1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Dragon Quest Builders

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 13 okt 2016.

1. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik moet nog maar eens goed voor de demo gaan zitten. Een stukje gedaan en dat beviel wel goed.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net tweede chapter afgerond en aan het derde begonnen. De chpaters zijn net genoeg anders dat het steeds fresh blijft. Vermaak me echt opper best met de game. Boss fights aan het eind van een chapter zijn imho slechtse stukken uit het spel. En dat je city maar maximaal 32x32 tiles mag zijn. En dat level 5 de max voor elke city is. Dat haal je met gemak ...

Final base chapter 2 met de boss fight erachter aan :)

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Chapter drie is in het begin ff aanpoten zeg: veel en moeilijke monsters, weinig healing, large areas, enemies die je niet kan verslaan. Leuke is dan weer dat je weer allerlei oplossingen gaat bedenken om de moeilijkheden te ontlopen. Ik heb ondertussen een heel wegenstelsel over de bergen gebouwd :)

Blijft fris op deze manier!

Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mss, binnenkort maar ff de Terra Incognita modus opstarten. Ik mis de game gewoon! :eek:
    Jammer dat er geen DLC komt, de chapter structuur is perfect om DLC (nieuwe chapters) aan te bieden. Gemiste kans!

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Mocht je hem ooit echt zat zijn en kwijt willen kan je me altijd een berichtje sturen ;)

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Voorlopig houd ik hem nog. Af en toe ff opstarten om gewoon wat te bouwen enzo ;)

Killamonkey vindt dit leuk.
  7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960

Deel Deze Pagina