Ja vond dat ook leuk stuk is wel ff zoeken hier en daar Heb precies dezelfde mensen bij me. Heb er nu 12 uur opzitten dus ben ietsjes verder.
Heel erg veel succes. Spoiler De Fade vond ik persoonlijk het vervelendste stuk van het hele spel. Vooral omdat mijn speelstijl gebaseerd was op Party-tactics, en als je daar dan ineens in je eentje neergeflikkerd wordt tegen een craplading aan abominations... Een tip zonder teveel spoilers weg te geven: Niet vergeten je teamleden te bevrijden voor je gaat beginnen aan de eindbaas van de Fade. Die is solo echt héél erg moeilijk.
Haat aan die missie, meest saaie van allemaal, behalve de eerste keer dan is het nog wel gaaf maar de 2e tot 20ste keer
Spoiler Ik heb er nu 12 uur opzitten in de game, dus heb de fade al gedaan. Maar ik had die eindbaas solo gedaan en toen dacht ik moest ik niet mijn teammates bevrijden? Echt pokkke lastig was die wel ja.
De Fade... what were they thinking. Door dat stuk bijna met de game gekapt. Niet omdat het zo moeilijk was, maar omdat het zo ongelofelijk kut/slecht was.
Haha, wtf ik vind het wel leuk.. Ik ben nu in een van de 5 "bij"kamers geweest, Darkspawn huppeldepup, maar daar vond ik geeneen teammate en ik kan niet door die massive doors.. ik kan al wel shapeshiften, Spoiler Mouse en Spirit , maar daar kan ik ook niks mee. Ik zal eerst ff kijken in de andere bijkamers of daar mensen zitten Ik ging btw met 9 uur erheen, heb nu 1 bijkamer gedaan zit nu op 10 uur
Spoiler Je moet dan die volgende shapeshift vorm zien te vinden Dan kun je door de massive doors en dan kun je mensjes gaan bevrijden.
Okee awesome! Dankje! Edit: Zit nou op 12 uur en 15 minuten ong, net klaar met Calenhad, ga nu op zoek naar de Dalish Elves
Uhm ff vraagje, ik ben een Noble Dwarf, iemand ervaring mee? Spoiler Want in het begin heb je Gorim als party member, kan je die later nog terugkrijgen? Want vond hem wel vet.
Bij de dwergen (niet origin story): Spoiler Je ziet dus in het begin 2 groepen staan als je binnenkomt, en 1 groep hakt dan iemand van de andere neer. Welke groep mept nu iemand neer want ik wil de andere groep steunen
Ik had hem in mijn eentje bijna. Komt ook omdat ik toen nog iets van 20 potions had. Teamleden erbij en je owned die gast echt.
Net na heel lang de game niet te hebben aangeraakt hem uitgespeeld. Bioware blijft toch de koning van de RPG, wat een goed verhaal. Vind het alleen wel jammer dat je na het einde niet meer door kunt spelen zoals de situatie dan is.
De eerste 2 uurtje van DA er op zitten en ben aangenaam verrast. De wat clunky controls en matige graphics worden ruimschoot goedgemaakt door een vette sfeer en leuk verhaal. Doordat mijn main niks zegt ben ik trouwens wel veel gemakkelijker in staat om de klootzak uit te hangen, weet niet precies waarom. Waar ik bij Mass Effect uiteindelijk alleen tegen potentiele bad guys de klootzak uithing kies ik hier vaak voor lekker lompe dialoogopties met een grijns op mijn gezicht Heb net mijn eerste party-member (ben elf: mage) in de vorm van Alistair. Wist niet dat je kon switchen van members, dus dat was wel even 'schrikken'. Moet nog maar even zien hoeveel ik daar mee ga doen. Het aantal codexen wat je krijgt gaat trouwens echt nergens over. Wat tekst hier en daar incl veeeeel dialogen is prima. Maar halve bijbels elke 20 meter is voor mij teveel om te lezen. 1 playthrough is ongeveer 80 uur toch?
Dragon Age moet je alleen nemen als je van pure RPG houdt, met veel dialoog, een boeiend verhaal, morele keuzes en veel stop&play combat. Fable 2 is niet te vergelijken, dat is meer een kiddy game, veel te makkelijk, kort, geen tot nauwelijks een verhaal, niet boeiende randzaken en een einde waar de tranen onbedoeld je in de ogen schieten.