Je wilt zeggen dat je alle controls kan aanpassen in het echte spel? Dus dat je bijvoorbeeld >LS< (ingeklikt) het knopje kan zijn voor het veranderen van vorm? Of dat RT+boven+Y bijvoorbeeld een super ball kan zijn?
Hoe doe je die aanval, dat als je hem weggeslagen hebt je aan de andere kant van de tegenstander teleporteerd en hem nog een klap geeft, en daarna nog een keer aan de andere kant van hem teleporteerd en hem nog een klap geeft? Moet je dan gewoon met A ofzo teleporteren?
Demo even gespeeld. Game ziet er goed uit, maar de camera werkt niet echt mee. Al een aantal keer gehad, dat ik mn eigen character en de tegenstander niet zag, doordat ik achter een heuvel/klif was neer geslagen en dus alleen die heuvel in beeld zag. Later nog maar eens proberen.
Hoe doe je Kamehameha ? En wat is die camera kut zeg. Dit spel ga ik zeker niet voor de volle pond halen.
Ki vullen en dan naar rechts bashen met je rechter stick. Werkt voor geen meter als je het snel wilt doen en ziet er ook niet uit.
Ben ik de enige die dit wel een tof spel vind? Oke, de camera is soms wat kut, maar daar kan ik nog wel mee leven. Voor derest vind ik het hartstikke tof spelen.
Net de demo gespeeld. Ik vind Burst Limit lekkerder spelen. Dit voelt heel geforceerd en stijf aan. Burst Limit was lekker vloeiend. Gemiste kans...
vond de demo wel grappig.. erg snel zo als het hoort... alleen waar was de controll sceme ik weet echt niet welke buttons ik moet rammen..
heb gisteren de demo gespeeld vond hem een beetje tegen vallen misschien ook wel omdat ik de knoppen niet wist ik heb deel 3 van die vorige serie op de wii speelt een stuk beter
Vind de demo toch nog wel oké uiteindelijk, het vechten vind ik niet lekker werken, camera is kut en Ki aanvallen zien er lame uit. Aan de andere kant zien de personages er goed uit, gezichtsuitdrukkingen zijn tof en kapotte kleding is heel erg tof.