1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Klopt, maar waar ik me in deze review aan stoor is dat hij elke alinea begint met iets negatiefs over de game, komt gewoon erg zeikerig over, als je een game een 8,4 geeft, waarom dan zo negatief in een review? Komt op mij nogal tegenstrijdig over..

Maarre, ik koop m zowiezo, moet voor mij de game van dit jaar worden, dus die reviewer kan er maar beter naast zitten :)

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Totaal mee oneens. Deze game wordt niet voor niets de spirituele opvolger van BG genoemd, ook door de makers zelf. Je lokt een vergelijking natuurlijk uit bij dit soort uitspraken. De games hebben overigens veel raakvlakken (dat was ook de bedoeling volgens mij), dus ik zou niet weten waarom die vergelijking niet mag worden getrokken? Maar je hebt wel gelijk dat we niet te nostalgisch over BG moeten doen.

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  3. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 player local co-op?

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, alleen SP

Een quizje; Mass Effect 2 of Dragon Age: Origins, wat is meer geschikt voor jou? :+
    http://games.ign.com/articles/103/1039025p1.html

Mijn resultaat:

Result: Leaning toward Mass Effect 2

You'd probably have fun with either game, but Mass Effect 2 is most likely the game for you. Although you've been known to read a George R.R. Martin book or two, that doesn't necessarily mean you want to spend 100 hours chatting up elves and comparing the stats of quarterstaffs in your next role-playing game. Mass Effect 2's cinematic sci-fi experience is calling to you louder than Dragon Age: Origins' old-school medieval-style tale of monsters and monarchy. So go with what your gut (and our quiz) tells you: Pick up Mass Effect 2.

Ik was toch van plan beide te kopen. :9

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Beiden sowieso een blinde aankoop! Wil niet eens nadenken over welke mij meer ligt :D

6. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Maak gewoon een shepard aan in Dragon Age en dan in mass effect speel ik de achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter (50x mee) kleinzoon van de Legandary Sheppard.

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Haha, ik kreeg japanse RPG eruit. En ik heb echt helemaal niks met die japanse rpg's :lol:. Maar Da: o en Me2 koopt ik allebei zeker.

8. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, zeker als het door de makers zelf is geroepen. Toch vind ik dat een reviewer "onafhankelijk" reviewen. Daarmee bedoel ik te zeggen, vergeet alles wat een maker gezegd heeft omdat dat altijd een dikke roze bril is, en houdt je review volledig over het spel. Als ik een game aan het spelen ben denk ik toch niet telkens, Wow \o/ dit gedeelte van het spel is veel beter dan game X (tenzij het vervolg is)

9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Me 2...

heb een hekel aan japanse RPG's :+

10. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ik had Dragon Age: Origins

Result: Leaning toward Dragon Age: Origins
    There's nothing particularly wrong with aliens and lasers, but the whole futuristic space thing just seems a bit silly to you. You can appreciate what BioWare is trying to do with Mass Effect 2, but you'd prefer to keep it real with an old-school RPG like Dragon Age: Origins. There's something a bit cold and soulless about the world of science fiction in videogames, and you're looking forward to seeing a living, breathing medieval-style fantasy world come alive in Dragon Age. So if you can only pick up one or the other, you'll probably want to go the swords and sorcery route.

Wat een domme vragen alleen af en toe, komt een hottie en waar begin je over te praten je gadget of history. Dacht echt waar is optie 3 over welke kamer we zouden opzoeken.

11. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Haha, inderdaad

12. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Aahh... handleidingen... :9 Vroegah las ik ze van voor tot achter door. Voorpret voordat ik aan de game begon...

Tegenwoordig zal ik eerder XBW of Google gebruiken om iets op te zoeken wat misschien op de eerste pagina in de handleiding staat 8).

14. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hijs binnen \o/

Update: Introfilmpje is fucking bruut en doet denken aan Lord of the Rings. Voelt gelijk episch en als een begin van een hele mooie en spannende reis. Nu aan het klooien met karaktercreation. Zal later nog een korte eerste impressie geven. Muziek is erg mooi en doet eveneens wat betreft inpact aan LotR denken :9

Edit: Zit heel erg te twijfelen over welk race ik ga kiezen... Dwarf human of elf...

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ga spelen, en post je impressie's. Ik bak wel koekjes voor je <3:x

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    @Aapje: Deze? Of hebben ze een andere als intro?

En kies de dwerg!

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dwergen kunnen niks zien, ze komen maar tot je bil.
    Ga voor de Elf! Niks gaat boven goed horende spitsoren!

18. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Ga voor the human magi _0/

Elfen zijn misvormd :+

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ''Result: Leaning toward Dragon Age: Origins
    There's nothing particularly wrong with aliens and lasers, but the whole futuristic space thing just seems a bit silly to you. You can appreciate what BioWare is trying to do with Mass Effect 2, but you'd prefer to keep it real with an old-school RPG like Dragon Age: Origins. There's something a bit cold and soulless about the world of science fiction in videogames, and you're looking forward to seeing a living, breathing medieval-style fantasy world come alive in Dragon Age. So if you can only pick up one or the other, you'll probably want to go the swords and sorcery route.''

Dragon Age, had het eigenlijk niet verwacht haha. Ik vind Mass Effect ook heel erg tof.

20. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hehe heb een hele vette dwerg gemaakt :9

En @ Dulle: nee is een ander filmpje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina