1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    En wat vindt je er tot nu toe van? De moeite waard? Gameplay begin is allemaal erg uitgebreid?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gister gewoon bij de FRS in de winkel
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    lijkt dit spel een beetje op oblivion, die vond ik namelijk GE-WEL-DIG. Echt kapot gespeeld dat spel.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Als ik zo die filmpjes bekijk heeft het echt niks met Oblivion te maken. Het is niet first-person en de combat lijkt ook heel anders te zijn. :) Maar ik heb de game niet.
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    heb zelf nog niks bekeken . Dat het geen FP is maakt me niet uit, maar bedoelde meer van of de game zelf en het landschap (de hele map) enzo beetje vergelijkbaar is met oblivion. En ook de interactie met cpu's
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Landschap is minder open, je gaat meer van locatie naar locatie. Maar de setting lijkt uiteraard wel op Oblivion, het is een vergelijkbare high-fantasy wereld. Interactie met de NPC's vind ik in Dragon Age veel beter, het verloop van het verhaal is veel meer afhankelijk van jouw interactie en jouw keuzes in gesprekken (nog meer dan in Mass Effect).

    Combat is totaal niet vergelijkbaar, je speelt namelijk met een hele party die je moet aansturen. Ik kan me voorstellen dat je je er op Easy wel doorheen kunt slaan met alleen maar attack commando's maar de bedoeiling is dat je tactisch bezig bent met welk party lid welke actie op welk moment uit moet voeren.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wat een timing. Zet net mijn 360 aan en jawel.... RROD :x
    heb ik nog nooit gehad met mijn launch xbox, zeker al 3 1/2 jaar oud!

    Uit en weer aangezet, maar weer RROD. Derde keer geprobeerd en toen deed ie het weer. Ik hoop dat ie deze RPG golf nog ff uithoudt, wil geen nieuwe moeten kopen en garantie heb ik vast niet meer...
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ooh klinkt leuk, mss halen over een tijdje als hij wat goedkoper is of als ik meer geld heb:+
     
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dwerg threesome. Geinige game dusver :p
     
  10. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Heel snel ff mijn view van nu voor de xbox360 versie na 4u spelen (heb morgen tentamen geen zin om te leren)

    Ten eerste komt het episch op me over nog geen enkel probleem grafisch gehad, ik stoor me er niet aan. Gevechten zijn interessant dus niet boring zoals het leuk in sommige filmpjes en het verhaal vind ik op dit moment nog geweldig. Ook van het begin filmpje begon ik gewoon rillingen te krijgen.

    Zat te twijfelen om alle intro verhalen te doen maar wil ook gewoon nu echt verder met deze story. Heb nu Human (roque), dual blade & bow. Beetje alles aan het uitproberen, en laat ik het zo zeggen:

    Heerlijk weer een rpg te hebben wat me gewoon echt boeit!
     
  11. BabyKing

    BabyKing Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Aight ben verkocht.
    Tijdje getwijfeld om deze wel te halen, want ik dacht dat het niet zou werken voor op de xbox 360. Maar als ik die reactie's zo hoor is het een goede rpg geworden. Dat kan ik niet laten liggen :p
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Teeeeeering, wat een gevechten zeg. Heb nu op 1 punt dat ik al een paar keer dood gegaan ben terwijl het allerlaatste monster nog maar 0,001% HP over had!

    Heerlijk :+
     
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Welke moeilijkheidsgraad raden jullie aan?
    Vond t bij Kotor altijd wel mooi om die gevechten echt tactisch aan te pakken, maar dat moet dan dus wel echt nodig zijn.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Op de PC is normal echt uitdagend zat nu.. op de xbox is normal iets makkelijker, maar die is wel aan te raden :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zie net dat ik ook de DLC codes had van die Blood Dragon Armor voor Mass Effect 2, en ehm... een of andere DLC. :+ Iets met 'De Furie van Shale'. (is ~200MB, dus dat zal wel wat meer zijn dan armor. :p)

    Leuke extraatjes. :)
     
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    shale is een extra NPC golem die lid van je party kan worden
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    He, jammer. :+ Ik hoopte al op extra quests.
    Ach, zolang hij maar zijn best doet! :p

    (trouwens, UPC code is toch die streepjescode op de achterkant van het doosje?)
     
  19. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die streepjescode geprobeerd, maar niet gelukt :mad: om te registreren (xbxo 360 versie)

    edit ....

    gelukt, je moet ook de spaties erbij typen
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    ik heb geen spaties gebruikt en die code ook niet in hoofdletters geplaatst.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina