^ Buu saga zit er als het goed is wel in, want ik heb berichten gehoord dat het confirmed is. Alleen wordt nog niet geshowed waarschijnlijk omdat er nog een Tokyo game show aan zit te komen.
Lijkt me een poepspel, nu ik de gameplay heb gezien.. Het moet een 2d fighter worden om goed te werken. Op de PSP heb ik een tijdje terug een DBZ game gespeeld die ècht vet was, Shin Budokai 2. Als ze zoiets nou eens zouden maken.
Tja, zoals ik al zei: Ze moeten goed naar de Budokai serie kijken, en niet naar de Tenkaichi serie. En dat is nou juist wat ze niet doen.. Wel bij Burst Limit, maar toen maakten ze de fout om er weinig char's in te stoppen, slechte story mode, en het ging maar tot de Cell Saga....
Is de Burst Limit gameplay wel goed dan? Ik heb wel interesse in die game, als die veel op Budokai lijkt.
Jah, dat was praktisch Budokai 1 naar de 360/PS3 geport. Beide zijn 2D en gaat tot en met de Cell saga. Al denk ik dat RB wel iets betere gameplay heeft. Heb de game nooit gekocht omdat ik al alle Budokai delen had gespeeld, dus was ik van plan te wachten op terug een complete DBZ game. Wie weet wordt deze het wel, want alhoewel de Budokai serie misschien iets beter in elkaar steekt qua fighting heb ik de Tenkaichi serie altijd leuker gevonden.
Niet officieel bevestigd. SSJ4 Gogeta zit er wel in, net zoals Omega Shenron dus ga er van uit dat SSJ4 Goku er ook wel inzit. Zwaar tof dat er allemaal filmpjes in zitten uit de anime.
Is dat de stem van Naruto? Of lijken al die Japanse stemacteurs kwa stem gewoon op elkaar. Zit er zeker tof uit, soundtrack is toch wel nostalgisch ook al snap ik er geen snars van.
Van mij mogen ze zo heel die serie opnieuw tekenen. Vond ik altijd al een minpunt aan DBZ ... de vele verschillende tekenaars. Zag er NOOIT hetzelfde uit ...
Story mode wordt zo vet met die cutscenes. Loopt ook erg goed over http://www.youtube.com/watch?v=GwM9wAk6C8M&feature=channel_video_title