1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    misschien ,.. maar hoe ik ooit EN een party moet managen EN alle combat en spells on the fly moet doen zonder muis is me echt een raadsel. Ik hoop vruig dat het ze lukt zodat ik deze game lekker op d ebank op de grote tv kan spelen maar ik kan me er niet zo 1,2,3 een voorstelling van maken hoe het zou moeten besturen.

    The Witcher bijvoorbeeld lijkt me al lastig zat , en dat is maar 1 character.

    Tenzij,... misschien krijg je in Dragon Age maar minimale controle over de andere party members. Dan zou een oblivion achtig control systeem met wat party command functies genoeg zijn.
     
  2. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Die site is idd erg kewl, ze hebben een heel uitgebreide gamefaq
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yep dat kun je wel stellen,leuk ook is het forum waar grappige onderwerpen inzitten wat soms een beetje tot schuddebuiken lijd lol.:D

    De speel lengte zal weer lekker lang gaan duren,als ik al zo het Faq doorneem.Een dialogen systeem om u tegen te zeggen,lets hope so.

    Edit

    En hier dan nog een lading aan filmpjes,voor de liefhebbers.

    http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=Dragon age&aq=f
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2009
  4. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    NoooooooH! :'-(
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Wat "NooooooH"? Wat is er zo erg dan?
     
  6. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mp voor die game.
    Wacht al Sinds BG: Dark Alliance op een leuke hack n slash coop game voor de 360... Weer niet dus... :'-(

    Oh, en dat de pc tonnen aan gratis dlc krijgt, en wij voor ieder klein kutdingetje 400 msp neer kunnen gaat leggen zuigt ook.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2009
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben allang al blij dat ze zich op de gameplay consentreren,als je hack and slash wilt doen moet je denk ik even bij een andere game zijn.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Heh, oke dan. Volgens mij was het al lang bekend dat dit geen hack'n slash game zou worden. En dat het MP zou krijgen... dat zou mij juist verbazen.

    Is Sacred 2 niks voor jou MaxxRaptor?
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat lijkt me een zeer mooie titel,net even opgezogd want ik kende h'm nog niet.Ben heel benieuwd,een beetje Spellforce achtig?
     
  10. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Spellforce 1 was zekker heel goed, 3x doorgespeeld :D
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Die game heb ik toen bij een vriend gezien,maar ik was al direkt weggeblazen van de hele game.Maar Sacred 2 zal ik even goed in de gaten gaan houden,dan zijn het die en Dragon age die het gaan worden en The Witcher.Mass effect,who needs it haha.

    Nee maar serieus,die fantasy games boeien me eenmaal meer.Je had toen ook zo'n game voor de PS2 met de naam Champions of zoiets,weet ff de hele titel niet meer.Maar ieder geval je begon daar met het kiezen van je ras en geslacht,waar je op een gegeven moment gevraagd werd door welke poort je wilde door een vrouwelijke preekster om het maar zo even te noemen.

    Dragon age ken ik verder dan niet van de PC,The Witcher ook niet en ben daarom erg benieuwd naar hoe die spellen gaan worden.;)
     
  12. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Champions of Norrath. :D
    Dat is nou precies het soort game waar ik op zit te wachten voor de 360. :thumbs:
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nee, meer als Diablo, Titan Quest en Dungeon Siege.

    The Witcher is toch ook een game in een fantasy realm. De combat is ook actiever als ik het zo mag geloven.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2009
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hm, ze hebben wel veel dezelfde kleurtinten gebruikt he.
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja i know,The Witcher bevalt me juist het meest in de styling van de wereld maar Sacred 2 ziet er heel sierlijk uit.Bij Dragon age vind ik de kleuren wat saai,maar we zullen zien hoe het verder gaat worden.

    Als ik moet gaan kiezen bevalt me Sacred 2 het meest in ontwerp en stijl,maar voor de beleving is het een vraagteken welke van de 3 games me het meest aan zal spreken.Natuurlijk zijn deze niet te vergelijken,maar ik ga gewoon een keus maken aangezien ik niet teveel games meer ga aanschaffen.;)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nieuwe ingame beelden!

    [GT]47514[/GT]
     
  18. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    The Witcher en Dragon Age hebben mij wel al overtuigd, bij Sacred 2 weet ik het nog niet de ene keer denk ik zo dat is vet en de andere keer heb ik weer zoiets van mwah kan wel wat beter
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De game Sacred 2 is dan ook van een ander kaliber,tenminste van wat ik erover gelezen heb en het doel van die game.Wat ik alleen niet hoop is dat je in Dragon age teveel afhankelijk bent van je mede compagnons,want ik zag wat filmpjes die een soort schaak achtig patroon lieten zien wat ik dan weer minder vond.

    The Witcher is mooi omdat het een solo game is,je vericht zelf lekker je eigen veldwerk en niemand die je in je team komt aanzeuren hoe je dit of dat moet gaan doen.;)Daarnaast de graphics en zijn stijl van The Witcher bevallen me beter,ja zoals ik al vertelde is dat niet zo van belang maar aangezien ik altijd heel lang met een RPG kan doen - Ben niet echt hardcore gaming lol - moeten de beelden wel fraai blijven om naar te kijken.

    Hopenlijk opent Bioware nog een blik met kleur open voor Dragon age,want dat kan de game wel gebruiken.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dragon Age content downloads kunnen wel twee jaar duren

    In een interview met MTV.com laat Greg Zeschuk weten dat hun aankomende role-playing titel Dragon Age een 'platform' moet zijn waarom content geleverd zal worden. Bioware heeft dan ook plannen om voor een totaal van één tot twee jaar content downloads te verzorgen voor Dragon Age en zo de community bezig te houden. De content moet de spelwereld uitbreiden, maar natuurlijk niets kapot maken, aldus de Bioware co-oprichter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina