maar waarom zit teen gohan er wel in als het maar tot cell sagas gaat. want die komt erna, dus dan betekent dat saiyaman er ook in zit? wat zijn Saibaman btw?
damn jullie hebben ze echt allemaal gezien! Wat komt er naar Friesa en is nog de moeit waard van het kijken? Hmm ow ja heb die androids ook nog grotendeels gezien.
Teen gohan zit wel in de cell saga.. hij traint namelijk 2 jaar in de timechamber met goku! hij komt er dan ook ouder en volwassener uit dan in het begin..
Teen Gohan is Gohan bij de Cell Saga. Tenminste, zo heette ie bij Tenkaichi 1+ 2. Van mij mogen ze de Garlic Jr Saga overslaan, daar vond ik niks aan. Android Cell gebeuren is wel leuk. Wel minder leuk dan Friesa, daarna weer een saga met Buu, ook wel vermakelijk. Op Amazon.com zag ik dat ze sinds kort alle sagas opnieuw op DVD uitbrengen http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_g...=search-alias=aps&field-keywords=Dragonball z Der komen er volgens mij zo'n 3 per jaar. 18 november komt de 4e. 30 dollar per stuk. Best te doen. Zullen uiteindelijk denk ik 8-9 sets worden.
Als Cell in de game zit, dan is het 100% zeker dat Trunks ook in de game zit. Hij was toch echt samen met Gohan en Vegeta mijn favo character.
hehe idd, maar dat was een lijstje met characters die op de scans stonden en in de trailers voorkwamen. Aangezien Trunks al in het begin van de Android saga voorkomt en een van de belangrijkste personages in de serie is, kan je er toch wel vanuit gaan dat ie erin zit
Dragonballz Hoi Voor iedereen die die dvd's van dragonballz wil kopen. Ik koop ze altijd bij archonia.com voor 44euro Daar hebben de dvd's regiocode1,2,4 en zijn dus afspeelbaar in nederland. Je tv moet alleen ntsc ondersteunen. Groetjes, Maurice
Hoop dat ze gewoon alle saga's erin doen. Ik vond het Majin buu + evil (little)buu saga toch de beste (met helemaal die geweldige eindaanval van Goku waarin hij een gigantische energy bomb () op little buu afvuurt waarin de energie van alle mensen zit ). Maar ik koop deze toch wel ongeacht het aantal saga's, het is toch een DBZ game
Ik heb ook call of duty 4 ntsc gekocht bij play asia en die kan ik ook afspelen op mijn tv. Is dit hetzelfde als bij die dvd's? Ik hoop persoonlijk ook dat er zoveel mogelijk saga's in de game zitten. Kan niet wachten om dit zelf te spelen. Ik wacht al zo lang op een dbz game voor de 360.