1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Alleen jammer dat Krillin blijft zweven in de lucht nadat Goku 'm verslaat.

2. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zo spijtig vind in deze game is dat relatief weinig characters ondersteund worden (http://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_Ball_Z:_Burst_Limit).

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de budokai tenchaiki serie voor de Nintendo wii, daar zitten er echt tientallen in. Zoals Gogeta SSJ 4 :eek:

3. Canpol4t

Canpol4t Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Freeza

Jongens. bij die posts tegen goku vs krillen staat er dit

goede spel blabla maar jammer dat het tot de freeza saga gaat lol

4. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    de game gaat volgens mij tot en met de cell saga.. want je ziet ook vegeta ssj worden en da kan nie

5. MMaRsu

MMaRsu Guest

De game is nog niet uit en dat zijn enkel de bevestigde characters tot nu toe.

6. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    gaat ie ook;)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Mhm, hopelijk dat hij regiovrij is op de 360, dan kan ik hem kopen bij Play Asia toch, voor de 360. :)

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
  10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yep, voor 20,- nieuw.

Echter ben blut en hoop een goedkoper nieuw exemplaar te kunnen vinden ;)

11. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar die op de wie is al de 2 en 3 in de serie, dit is de eerste dus die serie zal ook wel weer doorlopen zodat er in deel 2 weer meerdere characters zitten, in de eerste budokai had je ook heel weinig characters

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.861
  13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, begin mijn twijfels te krijgen, was eerst heel enthousiast over deze game, maar ze doen een paar dingen behoorlijk fout naar mijn mening. Zoals dat het maar tot het einde van de cell saga gaat. En daarna verteld dat er geen downloadable content komt, en dat vind ik dus echt goedkoop, denk dat ik deze een keer uit de budget bak pluk.

14. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik ook als het maar tot de cell saga duurt heb je hem zo uitgespeeld wacht wel als er weer een deel 3 uitkomt dan zullen de buu en de GT saga erwel weer inzitten

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.861
    Ik deel dezelfde mening als jouw Apoc. Echt, het slaat nergens op. Denk dus echt wel dat dit alleen tot de Cell Saga gaat. Dit is gewoon geldklopperij.

16. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    dat is ook zo, je hoort hem zeggen in het goku vs piccolo filmpje: this goes from saiyan saga to end of the cell saga.

wat jammer is, is dat je nooit naar beneden dondert en dergelijke.
    maar ook dat het landschap niet verandert, in de series gooien ze de tegenstander de grond in en knalt de hele grond uit elkaar. dat mis ik nog.

Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  17. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.401
    Pff wel weer jammer dat het niet zo ver gaat, had best buu willen spelen. De saiyan saga is een beetje suf, oeh powerlevel v 1000! Ik wil super saiyan 2 en 3!

18. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Super saiyan 2 zou er in moeten zitten. Super saiyan 2 gohan in ieder geval dan. Hij bereikte dit tijdens de cell games dus zou het er in moeten zitten aangezien het tot het einde van de cell saga gaat. Ook zit ascended super saiyan erin als ze de verhaallijn zouden volgen. Probleem is dat er eigenlijk 3 saga's zijn met cell.
    1. Imperfect cell saga.
    2. Perfect cell saga.
    3. Cell games saga.
    Hopelijk zien de makers van het spel dit als één saga en heb je super saiyan 1 trunks, goku, gohan, en vegeta erin zitten. Ook is er dan ascended super saiyan van al die 4 en dan ook nog super saiyan 2 gohan.
    Hopelijk volgen ze dus de verhaallijn een beetje.

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zit er allemaal in, maar ik vind de Buu sage vele malen interesanter, echt geldklopperij inderdaad. Kan er echt niet tegen dat er dan nog geen fatsownlijk DBZ spel op de 360 komt, had liever een Tenkachi achtige game gezien. Ook dat er geen destructible omgeving in zit, dan is het in mijn ogen al geen waardige DBZ game.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.861
    Ik had verwacht dat gewoon alle personages erin zouden zitten, kijk Tenkaichi 3 die zit volgens mij echt helemaal vol met personages. En nu moeten wij dus weer eerst tot de Cell Games en binnen een of twee jaar komt er weer een nieuw deel waar we tot de Buu Saga kunnen en daar betaal je dan ook gewoon weer de full price voor. =(

Kan ik beter Tenkaichi 3 voor de PS2 kopen inplaats van Burst Limit.

Deel Deze Pagina