1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    uiteindelijke game zullen de gevechten wel meer dan 1 ronde zijn. Heb net de account van een "gouden-vriend" bij mij gerecovered en ga m nu spelen :)

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat een positiviteit hier. Alleen zeker omdat het een Dragonball spel is, want ik vind het maar onder de maat. Het speelt niet super. Waarom dit kopen als binnenkort ook Soul Calibur 4 en Street Fighter 4 in de winkels liggen? Over de graphics begin ik niet eens, PS2 kwaliteit. De 'oude' Xbox kan zelfs veel beter

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik weet niet of je ooit dbz hebt gekeken maar het ziet er grafisch echt bijna precies hetzelfde uit als de tv serie, wat dus ook de bedoeling is.

4. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    De moeilijkheidsgraad speelt ook wel een rol, evenals dat het CPU is en blijft. Ben benieuwd hoe dit online/splitscreen gaat vertegenwoordigen.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dude, DBZ games bevatten doorgaans ALLE gevechten van ALLE saga's. En dat zijn er nog al wat. :+ En 't is niet altijd alleen knokken, soms is je vijand onverslaanbaar en meot je overleven, of nog iets anders. Daarnaast heb je voor elk personage nog 's 5 á 6 verschillende vormen, Sayen 1, Sayen 2 etc. etc. etc.

6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    lol, zoals ik dacht. ik download m vanavond ook maar ff om te kijken

7. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Supremacy NL
    um, niet iedereen is even positief hoor, en weet niet wat jij aan je ogen hebt, maar het ziet er zeker niet verkeerd uit

@Willem Fable
    de game gaat maar tot de Cell Saga, dus je krijgt niet heel veel battles. En als het goed is bestaat uiteindelijk ieder gevecht maar uit 1 ronde.
    maar dit zijn zo'n beetje de gevechten die je kunt verwachten
    -------------------
    Goku vs Raditz
    Piccolo vs Raditz
    Tien vs Saibaman
    Yamcha vs Saibaman
    Krillin vs Saibaman
    Piccolo vs Saibaman
    Piccolo vs Nappa
    Gohan vs Nappa
    Goku vs Nappa
    Goku vs Vegeta
    Gohan vs Recoome
    Krillin vs Recoome
    Vegeta vs Recoome
    Goku vs Recoome
    Goku vs Ginyu
    Piccolo vs Frieza
    Vegeta vs Frieza
    Goku vs Frieza
    Goku SSJ vs Frieza
    Trunks SSJ vs Frieza
    Goku SSJ vs Android 19
    Vegeta SSJ vs Android 19
    Vegeta SSJ vs Android 16
    Trunks SSJ vs Android 17
    Krillin vs Android 18
    Piccolo vs Cell
    Piccolo vs Android 17
    Android 16 vs Cell
    Vegeta SSJ vs Cell
    Trunks SSJ vs Cell
    Vegeta USSJ vs Cell
    Trunks USSJ vs Cell
    Goku SSJ vs Cell
    Gohan SSJ vs Cell
    Gohan SSJ 2 vs Cell jr.
    Gohan SSJ 2 vs Cell
    ----------------------------

dat zal het zo'n beetje zijn denk ik

8. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    echt een vette spel man
    lijkt me echt leuk met ze 2en te spelen
    graphics zijn echt top
    soms lijkt het alsof je naar de serie kijkt
    maar helaas denk niet dat ik het volgend maand ga kopen

ninja gaiden 2 en metal gear 4 staan al op mijn lijstje

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Die duurde in de serie volgens mij 1 seconde :p

Vind het trouwens een super vette demo en iedereen die zegt dat het PS2 graphics zijn heeft duidelijk geen HD TV staan. Het ziet er allemaal lekker uit op 720P (iets wat makkelijk is voor cartoons, maar toch). Ook zijn de bewegingen beter dan in de originele cartoons, omdat ze nu een hele beweging maken en niet de manga stijl waarin je vaak te weinig frames hebt om een beweging vloeiend te krijgen. Ik heb nu 4x tegen Raditz gevochten en telkens is het gevecht anders, dat is dus wel positief. Soms krijg ik hele andere tussen filmpjes te zien (ik heb ze allemaal wel al gehad) maar het hangt echt van het gevecht af wat er gebeurd. Hoewel de grote lijnen altijd hetzelfde zijn. Ook erg vet als ze op elkaar afvliegen dat je op alle knoppen staat te bashen dat je echt ziet als hij hem blocked.

Net ook een super finish gemaakt met een Kamehameha. Als de game geen lag vertoont op Live dan is het zeker een game die ik aan ga schaffen voor mij, vooral omdat het toch nostaligie is en ik echt het gevoel had dat ik tegen Raditz aan het vechten was. Kan niet wachten totdat ik met Vegeta of Trunks in Super Saiyan mode kan vechten :)

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  10. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hem ook erg graag kopen maar heb er het geld niet voor, omdat Ninja Gaiden II toch bovenaan staat op mijn lijstje. Maar ook omdat ik bang ben dat de game vrij snel is afgelopen

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je geeft het antwoord eigenlijk zelf al : omdat het een DBZ game is ;) DBZ fightinggames zijn nooit überbijzonder geweest, ze vergelijken met de toptitels binnen het genre is ook eigenlijk een beetje oneerlijk. Qua diepgang zul je idd veel beter af zijn met de titels die jij noemt. Maar DBZ heeft al sinds de anime een behoorlijk grote fanbase. Een select groepje mensen loopt ook warm voor de games. Eigenlijk moet je het zo zien : de meeste mensen die een game als deze kopen zijn veelal ook echte DBZ fans. Maar ook binnen de fanbase zullen er mensen zijn die net als een aantal mensen hier de game toch niet kopen. Of alleen als hij straks afgeprijsd is. Denk dat de mensen die hem wel kopen ook wel weten dat er andere fighters zijn/nog gaan komen die meer diepgang zullen bieden. Ik ben er daar ook een van. Waarom ik een game als deze dan toch koop ? Het is DBZ. Punt. :)

Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind de game niet heel bijzonder. Ben een liefhebber van fighting games, maar niet op deze manier. Vind het spel (het stijltje) er wel tof/mooi uitzien en de game heeft het DBZ sfeertje. Echter, het vechten zelf vind ik niet heel bijzonder en ik heb zelf echt helemaal niks met DBZ. Dus nee, niet mijn type game. Zou eerder voor een andere fighter gaan. Als je DBZ fan bent, dan zal je de game waarschijnlijk blind halen.

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hihi willem, maar deze game gaat maar tot de cell-saga.

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Na de cell saga werd de serie ook vrij slecht als je het mij vraagt, kvond dat buu gedoe helemaal niks. alleen dat tournament gebeuren ervoor was nog wel lachuh.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Lijkt me eigenlijk best wel duidelijk. Dit is een game over DBZ, dan kan je verwachten dat het niet zo super zal zijn als een SF of SC. Dit kan je ook helemaal niet vergelijken met die games, dit is gewoon echt puur voor mensen die vroeger DBZ hebben gekeken en nu nog steeds diep in hun hart een kamehameha willen uitvoeren.

Tevens hangt het er van af wat je van fighters vind eigenlijk, ik speel alleen maar DBZ fighters en Def Jam, fighters als SC, SF, Tekken, DOA enz. vind ik dan weer 3 keer niks. :)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Over het algemeen vind ik alle fighters wel tof. Tekken, Soul Caliber, Dead Or Alive, Dragon Ball Z, ik heb ze allemaal wel gespeeld en vond ze allemaal wel tof. Def Jam Icon vond ik een stuk minder, zeker als je die gaat vergelijken met zijn voorganger. De demo van DBZ heb ik inmiddels weer verwijdert, ik heb hem twee keer uitgespeeld en nu was de lol er wel van af.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik merk wel dat veel mensen kijken door een roze bril. Dat is zeker geen probleem. Op grafisch vlak lijkt het op de serie, maar ik heb gewoon het idee dat er veel meer uit te halen valt. Naruto Rise of a Ninja is ook gemaakt na de tekenfilm, maar dat ziet er toch een stuk mooier uit. En nee, ik mankeer niets aan mijn ogen ;) Qua gameplay wil ik meer diepgang, anders blijft het gewoon niet lang leuk. De online modus van Naruto was ik ook snel zat. Je wint op basis van geluk en niet op basis van skill omdat er gewoonweg te weinig moves zijn. Daarom vergelijk ik het wel met andere spellen in het genre, omdat je door de diepgang vele maanden zoet kan zijn. Ieder gevecht is anders. Ik ben bang dat de gevechten in DBZ snel een herhalend karakter aan gaan nemen. Je zult geheid een week vermaakt worden met deze DBZ, maar als ik een fighter koop wil ik maanden vermaakt worden. Vandaar dat ik al sinds de release DOA 4 speel en binnenkort SC 4 flink aan de tand ga voelen. Maar ik begrijp wel dat je minder kritisch bent als je fan bent van de serie. Ik heb ook wel een tijdje Dragonball Z en GT gekeken, maar echt enthousiast ben ik er niet over. Al die gevechten waren vreselijk langdradig. En hoe meer je keek, hoe meer de gevechten op elkaar leken. Maar goed ik ga de serie hier niet op een pijnbank liggen. Als je het leuk vindt, dan vind je het leuk, niks mis mee. Ik zou misschien ook zo reageren als ik ergens fan van ben. Ik ben alleen nergens fan van, maar ik begrijp de gedachtegang wel ;)

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, goede voorbeelden :) Ik heb Naruto bijv. weer niet gekocht omdat ik totaal niks met Naruto heb. En zo kun je wel tig voorbeelden noemen natuurlijk. Uiteindelijk is het toch een kwestie van smaak.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wie zegt dat je niks mag verwachten omdat het op DBZ gebaseerd heeft vind ik beetje raar.

Waarom zou er geen goede balans en moves kunnen komen. Er zijn een aantal fighting games gebaseerd op ondere andere Marvel comics die dat wel hebben.

Er zijn meer vechtspellen met een onrealistische wereld en moves die toch gebalanceerd kunnen zijn.

Ook had je vroeger op de NES/SNES al DBZ games die zeer populair en gebalanceerd waren

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vond trouwens naruto nog simpeler dan DBZ eigenlijk. Tuurlijk is het geen a'la DOA en Soul calibur fighter, maar ik neem aan dat dat voor zich spreek. De game geeft je na mijn mening vooral het gevoel dat je een dikke super saijin bent en alles :cool: en dat doet het goed.

Deel Deze Pagina