1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan niet zeggen dat ik het laatste echt moeilijker vond. Ja, doordat er grotere aantallen monstertjes tegelijk op je afkomen, maar niet dat de moeilijkheidsgraad ineens omhoog werd gegooid oid.

Het begin vond ik het moeilijkste. :p Waar je nog moet uitvinden hoe alles werkt... Er opeens achter komen dat tactics instellen toch echt wel werkt.

Op het laatste had ik nog een shitload aan potions over, was allemaal niet echt meer nodig. (op Normal)

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb langzamerhand 10.468 stukken shards, stenen en meer van die meuk, maar wat moet ik er mee?

ik zou er mijn wapens mee kunnen upgraden etc staat er bij, maar hoe?

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Enchanten kan in je kamp bij de zoon van die dwarf.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als je nou de game op normal/hard had gespeeld, dan snapte je iig hoe belangrijk een healer/potions zijn. Dan kom je ook niet meer voor verassingen te staan. :+

Ik wil de game nu helemaal op hard uitspelen. De vorige keer switchte ik soms terug naar normal omdat m'n party in de begin fase niet op volledige sterkte was. Dit vind ik eigenlijk best wel lame om te doen. Tis ook jammer dat je de sterkste party members zo laat krijgt. Ik wil het liefst Wynne zo snel mogelijk. Sten bijvoorbeeld hoef ik helemaal niet. Hij is de meest kansloze partymember. Zijn enigste talent is mobs(agro) pullen en doodgaan. Misschien is ie wel handig als bodyguard wanneer je een range DPS bent.

Zit te denken om maar eens een Ranger te gaan rollen. Een beestje summonen is altijd handig en range DPS is ook wel cool. Niet zo leuk als mage maar die heb ik al 2x eerder gedaan. Zit te denken aan 1 Tank, 1 Range DPS(Hero) 1 Healer+DPS en dan hou ik nog later een plekje over voor Wynne.

Als het goed is krijg ik zoiets:
    lvl1 tot 13
    Hero als Range DPS + Ranger
    Alistar als Tank
    Morrigan als Healer + DPS
    Sten als verdediger van m'n Hero.

Een simpel ploegje zonder zwaktes. Ik hoop wel dat Sten dit keer dan wel blijft leven. Enigste minpunt is dat ik maar 1 Healer heb. 2 Healers blijft het beste.

Vanaf lvl 14 maak ik een paar veranderingen
    Hero, Range DPS + Ranger en ???(welke is het beste voor een archer?)
    Wynne als Tank(Archmage) en Healer
    Morrigan als Healer + DPS
    Sten of Oghren als verdediger van m'n Hero

Nu maar hopen dat Wynne veel mobs weet te trekken. Voordeel is wel dat ik 2 healers heb!

Laatst bewerkt: 14 aug 2010
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Morrigan net in bed geluld in het kamp, blijft toch banaal om te zien in games. Anyways: is er nog wat uit die relatie te halen? Of kan ik het nu bij anderen gaan proberen?

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hard uitspelen en nightmare is inderdaad wel een uitdaging. Maar wayne is zo te krijgen. Kan al best snel toch? En gewoon alistar tot die tijd als tank gebruiken (en hem beste armor geven) en daarnaast gewoon dog gebruiken (best sterk meteen) en morigan om snel damage te doen en mages afmaken.

En als je het echt makkelijk wilt maken gewoon zelf mage nemen en arcane warrior kiezen en dan kan je nigthmare in je eentje doen zonder teamgenoten!

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mage is idd easy. Je hebt overzicht, heals en de hoogste DPS! Arcane Warrior vind ik niet zo tof. Vechten met een zwaard is erg saai omdat je geen moves hebt. Heb jij dan nog tips voor een goeie arcane warrior build?

8. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Xbox kapot dus kan niet precies checken wat ik had gedaan maar veel pt in eerste instantie in magic gooien, lekker de damage omhoog. Dan kan je nog keuze maken wat je 2e keuze is met bloodmage moet je wat meer health hebben en bij spirit healer moet je meer willpower hebben.

Daarvoor de spells die je in het begin moet kiezen is die line met die crushing prison, blijft toch 1 van de beste mage keten ooit. Daarnaast de heal spel altijd handig en misschien nog een leuke lightning spell. Verder allemaal buff spells gaan halen. Rock armor, Arcane shield, Telekinetic weapons (heb je dan al), Miasma, Spell shield, alle arcane warrior spells.

Dan na tijdje veel punten in dexterity gooien anders mis je heel veel, omdat magic niet bijdraagt aan attack, wat strength nog wel doet. Dan nadat je dexterity redelijk op lvl is pas overgaan naar arcane warrior style met weapons. En dan ben je kickass, heb zelf alle dragons op nightmare in me 1tje verslagen net zoals Gaxkang.

Sterk maar niet heel interessant om te spelen, wel grappig om een keer te proberen. Is al tijd geleden dat ik het speelde en aangezien me xbox dood is kan ik niet checken of dit allemaal klopt maar denk redelijk goede indicatie hoe je het zou kunnen doen.

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad wat hij hierboven zegt.

En zorgt ieder geval dat je mana clash hebt (volgens mij is dat die ik bedoel) dan is elke mage in ieder geval zo dood. Maar echt leuk wordt het spel er niet op!

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Probleem is dat het ff duurt voordat je een sterke arcane warrior hebt opgebouwd. Momenteel heb ik ergens nog een save staan met een arcane warrior. Veel magic natuurlijk!

Alleen is de DPS zo ontzettend laag helaas omdat ik weining dex heb. En ik heb ook helemaal gaan goeie aanvallen zoals een echte warrior dat heeft. Daarnaast heeft ie ook weining mana voor een mage. Veel van m'n mana heb ik al uitgegeven aan shields en buffs.

11. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Je hebt je mana dan ook alleen nodig voor buffs. Ik had een 3 mage party die ongeveer alles kon bufferen wat er was. Daarnaast nog een tank, al was die op een gegeven moment overbodig.

Heb laatste twee playthroughs op Hard gespeeld. Nooit aan Nightmare begonnen, al zou ik dat best nog een keer willen. Merk nu bij ME2 dat het gewoon leuker is, als het wat lastiger is. Je moet alleen wel weten wat je doet, anders is het niks.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    damn wat duurt dat stuk bij de dwergen lang..... ik wil gewoon weer buiten spelen!

Liliano of hoe die rogue ook heet blijft maar doodgaan bij mij

Heb nu: Ik (mage), Morrigan, Orgen, Lillian (namen zijn een benadering :+). Had eerst Hond, Morrigan en Sten. Dat leek veel beter te gaan

13. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Orzammar en Deep Roads duurden mij eigenlijk ook wat te lang. Als het het vergelijkt met Nature of the Beast of Circle of Magi. LELIANA ;) moet je anders een boog geven, bij mij was ze op een afstandje met d'r boog altijd echt een onwijze waarde.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Idd, gewoon op een afstand laten schieten. Daarnaast zou ik er ook een ranger van maken op lvl 14. Een extra wolf of beer is vet handig! Daarnaast is ze ook erg handig vanwege haar buffs. Beste alround team blijft nog altijd Alistar, Morrigan en Leliana.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Uitgespeeld, was toch erg makkelijk eigenlijk. Maar goed, loopt die kut game vast in het eindfilmpje. Gelukkig net nadat ie automatisch heeft gesaved, reload ik die save en krijg ik opeens die achievement voor het andere einde. 8)

Maar what's up met je
    Broer, is ie dood gegaan? En dan bedoel ik als je een mens neemt, geen idee hoe dat zit als je een Elf of Dwarf bent. Had wel verwacht dat ik hem tegen zou komen.

Toch wel een vermakelijke game, al had ik vaak het idee dat de game oorspronkelijk voor de PC is bedoeld. Grafisch was het ook wel erg zwak, net zoals de tussenfilmpjes die gewoon qua kwaliteit echt slecht waren. Hoop dat ze in deel 2 in ieder geval iets aan de HUD doen, heel leuk die 4 ronde dingen links boven, map rechts boven en zooi rechts beneden als je rustig rondloopt in steden. Flikker op met die zooi, dat wil ik gewoon uit hebben staan als ik niet in combat ben. :mad:

Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    net als met Alan Wake, daar vind ik het nog veel storender....

wat bedoelen jullie met bufs?

17. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    *noob* Mag ik vragen wat DPS is, want dat zie ik hier te vaak staan..?

Ik ben nou ong. 20 uur bezig met Dragon Age, maar het gaat echt slecht en heb verkeerde skills enzo gekozen, is het nou handiger om opnieuw te beginnen, en alles goed in te delen nu ik wat meer ervaring heb? Of gwn ff doordouwen en hopen dat het goed komt?

18. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Buffs zijn spells/skills om je characters mee te versterken (def,att omhoog)

DPS = Damage per second

En ligt eraan hoe erg je aan je groepje gehecht bent, hij is sowieso een 2e keer spelen waard. Dus als je denkt het beter en anders te willen doen, zou je het gewoon overnieuw kunnen doen heb het ook mijn eerste playthrough uiteindelijk afgebroken nadat ik veel dingen zag dat ik fout deed.

19. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Nuh, was niet erg aan mijn groepje gehecht, juist niet eigenlijk... En ik wil ook wel graag Wynne hebben :) Thx!

20. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hee ik zag dat de DLC deal of the week is. Ik wilde iig Awakening kopen, maar alles laten m'n 2100 puntjes niet toe. Welke raden jullie me aan te kopen naast Awakening?

Deel Deze Pagina