1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age

Discussie in 'Games' gestart door Davey666, 8 aug 2017.

  1. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    useless? nahhhh. Maar ze was idd wel ineens een stuk beter. Alhoewel, haar divine nogwattes skill (AoE light skill) maakt veel goed, veel meer offensive spells heeft ze niet nodig. De grootste buff die Serena kreeg door Veronica's moveset was Oomphle, imo. Dat ga ik wel missen in haar moveset. Heb mezelf niet zo bezig gehouden met goeie team combinaties voor verschillende dingen tot nu toe, gwn mijn favorieten gespeeld (Jade, Erik, Hendrik/Veronica, Serena). Multithrust leek me een goede move om Metal Slimes mee te killen iig

    Trouwens, nieuwe field theme is idd heel episch. Had em nog niet gehoord omdat ik vaak s nachts gespeeld heb zonder geluid om geen mensen wakker te maken :+. Het is de adventure theme van DQ3, toen sugiyama nog episch was.

     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2018
    Zifnap en Modder-Eter vinden dit leuk.
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ondertussen level 85. Op een gegeven moment gaat het echt supersnel om te levelen. Heb in een uur 12 levels erbij gekregen door Electro Light te gebruiken. De enemies vanaf level 70 hebben vervolgens een redelijke kans extra Pep Pips te droppen, zodat je direct weer Electro Light kan casten.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Uitgespeeld!
    Nu nog de Platinum Trophy halen, aangezien ik er toch al bijna ben. Gok nog 2 uurtjes voor die ook in de pocket is.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De Platinum Trophy is binnen. Mijn eerste!
    Het duurde iets langer dan ik had verwacht, maar ik moest het vandaag af maken. :+
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Paar dagen geleden toch echt een heel klein beginnetje aan de game gemaakt op de PC. Grafisch top, maar persoonlijk is het een ramp hoe met een controller de besturing is ingedeeld. Ik moet daar echt heel erg aan wennen, ook omdat ik de knop die voor start doorgaat niet echt als pauze of main menu knop kan gebruiken. Ik weet niet echt of het volledig valt te veranderen, heb dat wel geprobeerd, maar hij doet dan niets helaas.

    Mijn eerste gevecht tegen die blauwe slijm dingen ging mij wel goed af, snapte alleen niet waarom ze mij steeds moesten hebben en niet de hond die bij me was en die meevocht. Het kan een eerste keer zijn, maar moet dus inderdaad nog erg wennen. Grafisch wel een top game, mijn PC draait hem meer dan voldoende met alles open. Tot dusverre ben ik tevreden. :)
     
  6. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Mijn eerste dragon Quest eindelijk weer een traditionele turn based Rpg. De muziek mag alleen wat meer variatie in zitten en die sylvando is echt te gay gemaakt. XD reminded me aan die dude van enchanted arms.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Muziek is inderdaad drama, maar Sylvando is echt geweldig. Wat een heerlijke character.

    Dragon Quest XI is in mijn ogen by far een van de beste JRPG's van de laatste jaren.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hahaha Makoto ja. Wie ontwerpt zo'n character. En maar janken en kreunen.
     
  9. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ben nu volgens mij dicht bij het einde maar ben nog te zwak voor de bossfight. Iemand goede plek om snel te levelen? (Zit op 41 uur)
     
  10. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Never mind uitgespeeld :D
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dan heb je hem nog LANG niet uitgespeeld. ;)

    Heb je de postgame al gevolgd? Ga maar eens naar die plek in de postgame waarover ze het hadden bij Octagonia. Je hebt nog vele uren story te gaan. :p
     
  12. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    De tering hey idd!!
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Switch versie zou Japanese voices krijgen. Geen idee of die optie dan ook naar Westerse (Switch) gamers komt, en eventueel naar PS4 gamers middels een patch, maar lijkt me zeer goed nieuws .
     
  14. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik zit nu op deel 3 van die dustrin challenge.
    de 3e keer dat je dus die miniboss moet verslaan in x aantal turns. Ik win wel maar kost me te veel turns ik moet dus weer levelen maar ben de grind een beetje zat. Zelfs met die pepupp cheat. Is het nog echt de moeite om verder te spelen vanaf dit punt?
     
  15. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    117
    Ik heb de PS4-versie, maar ik twijfel om straks toch te gaan voor de Switch. Ik heb het idee dat het in de handheldmodus nog best leuk kan werken :)
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik speel de Switch nooit in handheld mode, dus dat is voor mij geen factor om mee te nemen in de beslissing tot aankoop, maar als de Switch versie straks de Japanse stemmen heeft, en de PS4 versie krijgt die niet, dan ga ik hoogstwaarschijnlijk toch voor de inferieure Switch versie.

    Ik speel de Switch trouwens ook nauwelijks in docked-mode. Twijfel momenteel even om Mario Kart digitaal aan te schaffen, omdat fysieke versie toch duur blijft, en ik krijg binnenkort Smash Bros, dus wellicht dat ik er dan weer wat vaker op speel, maar staat eigenlijk al meer dan een jaar ofzo stof te happen.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dus… je speelt nooit op de Switch? En maar games bestellen! :+
     
  18. Jeroen Post

    Jeroen Post Active Member Eindredacteur

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    117
    Ik vind het echt heel fijn om vlak voor ik naar bed ga (bv) nog even een half uurtje verder te gaan met Doom of Super Smash Bros. Ik denk dat ik de console in t algemeen vaker in handheld mode dan docked gebruik.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het einde van de game is het imo wel waard voor de Dragon Quest fans.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Alleen Mario Odyssey op gespeeld. Heb verder alleen Zelda, en zojuist Arms gekocht bij Intertoys. Maybe dus nog Mario Kart en binnenkort Smash, dus neem aan dat ie dan wel wat vaker aan gaat, maar eigenlijk heb ik aan XBO X en PS4 al meer dan genoeg plezier...

    Zojuist ook Fallout 4 GOTY gehaald. Geen idee wanneer ik die kan/wil/ga spelen.
     

Deel Deze Pagina