1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  2. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ik wel doen maar het heeft nog weinig nut want er is veder nog niks bekent over het spel :)

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check mijn post anders eens maar ffe en hij komt in 2008 uit in Japan. Er is dus toch wel wat aardig informatie die je kunt gebruiken :cool:.

Laatst bewerkt: 14 dec 2007
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Stukje tekst kan altijd en zoals aangegeven is er wel een beetje meer info. Verder gewoon 'onbekend' invullen. Zo blijft het overzichtelijk en is het gemakkelijk te updaten ;)

5. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    dat wordt zeker kopen ! was ook altijd fan van de budokai reeks op ps2!

6. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Je hebt hem al aangepast! :thumbs:

Mbt het spel: ik zit eigenlijk voornamelijk te wachten op Dragonball online. Of Marvel of Dragonball wordt voor mij een mmo die ik op de 360 wil uitproberen.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik zit ook niet zo tewachten op nog een vechtgame van Dragon ball. Op de PSP was die leuk en zag er erg goed uit maar liet hem snel links liggen. Ben bang dat dat met dit zelfde word...maar wil hem toch zeker wel proberen want online lijkt hij me wel vet of tegen kameraden op 1 xbox! Dat is altijd lachuh! :thumbs:

9. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten er een soort van Mugen DBZ game van maken, maar dan natuurlijk trouw aan de serie en niet met Gokuu SSJ5, 6, etc.
    Maar dat 'spel' gaf tenminste goed de kracht van een SSJ aan. Maak zoiets maar next-gen...

10. Last-Warrior

Last-Warrior Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk word deze game een beetje goed, ik heb de DGZ op de ps2 gespeeld alleen vond ik die niet echt heel goed en ze zagen er niet echt zo mooi uit hopelijk word dit veel beter. Kan niet wachten:p

11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm heb nooit een dbz spel op de ps gespeeld. Eigenlijk ben ik wel blij omdat alles dan nieuw lijkt voor mij als het op Budokai gaat lijken ofzo.

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Eindelijk een dbz game voor de 360. Ik heb op ps2 (ik heb die zelf niet) veel van die dbz fighers gespeeld en alhoewel het geen topspellen zijn, zoals een doa of SC, zijn het voor mij vermakelijke spellen.
    Heb saga's een tijdlang gevolgd, die voor de xbox uitkwam, maar uiteindelijk niet in europa uitkwam en ook nog eens een slechte game was.

13. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik hoop nog altijd op een echte free-roam DBZ RPG...:)
    zoiets als oblivion lijkt me dan helemaal geweldig.

14. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat het helaas dus voor jou echt niet worden aan de plaatjes te zien. Misschien dat dragonball online toch wat meer voor jou is ;)

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig nieuws om te horen. Ik ben een zeer groot Dragon Ball fan. Heb alle Viz Manga's, volume 1 t/m 42 en bezit alle Japanese en Engels gesproken Anime.

Maar als dit game ook maar een beetje op Tenkaichi gaat lijken, dan hoeft het voor mij al niet meer. Geef mij maar Budokai 3; in mijn opinie de beste DB fighter van allemaal. Al die cancels en juggles, heerlijk.

16. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bron: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=48317

Ik weet niet of ik het goed begrepen heb maar volgens mij staat er dat het uitgegeven zal worden in Europa ( A BIG WOHOO !!! ) en Noord-Amerika door Atari.

En de rest was al bekend behalve dat er meer details zeer snel gaan komen over het spel... weet iemand misschien wanneer ? Misschien bij Tokyo Games Show maar dat is niet binnekort toch?

Weet iemand of ik het wel goed heb begrepen ofzo anders ben ik zomaar zo blij :D?

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zoals het daar staat wordt die ook in Europa gereleased. TGS is pas eind 2008 weer dus waarschijnlijk wordt het bij de E3 bekent gemaakt in mei. Misschien al eerder op een andere grote beurs of gewoon op een aparte show van Namco.

18. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zekerss wel chill dan :cool:

Nog meer nieuws

Vertaling:

bron: http://jogos.uol.com.br/ultnot/multi...t530u5696.jhtm

Het lijkt erop dat we er over 6/7 dagen al meer informatie hebben over het spel in de Jump Party Event ( meer info over deze event vindt je hieronder) :D !! En als ik het goed begrijp zul je ook planeten kunnen laten exploderen ?

En alsof dat niet genoeg is:

Bron: http://www.daizex.com/

Jump Party Event (Makuhari Messe convention)

Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Je kon ze al in die scans zien maar nu zijn ze officieel geplaatst! :thumbs:

20. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow ik vind zeker die bovenste screen echt heel vet. Ziet er echt mooi uit, lijkt ook heel erg op de anime, en niet op traditioneel 3D.

Deel Deze Pagina