1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als je met mij speelt, is alles leuk. Zelfs DoA beach volleybal.
    Anyway, aargh! Wat is er toch met DA: O. Ik wil het super graag, maar dan zie ik weer een filmpje van iemand met saaie aanvallen die heletijd this is it ofzo zegt. DAN zie ik weer een filmpje van een mage die ik veel sexier kan maken, die alles verbrand (dope).

Hoe zien de skills eruit van de niet mage-classes? Want over de mage hoef ik geen zorgen te maken. En de rogue-ish character gebruikt tevens ook een boog, toch?

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk (hoop) dat je je op een gegeven moment niet meer stoort aan die 'saaie' aanvallen, door:
    1. Het awesome verhaal.
    2. De geweldige gameplay.

3. Ik word een dwerg denk ik. :p

En anders stel je toch een aanval in die er toch wat bruter uitziet? :+

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Beste next gen - tieten - game ooit gemaakt!! :D

Weet nog niet wat ik wil gaan worden, maar ik neem aan dat je met elk ras good of evil kan gaan. :9:b:

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik m oet een dope filmpje zien in-game dat me echt voorgoed overtuigd. Ik haat het dat ik zoveel twijfel:+

5. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Kan me voorstellen dat je twijfeld, dat had ik ook eerst maar ben nu over de streep getrokken. Als ik eerlijk moet kiezen speel ik liever een game die jarenlang in ontwikkeling is geweest, en met graphics wat matig is dan adersom. Helaas ken ik de PC versies niet van Baldur's gate en al die games, maar als ik al hoor dat die zo goed waren dan geloof ik dat graag.

Wat ik in KOTOR zo fantastisch vond is dat je meestal met tientallen dingen tegelijk bezig was waar het dan begon met een mainquest, kwamen er een hoop opstakels waardoor je weer questen kreeg om dat doel te bereiken plus dan nog al die mensen met hun zielige verhalen die je kon helpen of flink onaardig tegen kon zijn. En dat zie ik weer voor me met deze game, maar dan nog intenser inelkaar gezet. :cool:;):9

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Denken jullie dat DA moeilijk word of echt voor de hardcore mensen?

7. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je moet kijken richting de Baldurs Gate series

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nou deze game grijpt me wel nu een heel stuk meer, wilde eerst Forza 3 maar vind het spel toch erg tegenvallend. En ik zet mijn geld liever op Dragon age en na het jaar komt Bayonetta er nog bij, die 2 games houden me qua tijd wel zoet.

Of de game hardcore word, dat denk ik niet maar wel dat je erg veel geduld moet hebben met levelen misschien, de dialogen en de band op te bouwen met de andere karakters. Een game zoals Mass effect bijvoorbeeld zie ik dan een beetje als een light uitvoering, toegankelijker en meer actie gericht en ik verwacht van Dragon age het tegenovergestelde.

9. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk idd ook dat deze game wat dieper ingaat op de dingen die je meemaakt met je character(s).
    En dan dat deze wel meer hardcore en traditionele RPG is dan Mass Effect, desondanks zal ik ze toch wel allebei gaan halen !!!
    en qua moeilijkheidsgraad zit het denk ik tussen BG en KOTOR in

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De moeilijkheidsgraad van de gevechten ligt hoog, althans op de PC. Je *moet* pauzeren en overzien welke acties je inzet, anders word je groep regelmatig afgeschacht als je niet uitkijkt.

Wil je niet ontmoedigen ofzo. ;)

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Geen ervaring met dat spel.
    Hmm, ik zelf ben niet zo hardcore.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar op de console zullen ze het vast iets gemakkelijker hebben gemaakt. Hopelijk 8)

En anders..>
    http://dragonage.bioware.com/game/

<...zetten we het gewoon op easy. :+ (ik hoop echt dat er geen achievements zijn voor de moeilijheidsgraad. Dat je gewoon lekker op je eigen niveau kan spelen zonder die achievements mis te lopen)

13. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Begin rpg's bijna altijd op easy of op normal en dan uiteindelijk steeds wat moeilijker, op lagere moeilijkheidsgraden kun je lekker in het systeem komen enzo

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    8)
    Dulle, gaan we het op easy spelen eerst?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien.
    Misschien niet. :cool:

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga op het zelfde niveau als jou spelen, dus misschien, misschien niet:cool:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan zeg ik toch gewoon dat ik op Hard ga spelen, (en dan zelf stiekem lekker op Easy speel. :cool:)

Weet jij veel. :+

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Als eerst ga ik gewoon voor medium, normaal met RPG games maak ik altijd een rauw begin maar met deze wilde ik echt met mijn eerste char gaan doorspelen. Maar ik zal sowiezo een goederik en slechterik save gaan hebben, leuk om af te wisselen.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe durf je tegen mij te liegen?:mad:
    Ik ga zelf ook meerdere saves aanmaken. Al is het om een andere soort mage te worden. Natuurlijk wil ik ook de andere classes uit te proberen, maar een mage die in een beer kan veranderen en alles afmaken, is toch wel leuk8)

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je bent echt mijn maat he. Geen moeilijkheidsgraad achievements. Ik denk er precies zo over. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina