1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dornbusch

Dornbusch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb je wel gelijk in. Ik begin toch enigzins te twijfelen of ik deze ga halen. Als ik een goede PC had dan had ik hem allang voor de PC besteld. Ik ben alleen bang dat de xbox versie een stuk minder is. Er zijn ook vrijwel geen gameplay beelden te vinden van de xbox en ik twijfel over de grafische kwaliteit (PC is al niet heel erg goed...).

Edit: Vanmiddag om zes uur komt trouwens de character creator uit. Dan kun je alvast een een beetje kloten met character creation (heb je wel een redelijke PC voor nodig). Verder gaat de ''social site'' online en start de dragon age flash game beta.

Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    http://www.youtube.com/watch?v=UXtVSl1n_Mk

Ik vind het er goed genoeg uit zien voor een RPG.

3. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Hoe meer ik van dit spel zie en erover lees, des te meer raak ik er geïnteresseerd in.

Ik had wel eerst mijn twijfels over de 360 versie omdat alle videos van de PC zijn, maar na het zien van de video boven mij ben ik er vrij zeker van dat het goed komt. :)

Speel de laatste tijd ook weer de beiden Knights of the old republic op de Xbox en daarom heb ik ook hoge verwachting van Dragon Age.

M'n portemonnee zal me haten de komende tijd.. =(

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik het goed zie, bestuur je dus 1 mannetje ( althans, je kan zeker switchen ) en is het dan een soort Hack en slash?!

Ben benieuwd, vond Baldurs gate en icewind dale vroeger geniaal, maar weet niet of die aanpak zou werken op een console.

5. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Hmm, kan iemand mij uitleggen hoe het zit met die 'Day 1' DLC?

http://dragonage.bioware.com/addon/#bloodarmor

Nou staat er dus bij The Stone Prisoner :
    '* Every new retail box of DA:eek: contains a promotional code on a promotional code card which when redeemed provides a free download of The Stone Prisoner. Digital purchases of DA:eek: will have the code emailed.'

En bij het Blood Dragon Armor :
    '*Included with original purchase and registration of Dragon Age: Origins and Mass Effect 2.'

Er wordt niks gezegd over dat je de game moet preorderen om de codes voor deze gratis DLC te krijgen maar dat je hem gewoon bij een nieuwe retail copy krijgt..

Dus als ik de game dadelijk in de winkel koop krijg ik gewoon de codes voor allebei deze DLC?

6. Dornbusch

Dornbusch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb die youtube video's al wel gezien maar dat zijn niet officiele, korte en slechte kwaliteit filmpjes.

Ik zou zoiets als dit willen zien maar dan voor de xbox: http://www.giantbomb.com/quick-look-dragon-age-origins/17-1477/

Ja, je bestuurd 1 mannetje tegelijk. De controls kun je hier zien: http://bioware.files.wordpress.com/2009/07/360controls1.jpg

Je kan dus op elk moment de game pauseren en orders geven aan je teamgenoten (doormiddel van een radial menu zoals in mass effect maar dan uitgebreider). Verder kun je dus zes abilities als shortcuts instellen (2 abilities per knop op X,Y en B). Het is niet echt hack en slash, het is meer te vergelijken met NWN en baldurs gate.

Edit: @lord: Ja die DLC is gratis als je het spel koopt. Dit is gedaan om piracy tegen te gaan.

Laatst bewerkt: 13 okt 2009
  7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Waar kun je dit spel in godsnaam mee vergelijken? :)

Ben wel enigzins benieuwd naar het spel!

8. Dornbusch

Dornbusch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Een game als Baldurs Gate, maar geen co-op? ZON-DE!! :'-(

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als je het vergelijkt met de Baldur's Gate van de Xbox: daar lijkt het totaal niet op. Dit is geen hack'n slasher.

De BG op de PC had ook een netwerk optie, maar die werkte niet zo lekker. Dat was tenminste mijn ervaring. Als ik mij nog goed herinner moest iedereen naar hetzelfde koop/verkoop shop scherm kijken als één speler besloot zijn stuff te sellen. Those good old days. :D

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die CG trailer net op mijn 360 bekeken.

:D

Ik zou bijna alle negatieve gedachten die ik heb over deze game vergeten, alleen door die trailer.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hele vette trailer en die chicks mogen er wel wezen hoor. :)

13. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    2 Dragon games rond dezelfde tijd, heb niks met draken maar wel met RPG en fantasy setting ook wel maar welke van de 2 :confused: lastig!!

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Draken zijn het helemaal voor me, alleen wel opmerkelijk in games dat er altijd voor de Europese evil draken worden gekozen. De Chinese Draak bijvoorbeeld heb ik nog niet in games gezien en ik zou het mooi vinden als ze daar wat mee doen. Chinese draken kan je ook niet zomaar doden, die zijn omringd vol met magie en dat soort, maar zijn dan ook in de meeste gevallen goedaardig met hier en daar enkelen bad ones. Ja sorry, ben nogal een draken nerd.:D

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik blijf echt met twijfels zitten. Ongetwijfeld is dit een hele goeie game maar of het echt iets is voor mij...ik weet het nog niet. Ik zou graag wat combat filmpjes van de 360 versie zien.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Allebei misschien. 8)

17. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Regel jij een sponsor voor deze arme student??

Weet van mezelf dat wanneer ik beiden koop ik 1 amper zal spelen maar misschien 1tje paar maanden later kopen voor goedkoper prijsje :)

18. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Daarom twijfel ik nog over deze game.Veel ingame filmpjes heb ik nog niet gezien
    Opzich hou ik wel van RPG's (Oblivion,mass effect,Fallout) maar het moet ook weer niet te moeilijk zijn.
    Mijn Dilema,CODMW2 en AS2 heb ik allang gepre-order en komen binnen 1 maandje uit tot die tijd vermaakt ik me nog wel met wat anders,dus om nou de volle mep te gaan betalen voor een game die veel uren in beslag neem en die ik dan toch alleen speel tot MW2 uitkomt zie ik dan niet zo zitten

19. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Met deze keuzes in het spel dat zal vast veel dieper gaan dan Mass effect, mede omdat je hier echt evil kan gaan lijkt me. In die zin trekt de game me wel meer aan dan ME, maar inderdaad ze laten er veel te weinig over zien allemaal en word het wachten op de reviews met het spel.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds ik heb gehoord dat het spel is ge-downgrade voor de consoles, is het überhaubt waard om DA te kopen voor de 360? Ik heb gehoord dat de graphics minder zijn (Ok, is wel logisch), maar ook dat je een (aantal) feature(s) mist zoals een bepaalde view.

Iemand die mij met mn keuze kan helpen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina