigan het hof gemaakt, Leliana had ik ook volle approval maar daar is nooit wat van gekomen helaas.

Weer een geweldige game van Bioware.

17. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Jep, ik maak het ook altijd wel weer goed met Morrigan zegmaar, omdat ze
    zo super awesome is, ze heeft ook wel echt geniale quotes.. En ook leuk
    dat ze wel opeens zo "menselijk" is als je haar bvb dat spiegeltje geeft. Toch
    ga ik meestal voor Alistair, vind ik de leukste Romance option =)

Vraagje trouwens, als je bvb als man Romanced met Leliana, (voor achievement) en dan kies je "end this now", kan je daarna nog met
    Morrigan romancen?

18. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    destijds mee begonnen maar raakte nogal de weg snel kwijt en kon niet erg mn weg in het spel vinden.. zit eraante denken om het nog een x te proberen maar dan met guide...
    is het dan wat meer te doen???
    of blijft het heel moeilijke game :p ?

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan is het heel goed te doen. Moeilijk is de game eigenlijk helemaal niet IMO.
    Maar wel erg goed.:thumbs:

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Game is best wel pittig hoor als je geen diepe RPGs gewend bent. Je moet wel echt tactieken hebben en een goede controle hebben over je medesquadmembers.

Deel Deze Pagina