1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Je merkt duidelijke verschillen. Als je als mage begint heb je Jowan ontmoet en die kom je ook in Red Cliff tegen. En vanwege die achtergrond behandeld hij jouw ook iets anders en vraagt naar wat dingen uit het begin.

Als Dwerg Nobel kom je terug in Orzammar als exile en zit je midden in de politieke strijd met Harrowmont die je helpt. Maar nu ik er als human mage rond dwaal krijg ik dat stuk natuurlijk anders gepresenteerd en behandeld iedereen me ook anders. En zo zijn er meer kleine verschillen.

Als je andere keuzes maakt tijdens het spelen dan de eerste keer krijg je ook andere uitkomsten en resultaten.

Ben al weer lvl12. Gaat snel als je weet hoe/wat van alles. :p

2. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Jah vind de repulsion/paralyze glyph combo echt fantastisch, snapte in het begin niet waarom soms ik met iedereen opeens stil stond maar bleek dus de combo tussen die 2 te zijn. Dus nu zoek ik tegenwoordig een veilig afstandje als ik het gebruik :) en weet niet of het nut heeft om hoger te gaan zitten. Denk wel dat je gewoon meer damage blijft doen.

Gisteravond weer een heel mooi stukje meegemaakt, wel spoiler

Vorige keer in Red Clive mooi het dorp gered, werd gehuld en alles. Dit keer ff met ze gepraat nog niet echt voorbereidingen getroffen voor het gevecht, maar wou ff weer weg om nog met een scavenger the praten voor Sten's Sword. Dus ik weg, in 1x filmpje blijkt Red Clive dus aangevallen worden, 1 verschil met vorige keer ik was er niet!!!

Later dus erheen gegaan niemand te vinden op 1 persoon na die boos op me is omdat ik ze in de steek heb gelaten. Uiteindelijk kom ik dus in de castle dus gewoon allemaal zombies van mensen in de stad tegen. En groot probleem kan Dwynn die dwerg nergens vinden!

3. Ashavan

Ashavan Guest

Tja dat krijg je er van met die keuze vrijheid. Zou me niet verbazen dat die gast in het kasteel nieuwe minions stuurde om je toch te krijgen wat hij wilt :p

2 wards op Repulsion tegen over elkaar in een smalle gang is leuk. Krijg je ping pong van vijanden :p Ze kunnen niks doen dus dan kunnen de tanks even alles op hun gemak afslachten. Ik had morrigan de glyph of repulsion casten in het begin van elk gevecht. Wynne stond vlak naast haar dus me beide mages waren altijd veilig.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Het is nog niet gelukt. Ik snap ook geen hol van dat tactiek systeem. Ben nu level 11/12 ofzo en mijn teammaten ook. Heb al van alles geprobeerd. Ze extra armor geven, beter wapen en klungelen met die tactieken. Wat heb ik een pesthekel aan die overkloon van Sugar Lee Hooper. Broodmother is een bitch.

Kwam net nog tot ongeveer een kwart van haar health, maar toen vielen ze aan mijn kant bij bosjes. Ja, dan is het snel gedaan. :mad:

Edit: Nieuw deel: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=136613

Laatst bewerkt: 16 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina