1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij wordt dit het spel dat ik in November ga kopen:D.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jou kennende duurt dat tot de volgende trailer van bv. CoD. Dan weet je weer zeker dat je die gaat kopen. :+

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Breng hem nou niet op de verkeerde ideeën! :x

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Shit. Waarom weet iedereen toch dat ik zo makelijk beinvloedbaar ben? En dat ik veel twijfel met spellen...

Zucht- Ik moet maar undercover gaan of een baantje zoeken. Als ik maar niet op 14-jarige leeftijd bij de AH was ontslagen...:mad:

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ghehe, sorry. :+ Diep van binnen wéét ie gewoon dat dit de betere keuze is. :cool:
    Trek het je niet aan. Ik twijfel veel met letterlijk alles. ;)

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    ;) Broeder! Ik heb je gevonden.

7. Dornbusch

Dornbusch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat NWN steeds in het rijtje met goede bioware rpg's genoemd wordt. Ik vond de singplayer van nwn echt verschrikkelijk. Voor mij verreweg de minste van de bioware games.

Kijkt iemand ook naar de DA competitie? Nederland zit er nog in. Je ziet wel heel veel gameplay (eigenlijk de hele game als je de hele tijd kijkt) dus pas op voor spoilers. Link: http://www.wardensquest.com/main

Edit: Nederland is weer door. Nu op de xbox eliminatie gevecht tegen een draak voor teams in de gevarenzone.

Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Tja ik denk net als met racegames dat het ieder voor zich is, wat die van een game vind. Een vriend van me vond jade empire helemaal de game, en KOTOR juist helemaal niks. Bij mij precies andersom, Jade empire was in het begin even leuk maar die kanten van dat open palm en close fist waren toch wel heel mager uitgewerkt.

Er was laatst een discussie over RPG karakters op insidegamer, waar men de Final Fantasy figuren templates vond, persoonlijk ben ik het er niet zo mee eens omdat FF wel degelijk goede characters heeft met name deel 7 Cloud, hij is echt de icoon geworden van de FF games. Bij Mass effect vond ik Commander Shepard juist erg flauw als karakter, ook vind ik het een nadeel dat je de keuzes in ME pas gaat merken in het volgende deel en dat vond ik het allerminste eraan.

9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jullie vergeten Aerie

De Cleric/Mage :thumbs:

Wel jammer dat die er met Minsk vandoor ging :+

En Viconia en Jan waren hip

Good old days :+

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Go for the eyes Boo, THE EYES!

*squeeek!*

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  12. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Heb het gevoel dat er heel wat digitale liefdes zijn ontstaan als ik het zo zie, moet ik dalijk nog gaan oppassen met dragon age. Anders word me girl dalijk nog jealous ;)

13. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker... Echt top spel. Bioware is echt master wat betreft een band krijgen met je characters ;)

Wat vinden jullie van mijn 3 creaties:

Mage Elf

Mage Human

Warrior Dwarf

?

:cool:

14. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister een paar gameshops gebeld over de release, ze zeiden allemaal 6 november, ik dacht dat ie op 3 november zou uit komen...

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    3 november was sowieso onmogelijk. ;) Games komen in NL altijd op een vrijdag uit.

Dus als je twijfelt tussen 2 datums moet je gewoon even kijken welke een vrijdag is. :9

16. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig. Ben op 6 november jarig. Ik vind het wel een leuk kado van Bioware :p

17. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er een beetje laat bij, maar deze game heeft toch mijn aandacht getrokken. De ingame filmpjes zagen er iig wel heel erg tof uit. Ik hoop alleen wel dat Bioware er een hardcore rpg van gemaakt heeft (stats galore!!!), maar hun kennende komt dat wel goed.

Arr, my place is clean like an Elven arse!!!!!!

18. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een handig ezelsbruggetje :9
    Is natuurlijk altijd een kans dat ie wat eerder uitkomt

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ben niet de enige die de releasedate perfect vind volgens mij, 5nov laatste tentamen dus dan word het lkkr genieten ervan meteen daarna :)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou vandaag perfecter vinden, ik ben klaar met Borderlands en nu moet ik me dus een week vervelen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina