Het is al zeker dat het spel 23 oktober niet uitkomt. Alle winkels hebben de datum al naar november veranderd
Jammer dat er geen kuil in de grond komt als je iemand er keihard inslaat. Dan voel je toch wat meer 'kracht' erin zitten.
Tenminste kan je mensen door gebouwen heenslaan, dan daarna toe heel hard vliegen, en een energy ball in hun rug doen
Kun je nou gewoon weer in Super Saiyan veranderen tijdens een battle ala BK3? Want dat zoog ik die games erna (net zoals de hele game).
Vanaf Tenkaichi 2 kon je het echter toch ook terug (en dat was een geweldige game imo ). Een tijd geleden is hier een gameplay filmpje voorbij gekomen dat in-game transformatie liet zien dacht ik. Moet toegeven dat het bij mij toch begint te kribbelen om deze game te kopen .
Toch wordt deze game geen 60 euro game denk ik. Geen triple A titel. Ik hoop 'm ergens te kunnen krijgen voor de helft, anders wacht ik maar een tijdje, want er komen nog zoveel games uit in die periode
November 10, 2009 USA November 12, 2009 JPN November 13, 2009 EU November 19, 2009 AU Dit klinkt al veel geloofwaardiger
Volgens mij gaat dit echt een gruwelijk spel worden. Heb alleen geen zin om weer een miskoop te begaan zoals met Burst limit. Hoewel dat wel een vermakelijke game was heeft die mij nog geen week lang geboeid. Dit gaat toch meer een RPG worden dan een Fighter als Burst limit? Dus open werelden, gaan en staan en vliegen waar je soort van wilt.