1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus grafisch gewoon ok, niet super begrijp ik? EN hoe is de combat? Kan ik ergens filmpjes van de 360 versie zien?
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  2. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat graphics nou niet het belangrijkste onderdeel is van dit soort spellen.
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    maar zelfs dan is het nog zeer goed
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zeer goed zou ik niet willen zeggen, ik vind bijv Mass Effect over het algemeen mooier. Maar het heeft zeker zijn momenten, met name sommige spell effecten zien er indrukwekkend uit.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Op de PC valt mij anders op dat er totaal geen popup is, ook geen textures die worden ingeladen in cutscenes, geen framerate problemen etc. En verder ziet het er grafisch goed uit. Meer vraag ik niet van deze game.
     
  6. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe duur is ie bij de FRS???
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ook niet, maar toch ook weer wel. In een game als Mass Effect kan ik dus echt genieten van prachtige graphics, die dragen bij aan de sfeer. Oblivion toen ook, was prachtig en dat kan ik echt zeer waarderen. Fallout 3 ook, grafisch echt behoorlijk indrukwekkend,en de game wereld is niet bepaald klein.

    nee, graphics vind ik eigenlijk wel heel belangrijk. Risen is een goed voorbeeld, qua gameplay zit het wel goed,maar de graphics zijn van zo'n laag niveau dat ik er eigenlijk gewoon geen zin meer in heb.
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ik heb juist weinig zin in Risen omdat het begin gewoon kut is om door heen te komen. En zelfs daarna loop het verhaal en quests e.d. niet echt geweldig :p
     
  9. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
  10. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, had het ook op de site gezien, maar zo nu en dan verschilt de prijs bij de FRS nog wel eens tussen site en winkel.
    dus dacht vraag het even voor de zekerheid
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het net even snel bekeken en ik vind de graphics prima te doen. En het speelt lekker gewoon met je pookje rondlopen!
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt het combat systeem een beetje op KOTOR?
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Hmm...
    Je kan pauze hanteren om orders te geven zoals KOTOR.
    Je kan team genoten tactics mee geven a la Final Fantasy 10. Je zegt dan wie wat moet doen onder welke omstandigheden.

    wat ik irritant vind is dat je geen barricades van meubilair neer kan halen tijdens een gevecht, maar wel daarna. Dit is kut, want zo zijn je melee personages nutteloos. Bloodmages groepen samen zodat je archer ook in no-time weg is. En je mage is dan ook niet lang meer staande. En om nu in een kamer om een hoekje te gaan snipen met arrows/magic...veel geluk. Na het eerste schot zijn mijn personages dom genoeg om dan weer uit de kamer te lopen om te sterven. De AI is dus niet bepaald snugger.

    De onbekwaamheid van de AI dwingt je om tactieken te gebruiken die ik eigenlijk niet wil. Zo gebruikt de mage Paralysing Glyphs en Ice spells zodat de tegenstanders minder aanvallen op de melee personages los kunnen laten. En de archer die kan schieten met haar fire arrows.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2009
  14. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat dacht je van de tactics per persoon aan te passen? En je kan als je ze niet eruit wil laten lopen gewoon op hold zetten ;)

    Vandaag met Dwarf Warrior begonnen denk maar een reaver maken voor een keer, aangezien alles altijd meteen mij aanvalt. Noble story leuke wending had het niet verwacht, terwijl als je beter zou nadenken je het wel kan voorspellen. Vind die begin van Human & Dwarf noble nog allebei leuk dus ben benieuwd hoe de anderen ook nog gaan. Eerst ff met me dwarf overal doorheen hakken!
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand zei in dit topic dat je niet met de Golem kon spelen, maar volgens mij zag ik daar toch echt een filmpje van:eek:
     
  16. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, is toch gewoon een party member? (En dus kan je naar hem switchen..?)
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.735
    Leuk Bevonden:
    4.951
    @powerlines

    Je kunt in een missie in the shade als golem, muis, vuurdude en spirit spelen dus het kan wel. In the real world tot nu toe niet :mad: Ik kan wel met Morrigan in een beer, spin en swarm of bugs veranderen :+
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En qua quests, is dit dan te vergelijken met andere RPGs? In Mass Effect en Oblivion bijvoorbeeld heb je ook allerlei side missies, die zitten er ook genoeg in Dragon Age?
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb geen idee wat je hiermee bedoelt. Je kan meubilair zowiezo niet bewegen, je kan tijdens gevechten niet looten nee, maar dat heeft geen invloed op de combat. Heb nu 25 uur in het spel zitten maar ben nog geen afbreekbare barricades tegengekomen.

    Je kan de AI zo instellen dat je mannetjes weglopen uit de aoe spells. Mages zijn squishy, dus als je die als eerste target zet (handmatig of via AI) leven ze niet lang genoeg om enige schade te doen. Je kan de AI van je warrior zo instellen dat ie automatisch enemies taunt die je ranger of mage attacken. Ook kan je instellen of je mannetjes blijven staan of wegrennen als ze attacked worden.. Allemaal opties die je kunt gebruiken, maar als je ze niet gebruikt moet je niet de schuld geven aan slechte AI, ligt helemaal aan jezelf dus.

    Ik heb geen idee wat je bedoelt, wat is er mis met deze aanvallen? Is toch juist goed dat ze dit doen? :confused:
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Meerrrrrr dan genoeg! Bioware maakt geen slechte rpg's :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina