1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Dragon Quest Builders

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 13 okt 2016.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Dragon Quest Builders komt morgen uit, ik heb ontzettend veel lol gehad met de demo dus kon het niet laten om hem te bestellen voor morgen.

    [​IMG]

    Sorry helaas even geen tijd voor een super mooie openingspost maar lijkt me wel leuk om een plek te maken om het even over de game te hebben
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Speel hem sinds gisteren en vind het geweldig! Dragon Quest <3
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Cool! ik ben benieuwd hoe het verder gaat, de demo stopt (zoals een goede demo betaamd) precies waar het interessant wordt
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja vond ik ook.
    Het gaat min of meer zo door als de demo alleen dan steeds uitgebreider :)
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hahaha alleen wij vinden dit leuk lijkt het op!
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.780
    Nee hoor, door jullie enthousiasme net de demo gecheckt. Heerlijk relaxt beetje bouwen, knokken en kletsen. Minecraft kwam ik nooit in door gebrek aan richting. Hier stuk beter lijkt het. Het is dat ik nog zoveel games heb, maar deze gaat er zeker komen ooit :)
     
    HanTheMan vindt dit leuk.
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Minecraft si me veel te blocky, maar DQB demo vond ik wel geinig. Mss wel leuk om "ernaast" te spelen...
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    VOor degenen die nog weinig over de game weten...
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2016
    Olijke Poffer, HanTheMan en Killamonkey vinden dit leuk.
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Afgelopen weekend tot de 2de chapter gespeeld, wat een leuk spel zeg! ik krijg een beetje nostalgische gevoelens van de muziek en SFX!

    1ste eindbaas:
    Ik vond het eerste eindbaasgevecht ook leuk bedacht dat je je bouwsel moet verdedigen met dat schild.
    Jammer dat je daarna weer van scratch moet beginnen met je nieuwe basis.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ook maar besteld. Eerst ff Mafia 3 uitspelen en dan heb ik wel ff tijd voor deze tot/aan Pro & WD2 :)
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb de demo een stukje gespeeld en voelde wel lekker rustig aan qua pace. Hou hem nog even in de gaten voor een sale want zit nu in FH3 en BF1 komt ook nog.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Same. Leuke demo, maar niet een game waar ik 50 euro ofzo aan uit ga geven. Zodra ie rond de 20 euro komt kijkt ik er nog eens naar.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben er ook mee begonnen en vermaak me er prima mee. Weer eens wat anders. De RPG angle maakt het voor mij interessant icm de graphics (niet van die pixel stuff).
    Alleen die music is tergend. Nooit gehouden van die Nintendie bleep shit ... Thank god for Spotify :D

    Mijn kleine basis tot nu toe:
     
    Wurmie vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Stiekum vind Gakkie dit toch een vette game. ;)
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Niet stiekum hoor! Ik kom er gewoon voor uit ;)

    Background music kan niet helemaal uit, dus die hoor ik zachtjes op de achtergrond door Spotify heen, das wel jammer. En geen autosave 8)
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik b\w en explore vrolijk verder. Al aan de max level limit van mijn city :)

     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Speelt iemand hem hier nog? Ben bij de eindbaas van Chapter 1 gekomen. Best lang over gedaan, lekker slooooooow :) En alle challenges gedaan, behalve de speedrun, die ga ik sowieso niet doen, zo'n onzin! Wel jammer dat dus vier trophies gaat kosten, ach ja :)

    Laatste wave voor de eindboss:

     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.780
    Ik wil hem heel graag spelen. Demo echt uren zitten spelen totdat ik niks meer kon :+ Alleen even stop met kopen atm. Al begint het wel te kriebelen bij het zien van je filmpje.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vind hem erg leuk moet ik zeggen. Minecraft kon me nooit boeien. Het bouwen in Fallout 4 kon me niet boeien, maar hier is het gewoon fun en de RPG/Quest/Story aanpak houdt het fris en geeft wat richting. Puur om verder te komen had ik veel minder kunnen doen en gatheren, maar ik wil gewoon alles verkennen en afwisselend weer even wat aandacht aan de city.

    Tot nu toe 8,5!

    EDIT
    Vond het ook wel slim van mezelf om een greppel om de stad heen te bouwen, van drie diep. Als je base dan wordt aangevallen en het zijn enemies die je muren kapot slaan, dan slaan ze in feite onder mijn base door en gaan er geen rooms kapot. Na afloop hoef ik dan alleen de greppel te herstellen! :thumbs::thumbs::thumbs:
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog steeds lekker bezig in Chapter 2, taking it slow :)



    Toch leuk zo'n private topic ;)
     

Deel Deze Pagina