Ik hoop het.. maar als de gameplay maar goed is, dan boeien de graphics mij niks... want in Burst Limit is het ook heel erg mooi allemaal, maar daar gaat het niet om bij een fighter, vind ik. Het gaat hier om de gameplay, replay waarde, story mode.. En ik wil dat ze dat goed hebben uitgewerkt..
Ik ook Wat hebben ze dan verbeterd? Ik vind dat Dragonball een eigen stijl heeft, daaraan moet je niet te veel veranderen. Die film was dan ook een gigantische flop E: A downloadable demo will be available on Xbox Live and PlayStation Network sometime in October Bron: http://dragonball.wikia.com/wiki/Dragon_Ball:_Raging_Blast Het kan dus nog een tijd duren
Idd. Ze moeten bij de serie blijven, en geen dingen verzinnen. Garlic Jr. Saga vind ik trouwens geen aanrader, veel bijzonders is er niet gebeurd in die saga. Voor mij is het: Saiyan Saga, Frieza Saga, Cell Saga, Buu Saga. + GT gedeeltes (Denk aan de Shenrons, aan de SSJ4 mode, aan Baby Saga,), + gedeeltes uit de Movies (Denk aan Brolly, Tapion, Bardock) Voor mij is dat al genoeg
Daarmee ben ik het eens. Ik wil ook wel Android 13 hebben, wat in Tenkachi had ie wel een dodelijk aanval
Daar ben ik niet echt bekend mee.. Ik vind vooral de DBZ Saga het belangrijkst, samen met de GT Saga gedeeltes. De overige dingen zijn leuk als extra, wellicht DLC maar het interesseert mij niet zo. De basis moet sterk zijn!
heeft iemand er bij stil gestaan dat het spel Dragonball: Raging blast noemt, dus zonder een 'Z' er bij. Is dat mss geen indicatie dat het mss toch tot GT zal gaat ? btw, kan iemand de release datum meedelen ? Hij staat niet in de startpost en op wikipedia staat er niet op waneer hij naar EU komt (alleen US,UK en Japan)
Idd. De saga die ik het minst heb gezien, namelijk 1x op Cartoon Network als 6 jarige Leukste vond ik Cell Saga + Buu Saga.
Indd En daarna de Saiyan saga, de spanning en sfeer van toen zijn in de cell en buu saga ver te zoeken.
Vind het juist niet, misschien wel heel veel minder in de Buu Saga maar Cell Saga was de spanning.. wat zou er met diegene gebeuren??? Zou hij geabsorbeerd worden? Blabla.. Good old times
Ik vond bijna alle saga's vet alleen van buu iets te langdradig. en van GT vond ik alles bagger met die kleine kinder characters ofzo. en vegeta die op een mexicaan lijkt met een snor =l Maar heb wel veel zin in de game=D