1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook gefixed.
    Ik ga nooit meer 'Afhalen bij filliaal' doen bij de FRS. Ik wil me Dragon Age hebben, maar het is er nog steeds niet :mad:. Nu wordt het kiezen tussen een fantastische RPG spelen in deze drukke week met toetsen, of lekker knallen in de leuke MP van MW2 (geen fanboy-isme, a.u.b.).

    Waarom doen ze zo sloom over mijn pakketje? :mad:
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hmm is dat normaal bij FRS? Heb de white edition van AC2 daar besteld.. :/
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat ze 'm Vrijdag wel binnen hadden op de release, dat was dus niet het geval. Dan lijkt het mij dus logisch dat het Zaterdag binnen zou zijn, maar dat was dus ook niet het geval. Ik denk dat naar je huis sturen beter is:eek:.

    EDIT: Nope, in verband met geld heb ik het niet besteld bij de PA. En ik dacht dat het sneller zou zijn, sinds ik s'avonds bestelde en ik 'm op de release dag wel kon ophalen:eek:.
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Je bent ook veel te jong voor dit spelletje joh! ;)
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat men niet weet, wat men niet deert, of zo iets :p
    Persoonlijk vind ik die leeftijds gebeuren niet belangrijk. Het is nu niet alsof ik een viking hoed ga kopen, die opzet, en met een plastic bijl door de stad Dungeons and Dragons ga spelen. Ook ga ik niet mensen afknallen, omdat ik MW2 ga spelen.

    Misschien doen sommige mensen dat, maar ik niet:eek:. Ik kijk ook films van 16+ (nee, niet doordenken). Achja, maandag moet ik het toch wel kunnen ophalen. Anders is het echt een no-no die 'Ophalen bij Filliaal'.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De social site heeft duidelijk nog wat issues (mijn Story staat er niet, achievements eerst wel, nu niet, mijn dwergje heeft verkeerde wapens/armor op het plaatje enz.)

    Maar, vindt iemand het misschien leuk om een XBW groep aan te maken? :)

    Geen idee wat je ermee kan, maar het klinkt leuk.:+
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hee Ashavan, kun je even een spoiler tag in jouw post zetten? Nu weet ik dus al wie ik straks moet gaan bevechten en dat is echt een spoiler voor mij.

    Bedankt hoor. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat is helemaal herkenbaar, met KOTOR vaak genoeg tot ook ongeveer die tijd doorgespeeld. Oke ik mag opmaken dat deze game dus net zo'n klassieker is als Baldur's gate 2 PC game. Ga het spel zeker ook halen, en mijn keus gaat toch naar de 360 versie en laat ik me wel verassen.
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het is een side quest. Je hoeft haar niet te bevechten.

    Ben nu in die Adraste Ruins voor dat stomme Ash. Pittig gebeuren met al die fanatiekelingen. Moet iets aan Morrigan's tactics doen. Haar AoE ice spell bevriest en damaged de groep ook.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2009
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee klinkt goed! bedankt voor je antwoord.
     
  12. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens écht lelijk zoals sommigen zeggen of valt dit wel mee?
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ook voor sidequests hoef ik dit niet te weten. Is een spoiler tag werkelijk zoveel gevraagd bij het noemen van specifieke namen?
     
  14. Dornbusch

    Dornbusch Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 22 uur gespeeld en vind het echt een super vette rpg. Persoonlijk vind ik het de beste bioware rpg die ik heb gespeeld (heb nwn, kotor en mass effect gespeeld).

    Ik speel met een dalish elf rogue archer. Ben nu lvl 12, ongeveer 42% van de wereld verkend en 30% van de game completed. De wereld zit echt goed in elkaar en je wilt echt alles ontdekken en leren over de wereld. Ben nu in orzammar en vind dat mischien wel het vetste gebied tot nu toe.
    Combat is uitdagend maar vind het niet heel erg moeilijk (speel op had, xbox versie).

    @hierboven: het heeft me nog nauwlijks gestoord. Er zijn wel twee gebieden redelijk aan het begin die wel lelijk zijn. Vooral de graphics in de achtergrond zien er minder uit. Ik vind echter de in dungeons of gebouwen dat het er goed uitziet en de steden zien er ook goed uit.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Je vergeet Mass Effect goede vriend. :b:
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Die discussie heb ik al zo vaak gevoerd. En mods, of wie dan ook, kunnen zeggen wat ze willen. I DON"T DO TAGS.

    Ben nu in die caverns na aanleiding om die Ash te vinden. Sfeer is geweldig. Heb het idee om elke hoek te kunnen sterven dus gebruik de save optie heel vaak nu. En dat is goed ook :confused:

    Morrigan en Elwynne zijn nu een geweldige combi terwijl Allistair en ik de voorhoede bestormen. Zeker morrigan met haar glyphs of warding op de juiste positie in battle zijn ideaal :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2009
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vind je dat niet een beetje een asociale houding? wij komen hier allemaal omdat we graag over deze game praten maar dat wil toch niet zeggen dat we dan perse spoilers voor lief moeten nemen? Je kunt toch een beetje rekening houden met je medegamers die nog niet zo ver zijn als jij.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Er zijn mensen die graag willen dat je ze gebruikt. Om mij is daar toen ook een discussie om geweest en ik gebruik ze ook als dat moet of gevraagd word. Doe nou gewoon niet moeilijk en zet die spoiler dingen bij games gewoon in spoiler tags. Kwestie van twee seconden en je doet er anderen veel plezier mee. ;)
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Mensen overdrijven of het zijn graphics whores die over miniscule details vallen. Net zoals een audiofiel die een bepaald iets hoort terwijl een normaal mens dat niet heeft. De graphics zijn goed en bederft de pret niet. De sfeer wordt goed overgebracht dus alles is gewoon goed tot zeer goed.

    @rest
    Asociaal en what not heb het allemaal eerder gehoord. Me antwoord is en blijft hetzelfde. Ga niet weer tijd verspillen aan die nutteloze discussies.

    /Mod Gebruik spoiler tags of post niet. - Gerjan
     
  20. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha lekker rebels. Stoere vent man..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina