1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Ball: Raging Blast

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 26 mei 2009.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814

    [​IMG]

    [​IMG]
    Platforms
    Xbox 360, PS3

    Uitgever
    Namco Bandai Games

    Developer
    Namco Bandai Games

    Genre
    Fighter

    Release datum
    23 Oktober 2009
    [gb]Informatie:[/gb]
    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers:[/gb]

    [GT]54767[/GT]

    ^top

    [gb]Speelbare personages[/gb]
    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    3173862139ste DBZ game! Ondanks dat, Dragonball blijft legendarisch. _O_
    ^top
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2009
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien wat er van gaat komen.. Ik weet het echt niet meer met DBZ games. :+

    Als dit een beetje meer op Budokai 3 gaat lijken, en het ein-de-lijk wat uitgebreider gaat worden, zo dat je kunt merken dat ze er wat tijd ingestoken hebben (wat je niet kunt zeggen van Burst Limit), en je dus heel DBZ saga's kunt doorspelen, wat DB GT saga's en movies en mooi uitgewerkt..

    ...is de game van mij :cool:
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Nee gek dit lijkt op Tenkaichi. Zo goed als Budokai 3 zal hij nooit worden. En de ander 38379247 titels die nog moeten komen ook niet :cool:
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er niet leuk uit zien.
    Ze moeten een JRPG ontwikkelen die van de Piccolo saga t/m de Cell saga gaat.
    Buu saga's interesseren mij niet echt. Wellicht als DLC, maar dit zou al een vooruitgang gaan wat DragonBall Z spelletjes betreft.
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Vet! Ik ben nu bezig met Burst Limit, en ik vind het best vermakelijk.

    Alleen moeten ze als je een bepaalde hoeveelheid damage hebt, dat je dat beschadigd lijkt. Want alles ziet er altijd tot in het diepst van het gevecht er allemaal te gelikt uit.
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal deze zeker in de gaten houden..
    heb me aan burst limit zeker vermaakt, alleen een simpele fighter zoals dat gaat bij mij snel vervelen. Hopelijk dat deze wat meer diepgang zal bieden!
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Leuke games (veel bij vriend gespeeld) maar begint wel een erg "kuch" The Sims "kuch" gehalte te krijgen.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Tenkaichi was _O_, deze komt er dan ook zeer zeker in. Mits hij lekker speelt. Hoe heerlijk was het om in Tenkaichi's combo's te maken, de tegenstander daarna de lucht in te sturen door een paar rotsblokken gevolgd door een heerlijke kamehameha.
     
  9. BatOn

    BatOn Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    damm right het wordt tijd voor een nieuwe tenckaichi veel genoten van 1,2en 3 ben benieuwd naar deze maar hopelijk hebben we wel gelijk een character list als in tenckaichi 3 en niet alleen maar tot cell saga zoals in burst limit
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Burst Limit demo vond ik geweldig maar toch nooit het spel gekocht.
    Ach ja dan deze maar eens in de gaten houden.
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Zeker game om in de gaten te houden.

    Hoop dat ze eens alle characters van Dragonball tm GT er in stoppen. + de Garlic Jr saga.

    Maar het zal mij benieuwen.
     
  12. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    komt wel een rpg van dragonballz over een tijdje uit op de nds uit genaamd
    Dragon Ball Z: Attack of the Saiyans

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2009
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Is het al zeker dat deze maar tot de Cell Saga gaat? Zou maar gaar zijn want dan krijg je gewoon de zelfde characters als in Burst Limit.. Ik wil Buu er bij en als het even kan ook Omega Shenron! + Natuurlijk Super Saiyan 3 en 4 en alle fusies etc..
     
  14. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me wel vet maar moet het wel zoals tenkaichi 50+ characters hebben en gameplay van budokai 3 dan hebben ze de perfecte DBZ in mijn ogen
     
  15. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening geeft de ''tenkaichi'' reeks je de beste DBZ ervaring. Ik heb dit op de ps2 en wii eindeloos gespeeld, een toffe strategische vechter waar je aardig wat tijd in moet stoppen om een beetje goed te worden. Als dit een beetje fatsoenlijk op live te spelen is zie ik een nieuwe verslaving komen. Nadeel met vorige delen was dat je veel te goed werd voor je vrienden als zij het spel niet hadden.
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de vettere dingen uit Budokai 3 was dan wel het exp. systeem waardoor je dus kon levelen en kon upgraden bij je personage. Zó vet, en dat voegde er een goede replaywaarde aan toe. _O_

    (Weet niet hoe het zit met de Tenkaichi's, nooit gespeeld)
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Damn die screens zien er precies hetzelfde als Burst Limit. Er moet gewoon een RPG komen van dragonball. Dat zou pas leuk zijn. Al die fighters zijn toch allemaal hetzelfde.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben het met de mensen hierboven. Het is nu steeds een fighter met een redelijk verhaal. Maar als je het speelt heb je niet echt een DBZ gevoel het is gewoon een fighter.

    Als ze het echt tof willen maken moeten ze idd een RPG maken. Waar je missions doet en side missions doet. En vecht en beter wordt voordat je naar de volgende saga gaat. En dat je gewoon rond kan vliegen, lijkt me super om helemaal naar de look out te vliegen.
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    En niet zo'n story mode als Burst Limit! Je scrollde gewoon door de gevechten heen! Geen map waar je doorheen vloog ofzo (zoals Budokai 3 ). Nee, in plaats moest je de hele tijd door een lijst met gevechten scrollen en dan spelen.

    Echt bagger is dat, en dat moet in het vervolg veranderen, dus. :)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Waarom maken ze niet ineens een game die direct alles heeft? Ik zal dus op zijn minst moeten wachten tot de volgende DBZ game waarin dan alles zal zitten, al moet het dan wel iets speciaal doen. Van wat ik van Burst Limit heb gespeeld leek het niet veel anders dan Budokai en deze lijkt niet veel anders te worden dan een remake van Tenkaichi. Ach, heb hier Budokai 3 en Tenkaichi 2 liggen voor de PS2. Dus als ik zin heb in een complete DBZ game kan ik naar die games terug grijpen

    Ben wel benieuwd hoe ze hier de transformaties gaan aanpakken. In Tenkaichi 1 waren bv. SSJ1 en SSJ2 aparte characters en kon je niet in-game transformaties terwijl je in Tenkaichi 2 (en :cool: wel gewoon in-game kom transformeren.
     

Deel Deze Pagina