Hero - two-handed. Gewoon lekker een big-ass zwaard om zo hard mogelijk mee te rammen
Erik - knives. Early game punten gedropt in boomerang, maar blijkt toch underwhelming ten opzichte van andere multihit opties van andere chars. Daarbij komt ook nog eens dat zijn knife skills echt ziek sterk zijn!
Veronica - heavy wands. Het enige character die ik een beetje underwhelming vind. Haar spells doen, zelfs met die enorm hoge magical might stat, niet echt enorm veel damage. Mijn hero doet op dit moment met een normale physical strike meer damage dan Ronnie doet met Sizzle of Boom of zo, die toch flink wat mp kosten... Het ergste is dat Serena haar soms zelfs goed bij kan houden qua damage met haar Swoosh spell. Dat zou eigenlijk niet moeten kunnen als je naar de stats van beiden kijkt. Veronica heeft dubbel zoveel magical might. Toch eens een keer uitzoeken hoe dat precies werkt.
Desondanks vind ik de twins wel cool, lekker klassieke black en white mage.
Serena - wands. Een healer is best wel onmisbaar. Veel value tegen bosses maar minder versatile dan Rab qua offensive spells
Ik wil Jade ook gaan gebruiken, maar dan heb ik een team dat voor 75% uit waifu's bestaat...