maakt mij niet uit, ik wil wel iets waarmee je veel plezier kunt beleven, en met 21 personage's in een DBZ game lukt mij dat niet maar dit zullen wss de personages zijn: - Goku - Gohan - Krillin - Teen Gohan - Nappa - Yamcha - Tien - Cell - Frieza - Vegeta - Raditz - Chaotzu - Trunks - Piccolo - Captain Ginyu - ??? - ??? - ??? - ??? - ??? - ???
bij mij ook wel, maar wil toch veel personages hebben anders vind ik er gewoon niks aan. Als ze gewoon de BT reeks naar de PS3/Xbox 360 hadden gemaakt was ik tevreden geweest. ook vind ik de budokai reeks niet heel erg lekker spelen, en de makers hebben gezegt dat dit exact zo word
wat is de box cover toch mooi cker een van de mooiste covers die ik heb gezien de hele duistere sfeertje is gewoon te vet jammer dat ze goku niet zo vaagjes hebben getekent als frieza en cell
Al die blur op die screens, damn dat mogen ze wel weghalen. Ik word er niet meer warm van, te weinig vernieuwing voor de volle prijs die je denk ik wel moet gaan betalen. Zal wel binnen no-time goedkoper worden, dan koop ik hem wel een keer.
toch ziet het er allesbehalve slecht uit, maar geen destroyable omgeving en maar 26 personages, vind ik matig!
Meesterlijk (Als dit de story-mode is, dan klopt zijn riem niet. In de serie is dit zo'n band die hij om zijn middel wikkelt).
Deze game zal rond Juli uitkomen. En er zullen online multiplayer achievements in zitten. Waarom begrijpen game makers nou nog steeds niet dat mensen die niet leuk vinden. [gt]32509[/gt]
uhm... nee, deze lul speelt Goku: is ook echt van de set. deze niet, maar om te zien hoe "goku" er ongeveer uit gaat zien. maar ik verwacht niets van de film. gaat sowieso niet over DBZ maar over DB