Hoop echt dat ze met levels gaan werken. Dat je je characters moet upgraden en dat je dan kan kiezen op een level wat je meer krijgt. Krijg je wel gasten met onwijs veel health of damage of speed maar dan zou het veranderen in SSJ of bijvoorbeeld Cell's veranderingen meer damage/speed health enz geven. Zou het tenminste echt zijn dat je in elkaar word geslagen --> SSJ veranderd en oppeens ben je een hoger level!
ja inderdaad, maar ook dat er gewoon niet die echte battles in worden gedaan. je ziet bijvoorbeeld vegeta trainen voor dat de androids ( toch? ) komen. dat je dan ook moet trainen in zijn zwaartekracht ruimtes. of die dingen dat er gewoon zon gezeik dingetje over een dino die in het water gaat vallen is. Race tegen de klok daar voor doen ofso. zou het al vele leuker maken. EN natuurlijk nieuwe abilites kopen
trainen en dergelijke lijkt me idd wel gaaf, vooral als onderbreking van al dat gevecht, als het vechten maar wel het belangrijkste blijft (voor de ontwikkelaars vooral) Kan echt niet wachten! Baal ervan dat er nog geen releasedatum of zelfs maar releaseperiode is gegeven! Of heb ik dit misschien mis? *hoopt*
Dan komt 'ie uit? Zou snel zijn zeg. Ben benieuwd, ziet er allemaal veelbelovend uit! ps: Ey nordin, lange tijd niet meer gezien op het forum.
Als je een beetje fatsoenlijke DVD speler hebt, dan kan je ze gewoon afspelen Spelers van Philips en Sony die nu voor een paar tientjes in de winkel liggen hebben allemaal geen regiolock.
Voor de androids komen trained vegeta ook in space. Dat is waar hij ssj bereikt. De training is alleen te zien in een kleine flashback, die hij vertelt voor hij android 19 zijn hoofd er af trapt.
ja maar daar vraag ik zelf om. en je ziet vegeta wel trainen biij capsulecorps, dan krijgt die yamcha nog problemen omdat hij ook wel sterk genoeg dacht te zijn voor die zwaartekracht machine
Ja ik zei toch ook. En in space werd hij ssj tijdens een meteorieten regen als hij zijn eigen leven en schip moet reden maar weinig kracht over heeft van die zwaartekracht trainingen. x3
volgens mij is het alleen maar een beat em up game, en niet doorde battle heen een soort van adventure/rpg.. want op elke screen zie je ook alleen maar de battle's, in een standaard fighting game look
zit er dik in, maar als het een goede beat-em up game wordt hoor je mij niet klagen. Ziet er wel supervet uit, precies de stijl van de anime
Jammer aan die nieuwe footage is, is dat nu lijkt alsof ze gewoon in de lucht staan. Ik had toch wel gehoopt dat als ze zo in de lucht aan het vechten zijn en ze dan na een paar flinke klappen ook echt naar de grond donderen of dat je je tegenstannder ook naar de grond kan slaan. Nu blijft tien gewoon op zijn rug in de lucht zweven. Dit vind ik toch wel jammer. Het kan natuurlijk ook gewoon aan het leveldesign liggen dat er helemaal geen grond is en dat ze alleen maar in de lucht vechten maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Die cutscenes tussen het vechten door zien er wel super goed uit en storen ook niet tijdens de gameplay lijkt me. Al met al ziet het er wel super vet uit en zal ik deze ook zeker kopen.