Die duurde in de serie volgens mij 1 seconde
Vind het trouwens een super vette demo en iedereen die zegt dat het PS2 graphics zijn heeft duidelijk geen HD TV staan. Het ziet er allemaal lekker uit op 720P (iets wat makkelijk is voor cartoons, maar toch). Ook zijn de bewegingen beter dan in de originele cartoons, omdat ze nu een hele beweging maken en niet de manga stijl waarin je vaak te weinig frames hebt om een beweging vloeiend te krijgen. Ik heb nu 4x tegen Raditz gevochten en telkens is het gevecht anders, dat is dus wel positief. Soms krijg ik hele andere tussen filmpjes te zien (ik heb ze allemaal wel al gehad) maar het hangt echt van het gevecht af wat er gebeurd. Hoewel de grote lijnen altijd hetzelfde zijn. Ook erg vet als ze op elkaar afvliegen dat je op alle knoppen staat te bashen dat je echt ziet als hij hem blocked.
Net ook een super finish gemaakt met een Kamehameha. Als de game geen lag vertoont op Live dan is het zeker een game die ik aan ga schaffen voor mij, vooral omdat het toch nostaligie is en ik echt het gevoel had dat ik tegen Raditz aan het vechten was. Kan niet wachten totdat ik met Vegeta of Trunks in Super Saiyan mode kan vechten
Laatst bewerkt: 16 mei 2008