Jup, hier zal hij lijkt mij ook gewoon verkocht worden. Alleen is het een beetje zonde om €60 uit te geven voor een Dragon Ball game met zo weinig nieuwe dingen. Ik wacht wel tot ik hem een keer goedkoop tegen kom.
Er zitten veel meer characters in dan de andere DB game op de 360. Ik vind dat al genoeg reden ( voor mij ). Je kan niet zoveel meer veranderen echt aan DB, denk ik. Misschien een andere grafische stijltje, maar geen gigantische dingen. Achja, je hebt toch wel beetje gelijk. Eerst kijken of ik hem goedkoper kan vinden ( daarom hoop ik ook dat GH 'm gaat verkopen. Scheelt toch wel 20-30 eur-).
True, maar ik wil gewoon alles in een keer. Het gaat nu tot de Buu Saga + Brolly SSJ3. Ik wil GT, en Dragon Ball erbij + Garlic Junior Saga. En ik wil echt damage zien aan je tegenstander, dus als je een kamehameha richt richting je tegenstander dan wil ik zien dat z'n kleding kapot gaat zoals in de serie. Zolang dat er niet is dan koop ik geen game van DB voor de volle prijs.
Hmm, als een kleding stuk gaat is het inderdaad een grote plus-punt. Maar zijn alle 70 characters al bekend? In Budokai Tenkaichi 3 volgens mij zitten ook rond de 70 characters met Brolly, met andere personages van de films, met Garlic Junior, met Omega Shenron etc. Tenzij de definieve lijst nog niet bekend is, kan er van alles gebeuren. Zolang Tapion ermaar in zit .
Nope, alle 70 zijn niet bekend. Hangt er van af hoe ze dat uitrekenen. Ze kunnen ook zeggen dat een Goku normaal en een Goku Super Saiyin 2 personen zijn, even afwachten dus.
Ik hoop het niet. Het liefst heb ik dat je kan transformeren tijdens een gevecht, of dat je op bijvoorbeeld Goku klikt, en er een scherm of wat dan ook komt met Goka, Goka SS 1, Goku SS2 en ga zo maar door.
Dat was echt kut aan Tenkaichi. Dat je echt moet gaan kiezen tussen een normale persoon en de SSJ versie. Daarom heb ik liever dat ze de 'normale' Budokai nadoen, dat was namelijk geweldig
Deze game is zo ontzettend anders dan de andere dbz game op de 360, dat is al genoeg reden om ze allebei te willen hebben. De manier van spelen is heel anders bedoel ik dan. Bij dit spel staat de camera continu achter je ventje en kan je gaan en staan waar je wilt! Dat poweruppen was in de praktijk ook helemaal niet handig, kost je allemaal ki enz. Beter gelijk de vorm die je wilt toch?
Niet vergeten dat heel snel vliegen ( paar keer slaan, paar keer dat teleporten, en dan gaan ze zo heel snel naar die andere character vliegen. Je weet wel wat ik bedoel >.>. Die functie heb ik nog niet echt gezien, en ziet er wel goed uit. En over dat character keuze ding, het zal wel erg sneu zijn als ze per SS-vorm een aparte character maakt. Zo kan je met Goku al 5 van de 70 character mee opvullen ( of zo een getal ). Dus ja, transformeren in game, of één character ''slot'' met daarin alle SS!
Hier zie je een aparte slot voor Goku/Vegeta normaal en Super Saiyin. Same voor Freeza en Freeza 100% Denk dat ze dus apart zijn.
Onzin, zo wordt dus de helft van de lijst met personages gewoon letterlijk gehalveerd. Ik ga wel wachten tot er een review is of tenminste iets met de hele lijst. Zucht- Leren ze het dan nooit
Maar als je goku normaal neemt. kan je dan wel naar een SSJ transformeren midden in je gevecht zoals bij Burst limit?
In Tenkaichi 3 kon je gewoon in Super Sayan vorm veranderen tijdens het spelen. Als dat niet het geval is in deze DBZ, dan koop ik hem gewoon niet.
Hier dus een spotje met pop muziek, n iet echt iets nieuws...helaas. Ik wil de volledige lijst hebben met characters : [gt]55951[/gt]
Ik hoop wel dat het spel als Tenkaichi 2 word en niet als 3. 2 was gewoon veel beter op gameplay gebied