wat is nu 10 euro per maand? Dat is toch maar een peuleschil in vergelijking met wat je allemaal krijgt, als je echt een goede mmorpg speelt koop je zowiezo al minder andere spellen, omdat je meestal op je mmorpg spel zit te spelen (verslavend en inlevend effect van het spel). En ik denk ook wel dat de meeste mensen die dit soort games spelen toch wel al iets ouder zijn, (16+ denk ik) en vanaf deze leeftijd zou 10 euro per maand toch al niet zo een probleem moeten zijn he. Als het echt wat wordt met deze game schaf ik hem mss ook wel aan
Eerst goed lezen voordat je antwoord, je snapt namelijk niks van me post. Om het nog wat duidelijker te maken; ja er zijn een handjevol games die een grote online community voor enkele maanden bezig kan houden en waar je niet maandelijks voor hoeft te betalen, echter dat is al weerlegt door mijn argumenten. - Tijd/onderhoud/nieuwe content van de game, kost nou eenmaal geld. Bij een goede online rts is de developer maar een fractie van z'n tijd/geld kwijt aan service/patches vergeleken met een mmo. - De mmo-gamer gamed veel meer uren voor een lager bedrag over het algemeen dan menig ander gamer. Alles nu wel een keer gezegt en herhaalt, als je gek bent op online gamen maar weigert games waarvoor je nog maandelijks moet betalen te spelen so be it. Ieder zijn ding. Ik ben in ieder geval blij dat ik de stap ooit heb gewaagd en de beste game ervaring van me leven heb gekregen. En als deze game een beetje goed uitpakt, zal ik het zeker gaan proberen.
Ik vraag me af hoe het zit met het systeem van mogelijke upgrades. SSJ moden, Potential Unlock, Fusion, special training suits, mogelijke upgrades van Moves zoals de Kamehameha normaal, 2x en 10x (in SSJ4 mode als die ooit komt). En hoe zit het met een mogelijke fusie, speelt de ene persoon het karakter volledig of beweegt de een het karakter en de andere speler valt aan. En spelen we een wereld of zijn het meedere stages ? Ik ben benieuwd wanneer dit allen benkend gaat worden.
zalik je ff helpen?? als wij een boomerang halen uit australie is ie ook nog wel australisch... dus als wij nu een game gewoon importeren vanuit korea... dan is t toch ook gratis. kijk : ik ga in u.s.a naar de mac donalds eh en er is een aanbieding dat ik voor 1 dollar een menu krijg... hoeft tog ook niet te zeggen dat die voor mij niet geld omdat ik uit nederland kom ofwel???
Ik baal ook een beetje van dat MMO. Had liever een soort Action/Adventure gezien vooral gebaseerd op een leuke single player. Beetje rondvliegen veel vrijheid etc. Toch ben ik wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken.
echt?!?!!? ?? ik ben ook maaar lvl 11 ofso ik dacht altijd zo van... red boer henk red boer sjaak help paard henry help wachter piet.... vind 20 balletjes haal 20 cutpurse bandanas dus.... en kill 20 laborers enzo..... maar waar gat het dan over??
vraag dat maar in het wow threadje Ik hoop dat ze meer screenshots/info/filmpjes uitbrengen voor de mmorpg word nu wel nieuwsgierig
Hmmm hopelijk kan je ook praten met elkaar via de headset en niet zoals met Phantasy Star Universe dat je alleen maar domme teksten kan versturen naar elkaar dat vond ik zo droog. En vliegen lijkt me ook leuk als je dat standaard kan. Het zijn die kleine dingetjes dathet game toch wel ietsjes anders er dan WoW maakt. Schreeuw je zoo I am gonna kill you freeezaaa this is for all the good people you hurted so much KAME HAME AAAAAA !!! Zat gisteren nog naar DB GT te kijke echt leuk .
hmmm best cool dat je daaronder zo een balkje hebt om speciale aanvallen te kiezen. Volgens mij unlock je ze als je steeds een level hoger gaat net als met Bid for Power alleen ziet dit er veel uitgebreider uit met meer aanvallen. Ps: weet er iemand wanneer de beta uitkomt in Korea ? Hij zou toch ergens in de zomer te spelen zijn ?
Hier wat nieuwtjes over Dragonball Online: With all MMORPG's you have no limits to the character you creat. With this MMORPG you have three races Human, Namik, and Sayjian. Humans, and Sayjians can be both male or female. Though Namiks can only be males cause the reproduse A Sexually ( Born from Eggs. )Many Hair, Eye, and Skin colors. Body scars or piercings. Dragon Balls can be found and the radar is avalible to buy or make. Time Chamber Training is also allowed for massive lvling. Like I said I’ll keep you posted. Mijn vertaling: Met Dragonball Online kan je als een van de volgende rassen online spelen: de Humans, Saiyans en de Nameks. De Humans en Saiyans kunnen beiden vrouwelijk of mannelijk zijn. De Nameks kunnen alleen maar mannelijk zijn aangezien ze uit een ei geboren worden. Net zoals met al de andere mmorpg's zal er geen limiet zijn om je karakter te creëren, hoe jij het wilt. Je kan kiezen uit verschillende haarstylen (inclusief haarkleur), oogkleur, littekens op je lijf, piercing en de huidskleur van je poppetje. Dragonballs zullen gevonden kunnen worden en de dragonball radar is beschikbaar om te kopen of om het te laten maken. De Time Chamber Training wordt gebruikt om je snel omhoog te levelen.
denk dat 90% dan met saiyans gaat spelen.(ga dat zelf uiteraard ook doen) het concept dat nu staat spreekt mij igg heel erg aan met die time chamber ed. ben alleen wel benieuwd wat de functie v/d dragonballs gaat worden. ikzelf gok dat je daarmee special move's kan kopen ofzo is dr trouwens al een definitieve of ook maar een aanwijzing/hint richting naar de releas datum?