1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonball Z: Budokai 2 info + screens + artwork

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 19 aug 2003.

1. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Die beelden doen me verdacht veel aan DBZ:Ultimate battle 22 denken.
    Achtergronden 3D, poppetjes 2D.
    Wel leuk bedacht.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Daar heb je gelijk in. Vooral over het vlieg gedeelte. De gevechten zouden veel heftiger zijn als je zelf kon bepalen wanneer je kon vliegen en als je een ki-aanval doet het beeld niet bevriesd.
    Die laadtijden zijn ook wel overdreven lang, gemiddeld een minuut per laadtijd.

Desondanks al dat is DBZ: Budokai een zeer goede (DBZ) game en ik denk dat DBZ: Budokai 2 nog beter gaat worden.

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Cell Shaded is Cell shaded, dat het een ander genre is maakt niet zoveel uit, we hebben het hier over hoe het er uit ziet. De personages bij XIII zien er beter en mooier uit, en bij cell shaded liggen de systeemeisen nog relatief laag, en kan veel beter en mooier dan dit, ook wel bij de ps2.

4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Met cel-shade heb ik een ding ondervonden: in bewegingen ziet het er veel beter uit dan op screens. Dat geld ook voor andere type graphics maar vooral voor cel-shaded.

5. Veggie

Veggie Guest

Er kwam toch ook zon adventure op de Xbox ervan?
    Live enabled btw ...

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Er kwam een soort MMORPG van DBZ voor de Xbox die je alleen met Xbox Live kan spelen..

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Die DBZ game voor de Xbox was ongeveer tegelijker tijd aangekondigd, maar ondertussen hebben we er niets meer van gehoord.

Deel Deze Pagina