1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] dragonball Z budokai3

Discussie in 'Games' gestart door tecmo, 28 nov 2004.

1. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kom je dan uberhaubt in dit topic?

Vind het wel vet dat de single player bij sommige karakters helemaal te veranderen is. Zo moest ik door met die Kai gozer te praten niet tegen buu vechten, maar tegen broly. Die ik uiteraard alle hoeken van de berg heb laten zien. ;)

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat is ook vet, maar hoe zou je anders karakters moeten unlocken. Ik vind dat ze het zo goed hebben gedaan.

BTW: Ik heb hem ook alle hoeken laten zien.:cool:

3. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook....en Cooler ook.....en Omega Shenron (de allerlaatste baas van Dragonball GT waar SSJ4 Gegeta ff tegen vecht) ook. Moet nog steeds veel unlocken trouwens...zit pas op 50 procent ongeveer. Ik weet dat ik zowieso Uub nog moet en Hercule en volgens mij is dat level in capsule corporation ook te unlocken, want ik heb er wel 1 keer tijden een single player verhaal moeten vechten. Weet iemand hoe je dat level unlocked??

4. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb het spel ook gister uitgebreid kunnen spele, en moet zeggen dat die erg tof is.
    netjes gedaan, en veel te unlocken

5. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je kunnen uitleggen hoe je precies tegen Broly kan vechten? Ik heb hem al 4 of 5 keer uitgespeelt met Goku maar ik heb nog geen Broly gezien. (Ik had gelezen dat je hem gewoon 2 keer moet uitspelen met Goku)

6. Iron Maiden

Leuk Bevonden:
    1
    is het misschien niet een idee om laat maar zeggen die code hier neertezetten zodat mensen die het spel hebben tegen elkaars char te kunnen spelen??

7. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Waar voer je dat dan in als je in het spel zelf zit?

8. Iron Maiden

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik heb het spel zelf niet, ik heb hem wel gespeeld.
    je weet vast wel oe je die code krijgt, misschien moet je eens de manual lezen ??
    of aan shz ofzo vragen want die heeft het spel ook

Deel Deze Pagina