1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
  2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    een schön spelletje word dit :D

3. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben hier zo belachelijk blij mee, ga hem absoluut kopen_O_

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind die Budakai shit best ok, maar waarom maken ze niet eens een goeie RPG over DBZ? Het universum leent zich er perfect voor =/!

5. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG die screens zien er zo prachtig uit. Lijkt echt net de Anime. Hoop nog steeds dat er toch nog een hoop characters inzitten, maar naar aanleiding van alles wat ze steeds laten zien, denk ik van niet :mad:.

6. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    jawel, in alle delen zaten er veel chacters in, maar die verschillen toch niet veel van elkaar qua(kwa?) moves.
    maar ik hoop in ieder geval wel wat anders dan een story mode zoals bij DoA. dat zuigt gewoon.

bijvoorbeeld: toen Goku in dat ruimteschip van de Aarde naar Namek ging, en zo ging trainen op 10 keer zwaartekracht, dat je dat ook moet doen bijvoorbeeld.
    niet alleen die grote gevechten die erin voorkomen. en mischien nog wel rond die planeten en aarde enzo rondvliegen/lopen:)

INGAME FILMPJEEEEH :D : [yt]oO0Y7ebuO1A[/yt]

Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Damn, zag je die effect hoe Vegeta in Goku sloeg. Je zag gewoon z'n hele hand door het lichaam van Goku gaan! _O_

8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is natuurlijk oneindig uit te breiden met Downloadable content. Vind ik normaal gesproken afzetterij, maar als ze met complete sagas komen, dan wordt het heel wat anders.

Ik had eigelijk liever gezien dat de game alleen naar de PS3 zou komen. Playstation blijft zijn exclusives supporten met patches en DLC. Bij de Xbox 360 lijkt het vaak meer op euro's/dollars vangen ipv daadwerkelijk de speler zijn game ervaring te verbeteren.

Maar goed, we zullen zien.

De game ziet er btw echt ongelooflijk gaaf uit.

Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  9. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    jah fuck you dat je dat spel playstation only wilt.
    dan doet sony dat toch maar lekker met hun, ik wil het echt niet laten verpesten door die playstation.
    zit ook zon sukkel in onze klas die altijd boos wordt als de xbox ook een spel heeft.
    en andersom is ie ook helemaal blij, kan ik dus echt niet tegen.:mad:

@fiasco, ik dacht dat je het over een foutje in het spel had, maar nu zie ik t ook, heel zn rug gaat mee met zn vuist8)

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Playstation 3 moet zijn games wel supporten aangezien ze er zo weinig hebben... Maar Pineapple Joe: Tis wel logisch wat hij zegt als het waar is. Als het zo is dat als dit spel een exclussive is dat er dan meer downloads voor komen dan begrijp ik waarom hij dit vindt. Tis niet zo'n standaard fanboy reactie van ps3 is beter en daarom ben ik op me %$@^ getrapt als ie ook voor de xbox uitkomt. Hij heeft hier dan gewoon een goede reden. Tis niet alleen maar omdat hij wil late zien dat de ps3 beter is maar omdat hij dan meer uit het spel zou halen.

11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha al die PS fanboys natuurlijk weer boos nu er een Dragonball Z game naar de Xbox360 komt. Iedereen zei dat Dragonball Z een ps exclusive was maar dat is het dus niet he \o/

Dit was ook voor mij de enigste reden om een playstation te kopen maar nu hoeft dat
    gelukkig niet meer :)

12. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik heb ook serieus zitten twijfelen om nog een playstation aan te schaffen. Blij dat ik dat niet gedaan heb :D

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Wie zegt dat hij deze niet op de PS3 komt ? Dacht 't gewoon wel.

14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hij komt wel op de PS3, maar niet exclusive.

15. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lezen is ook een vak =(

16. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de dragonball z spellen zijn nooit exclusief voor playstation geweest er zijn ook voor de nintendo spellen uitgebracht zoals voor de GBA de gamecube en de wii en zo bijzonder ziet het er nou ook weer niet uit vind niet veel verschil met de andere DBZ spellen zo ver ik weet zijn er tot nu toe niet veel personages om mee te spelen dus denk dat ik hem niet aanschaf als je 1 DBZ spel hebt gespeelt dan heb je het wel gehad

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog te twijfelen om een PS3 aan te schaffen voor Burst Limit. De vierpunt toets is de voornaamste aanknoping voor alle combo's en juggles, en de vierpunt toets op de 360 controller is gewoon ronduit kut voor dit soort zaken.

Ook ken ik praktisch alle geavanceerde combo's van Budokai 3 uit m'n kop, en laat dat nu net met de PS2 controller zijn...

18. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    tering hey.. ga een ps3 aanschaffen voor 1 game omdat de controls iets makkelijker zijn dan op de xbox360..
    hahaha neem er nog 1 kerel!!

ronduit! geschift.. :p

Anyways ik hoop dat ze ook de volwassen gohan erin hebben zitten en de volwassen vegeta..
    anders is er geen fluitekruit aan vind ik.. dan koop ik liever het volgende deel waar ze wel inzitten.

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz vind Vegeta met zijn korte haar toch iets minder. Volwassen Gohan vind ik ook altijd een beetje jammer. Hoop wel Dat Goten er in zit in ze volwassen leeftijd en dat ze de Garlic boys erin gooien! beter dat dan zestien verschillende Freeza's.

Ach zolang ik SSJ kan gaan met Vegeta vind ik het een top spel.

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Geld heb je om het uit te geven.

Tevens nuttig voor een Blu Ray speler eh?

Deel Deze Pagina