1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zou opzich kunnen, maar ik betwijfel het. Ik doe altijd erg lang over een keuze om er zeker van te zijn dat ik er achter sta. :+
    Of misschien heb ik gewoon een keuze verkeerd geïnterpreteerd.

Dat er misschien iets stond als 'Ik wil helpen'
    >
    En dat ik dan dacht dat ik ging helpen door het op een vreedzame manier op te lossen, maar de game dat zag door te helpen met de moord op dat jochie.

Wie weet...

Het is jammer dat het zo is gegaan, maar ik denk niet dat het al te veel invloed zal hebben.

Dit vond ik nog het ergste (;))
    =(
    Oeh, dat klinkt allemaal wel interessant. :) Maar ja, dat wist ik natuurlijk allemaal niet voordat ik de keuze maakte.

Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  2. Ashavan

Ashavan Guest

Lol wees blij dat het bij -2 bleef. De keuze die ik maakte gaf Allistair -24 en hij haatte me spontaan :p

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Door te kiezen voor bloodmage kreeg ik helemaal geen -rep. Door te kiezen dat die assassin bij mijn party komt gaf mij iets van -8rep.

4. Ashavan

Ashavan Guest

Ik had de assasin in me party tijdens het bezoek aan redclif. Misschien in combinatie met de keus om de blood mage opoffering te gebruiken zorgde bij terug komst in het kamp voor -24. Maar hij is nu weer positief tegen mij in zijn volledig Templar uitrusting.

Net in het dwergen verhaal door de Thaigs gerend. Op een gegeven moment krijg je een ontzettend stoer filmpje. Had even het idee te kijken naar een stukje van LOTR met al die "orcs" toen ze nog ondergronds bezig waren te mijnen en hun voorbereidingen te treffen :p

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Waarom loopt de game telkens vast bij mij? Iemand daar nog meer last van? Zo is het echt niet leuk spelen.

7. Ashavan

Ashavan Guest

Geen vastlopers gehad. Wel een paar keer dat een deel van een gesprek dubbel gedaan werd.

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Apart van een paar kleine foutjes (idd 2 keer gesprek hetzelfde gesprek voeren of 2 keer hetzelfde gevecht in the shade) nooit problemen gehad eigenlijk. Alleen last met DA:eek: of ook andere spellen?

9. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een GENIALE game zeg, jemig. Op zo'n game zat ik even te wachten. Heb de game afgelopen weekend in London even opgepikt, daar kosten alle games lekker 40 pond, met de huidige koers is dat dus niet al te duur.

Opzich wou ik wel dat ik hem op de PC kon spelen, maar mijn PC is hier gewoonweg niet goed genoeg voor denk ik.

Wel een vraag: Heeft iemand een idee hoe je side-quests makkelijker kan aanpakken, maak ze nu mijn active quest maar dan krijg ik geen richting waar ik heen moet oid. Heeft iemand tips hoe je makkelijker side quests kan doen?

10. Ashavan

Ashavan Guest

Makkelijkste is gewoon de instelling te hebben om alles te willen verkennen. Elke deur, elke gang, elk stukje op de map. Meer hoef je niet te doen ;)

Zit nu nog steeds met de dwergen te kloten. Moet een paar spinnen doden. Het zijn dood normale beestjes die heel irritant zijn. Zitten tactisch goed met een ranged venom achterin. Als ze met tig op me af komen sterft heel de groep. Voor het eerst in de game dat een gevecht, niet eens een boss of belangrijk gevecht, me zo ophoud :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2009
  11. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    Die 'Sten' is echt een droogkloot :D
    Kom ik aan in het plaatsje 'Haven' zegt Sten dat ik wegloop van de 'archdemon' dus ik zo "bladiebla" vervolgens zegt Sten dat hij de leiding overneemt 8) Nadat ik zijn ass had gekickt zegt hij "oh, you're strong enough" vervolgens zegt hij iets van "now, what?" en daarop antwoorde ik "That's up to you", gaat hij me nu wel weer volgen en is mijn reputatie bij hem +7 :D

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als ik het zo leest is die Sten ontzettend trots en respecteert hij alleen kracht en moed. Jij hebt jezelf een sterk leider getoond en dus zal hij je weer volgen. Niceness. :)

Laatst bewerkt: 10 nov 2009
  13. Ashavan

Ashavan Guest

Sten is gewoon fucking irritant. Ga maar lekker elders trots doen :p

Bij dat obstakel ging ik al-qaida. Rende tussen de spinnen door recht naar de achter linie. Bleek wat spellcasters te staan. Nadat die uitgeschakeld waren was het easy. Maar het dwergen verhaal is echt luguber en donker als je de Deep Roads betreed. Is even wat anders dan wat je dusver gedaan hebt :D

Moet gewoon op adem komen. Even een ander personage maken en spelen ter ontspanning.

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Nu weer terug bij de dwergen en moet zeggen dat ik dit keer er door heen ren vergeleken met de vorige keer. Vaak van afstand ff goede magie aanval, en dan even wachten en chargen met mijn main en de andere 2.

Ben wel me healer verloren :mad: stom mens!

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Een keer een vastlopertje met Divinity, maar dat spel heb ik nog niet zoveel gespeeld. Met COD MW 2 vandaag gewoon een paar uur zonder problemen zitten spelen. Mijn broertje zei al dat er misschien een RROD zat aan te komen. Hoop het niet, kan ik een nieuwe Xbox gaan halen. :'-(

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hoezo, voel je zoiets aan dan? ;)

Zucht, wat een heerlijke RPG. Altijd leuk als de badguys assassins achter je aan gaan sturen. Wist niet dat ik al zo goed bezig was. :cool:

17. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb haar al veroverd. 8)
    Maar wat is dit een epic game, dit is zonder twijfel de beste rpg die ik ooit heb gespeeld!
    De voice-acting is ook van het hoogste niveau OOIT en ik hoop echt nu al dat ze een vervolg gaan maken!!
    Ik ga hem morgen even uitspelen! Heb er nu al 28 uur opzitten.
    Ik moet wel toevallig dat ik hem wel op de PC speel en niet op de Xbox, heresy. :+

18. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Spel is niet goed voor me speel het teveel gelukkig donderdag weer school beginnen. Dus morgen maar even uitspelen, heb eigenlijk nog niet echt geprobeerd relaties beetje goed te krijgen. Alleen ff een keer om die assasin specialization te krijgen.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hahaha dan ben je echt nog niet van het spel af :9 Tweede playthrough als Human (eerst dwarf) na de game volledig uitgespeeld te hebben (inclusief sidequests etc) en heb er weer zin an!!! :+

20. Ashavan

Ashavan Guest

Merk wel dat met me tweede en opvolgende personages dat ik gesprekken en cut scenes merendeels skip. Ren nu ook door gebieden aangezien het wel duidelijk is wat je moet doen. Me necro-mage is wel evilish geweldig :D Heb de aura's waarmee je of mana of health van gevallen tegenstanders absorbeerd. Walking Death Bombs, gevallen tegenstanders die op staan als skelet minions.

Zolang je niet in al te krappe ruimtes met veel tegenstanders komt is het best cool om met een ranged/mage te spelene.

Moet met me dwarf Champion een die grote blob op het eind in orzammar verslaan. Vind het nogal een pittige strijd. Iemand tactisch advies? Speel met Morrigan, Wynne, Allistair en mezelf als dwerg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina