1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je niet 'gewoon' een US account dan?

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, vind ik onzin. Heb ik voor m'n 360 ook niet. Movie trailers kijk ik wel op PC, meer/sneller demo's kunnen downloaden heb ik ook geen behoefte aan want die ene keer dat ik überhaupt de moeite neem om een demo te downloaden is sowieso zeldzaam. Weet vaak ruim van tevoren toch wel of ik een game koop of niet, demo's gaan daar bij mij meestal niks aan veranderen :)

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ach.. Het is toch gratis en binnen 5 min gepiept.
    En je ziet nu dat het altijd van pas kan komen. ;)

Behalve die Japanse account. Geen idee waarom ik die heb :+

sorry voor offtopic gebral.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Maar je kan ook voor de 360 vinden op de Europese Marketplace ;)

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja zowel MS als Sony willen het volgens mij liever niet hebben, zou ook geen ban willen riskeren voor een stom demo'tje....zelfs niet als die kans héél klein is. Maar goed boeiend, gaat het niet eens zozeer om. Vind het persoonlijk gewoon onnodig/niks toevoegen :) Wacht wel op een EU demo en anders niet, koop de game toch wel. Einde offtopic/slowchat :+

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, het speelt lekker weg alleen is het een beetje kort. En het ziet er goed uit, maar ik denk dat ik deze niet zal gaan kopen..

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Woh wat een vet vecht spel, kben nou niet echt een fan van dbz dus die cut scenes vindt ik wel irritant maar het gaat ongeloofelijk snel en je kan zoveel verschillende moves doen echt heerlijk gewoon. Deze ga ik sowieso kopen, die online multiplayer beloofd ook wat te worden met dit spel:)

9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    edit:

ik ben een fightersnob, sorry. ik begrijp dat al die characters vet zijn. maar ik zie graag een spel waar elke of bijna elke char meekan dooen in high level play. in T3 is dat zeker niet t geval.

10. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er al een demo op de EU marketplace? kan namelijk niet de AMerikaanse versie downloaden

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, de demo is er nu ook op de EU marketplace. :)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t, thx for the snelle replay

gelijk ff downloaden

14. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu nog op mijn werk dus ik weet niet in welke store hij staat

15. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok het is niet te vergegelijken met een Tekken of Virtua Fighter, maar toch kan ik met iedere character toch wel uit de voeten, natuurlijk moet bijv een Pan ook niet zo sterk en fijn zijn als bijv een Goku

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel als je zelf je characters customized.

Maar zoals hier boven al gezegd is, ik vind het ook leuker dat de wat zwakkere ventjes kansloos zijn tegen de echte sterke characters. Nou heb ik Tenkaichi 3 niet gespeeld hoor, maar ik heb me toch aardig vermaakt met deel 1 en 2. Deel 2 vond ik al een rip-off (voor een grijpstuiver gekocht hoor ;) ) dus deel 3 laat ik lekker liggen. Maar wanneer je 1 en vooral 2 niet gespeeld hebt is dit volgens mij een erg leuke game.

17. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de demo geweldig
    jammer dat het nog 4 weken duurt tot de release

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    er is niks meer broken dan custom characters in fighting games. dat maakt de balans nog ontigelijk veel slechter.

En dat 'zwakke' characters ook echt zwakker zijn in-game is leuk, voor story mode. Maar als we het hebben over versus, mens tegen mens moet het gevecht plaatvinden nadat de announcer 'ROUND 1' roept, en niet op het character select screen. In andere woorden, voor versus is het streven van een fighting game dat elke character kan meedoen met gelijke kansen. Zodat het resultaat van de match ligt aan het skilllevel van de spelers en niet aan hun voorkeur voor een character.
    Daarnaast zijn die balance issues helemaal niet opzettelijk in de meeste gevallen, maar een resultaat van fouten in de game design. Dus het zou net zo goed kunnen dan Goku bottom tier is en Krillin Top tier.

en voorbeeld van een gelijksoortige game; Marvel vs Capcom 2. Heel veel characters, echter er zijn een stuk of 6 characters die gewoon nzoveel beter zijn dan de rest dat je één van hen gewoon MOET gebruiken in je team (je speelt met een team van 3 characters) om ook maar kans te maken, an heb je nog een hoop middenklsse characters ook ook wat nuttige dingen hebben en een hele hoop nutteloze chaarcters. Ga nu eens kijken op youtube voor matchvideos en je ziet telkens dezelfde characters, dat gaat gewoon vervelen. En dit is capcom, een van de beste fighting game studios OOIT.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Game is toch wel bruut hoe meer ik het speel. Super Kamehameha is echt bruut. Jammer dat de tegenstander geen schade heeft, vind dat wel jammer en had gehoopt dat ze dat zouden toevoegen bij een next gen dbz fighter. Ook had er van mij wel een soort van herhaling of theater mode in mogen zitten, ik bedoel als ik een speciale aanval doen wil ik dat altijd in slomotion bekijken, in alle dbz games is dat in een paar seconde voorbij.

20. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik vind de game erg vet, maar ben wel bang dat hij snel is uitgespeeld als je kijkt dat de matches maar 1 round zijn en je vaak binnen 90 sec klaar bent.

laat zeggen dat er +/- 30 gevechten zijn is dus 30x90=2700 seconden wat je er over zou kunnen doen

Deel Deze Pagina