1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Al die rassen lijken me erg vermakelijk om een game mee te starten, de dwergen zijn dan niet zo mijn ding maar ze lijken me wel geinig. Maar dat deze game voor mij een oneindige houdbaarheid zal hebben, dat staat al haast vast.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe gameplay videos hier

http://media.xbox360.ign.com/media/142/14290725/vids_1.html

En ik begin sterk te twijfelen of deze game wel voor mij is, vooral de manier waarop het gespeeld word. Werk je dus echt de hele tijd met zo'n cursor? Tja, dan ben ik er al gauw klaar mee eigenlijk, en die combat? Pfff...vind het er
    nogal....vreemd en simpeltjes uitzien.

Ik had juist een soort van Mass Effect achtige game in gedachten maar dan in een volledig andere setting.

3. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een mix van Baldurs Gate en KOTOR vind ik, ondanks dat het er misschien minder uitziet dan Mass Effect weet ik zeker dat de ervaring van de game is zoals alle games van Bioware dat is voor mij reden genoeg

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat strategische schaak achtige was voor mij ook eerst een doorn, maar het kan erger zoals die Final Fantasy menu's waar je alles zo mooi kan indelen en opstellen. Dat is voor mij veel te hardcore, terwijl een ander dat zo doet.

5. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Dat eerste filmpje op ign van die mage is op de pc denk ik. Op de 360 zulen wij die cursor niet hebben neem ik aan en ook niet die spell vierkanten links onderin. Lijkt mij met een controller niet te doen zo vechten. maja wie weet.

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Er staat wel xbox 360 boven... Lijkt me dat het op deze manier met een cursor echt niet gaat werken met een controller. Iemand hier meer info over?

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het lijkt mij ook raar, er staat inderdaad Xbox 360 gameplay ,maar bij IGN zegt dat niks. Heb vaker een filmpje gezien en dat was een 360 versie,maar die stond tussen de PS3 filmpjes.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ze zullen er echt geen WoW achtige menu's van hebben gemaakt. Als ze hem naar de consoles doen komt daar echt wel fatsoenlijke besturing voor. Het is wel BioWare he. ;)

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De combat ziet er in die filmpjes een beetje saaitjes uit. Hopelijk is de party based combat wel strategisch en uitdagend. Als dit verder de 360 versie is draait ie in ieder geval behoorlijk goed, met behoorlijk gedetailleerde graphics.

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Denk dat het gewoon de PC versie is. Kan haast geen console versie zijn met die kleine teksten en kleine menuutjes en het vele werken met de cursor.

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat me ook opviel bij velen filmpjes is dat de char geen ingesproken dialoog heeft die je dan ziet, of word dat nog toegevoegd?

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan is het te hopen dat die game nog wel te doen is als ik jouw hoor. :eek:

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Achievements:

Daar gaat wat tijd inzitten... :eek:

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mooi niet dat ik de game met elk type char ga completen! Ik kies een char and that's it ;)

15. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat zeker veel tijd inzitten maar zal wel een fantastische tijd worden

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Denk dat ze daar wel wat op verzinnen. Baldur's Gate op de Xbox was in vergelijking met de PC versie wellicht ook simplistisch, maar speelde erg goed. Menig soortgelijke game op de console is vaak wel goed te spelen.

En die achievements, zzzz, beetje met elk karakter alles uitspelen en alle eindes ontdekken, zzzzzzz.

17. ThaBest

ThaBest Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als het een soort systeem wordt als in KotOR vind ik het al lang prima :).
    En zo te zien hoef je het niet eens met alle chars uit te spelen, ze zeggen alleen dat je de origin stories moet doen en ik had het idee dat dat maar een deel van het spel was (maar dat kan ik mis hebben).
    Je zal natuurlijk wel meerdere playthroughs moeten doen om bij quests voor verschillende kanten te kunnen kiezen, maar meestal doe je toch wel 1 evil en 1 good playthrough.

Misschien kan je ook wel meerdere romances in 1 game hebben en ik denk niet dat elke character een ander einde heeft eerlijk gezegd....misschien dat je het in een keer of 3 wel kan halen :).

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zie Perfectionist achievement. Lijkt me toch dat je hem meerdere keren moet uitspelen.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gisteren een stapel filmpjes gechecked op mp. Ziet er echt niet uit! :eek:

Grafisch zo onder de maat dat het voor mij een instant no-buy is.

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Die filmpjes zijn inderdaad allemaal zeer matig, maar het is dat de game en het verhaal zo goed gaat worden. Wel vraag ik me af hoe het verder zit met de frame rate, en hoe het allemaal met de laadtijden zal worden. De graphics vind ik ook niet bepaald mooi, al zagen de figuren zelf er vrij redelijk uit. Maar als ik zo naar die gezichten kijk en animatie daarvan, dan is het best wel wat emotieloos alweer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina