1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja dat zeker, de sfeer is echt super en de animaties maar het vechtsysteem voelt wederom beperkt na het spelen van de demo.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Vind het wel vet als beide een aanval doen en je dan moet bashen. Ziet er wel gaaf uit. :cool:

3. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    mijn reacties over balans hadden niks te maken met realisme maar met de omvang van het character roster. oh en marvel vs capcom is zo ongebalanceerd als de neten. waar ik op doelde was dat deze game wel ok zou kunnen zijn aangezien er meer word gedaan aan gameplay dan fanservice.

ik heb zelf weinig ervaring met dbz games maar op fora voor fighting games hebben ze een verschrikkelijke reputatie.

aan de andere vind het wat gehaast om na een paar keer de demo gespeeld e hebben om te zeggen dat het systeem niks te bieden heeft. mischien is het een klote game maar in dit genre moet je wel watn meer doen om te kijken wat mogelijk is. bij deze, http://www.youtube.com/watch?v=fJZjIsWpF8M , hoe goku hier canceld/combo'd in zn super is wel vet

Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    maar ik reageerde op Fiasco. Hij zei:

"Lijkt me eigenlijk best wel duidelijk. Dit is een game over DBZ, dan kan je verwachten dat het niet zo super zal zijn als een SF of SC"

Ik wilde duidelijk maken dat er ook goede games gemaakt kunnen worden op basis van een cartoon/anime. Ik doelde niet op de roster grootte.

En met succesvolle Marvel game bedoel ik niet Marvel versus Capcom.

Er was ook een X-men game die heel populair was weet alleen niet meer welke.

En ik ben het volledig met jou eens dat dit geen diepzinnige fighter is, maar ik bedoelde met waaromj zou het niet kunnen dat het wel mogelijk moet kunnen zijn om een gebalanceerde en goede DBZ game te maken, alleen kiezen de makers steeds voor dit soort gameplay. Ze zouden ook om maar iets te noemen een 2 d fighter kunnen maken net als streetfighter 4 die straks komt alleen dan lever je weer in op de cinematische waarde van de moves.

5. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    eens. ik hoop dat deze zich over tijd bewijst als een spel met wat diepte. denk t niet maar zou wel vet zijn

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop overigens ook dat de movelist die je nu hebt niet alles is. (ga er ook niet vanuit) Kwa combo's is het gewoon standaard zeg maar. Persoonlijk zal ik deze game ook niet kopen als een uber diepe fighter maar gewoon als dbz fan en eht is gewoon wel tof. Soul calibur 4 komt diezelfde maand nog uit en daar zit (neem ik aan) een veel betere balance in.

7. riesjart

riesjart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij wel 'n vette game, vooral omdat ik vroeger erg genoten heb van de Dragonball Z serie. Denk niet dat ik de game meteen ga halen, aangezien Soul Calibur en Ninja Gaiden 2 er aan komen, maar zodra deze game in de aanbieding is of iets dergelijks dan haal ik hem wel. Ook lijkt mij deze game juist leuk om met vrienden te spelen, omdat het geen ingewikkelde fighter is, je kunt eigenlijk meteen meedoen en dat is minder met fighters als DOA en Soul Calibur.

8. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dit zo'n beetje de complete character list:

Goku
    Goku (Kaioken)
    Goku (SSJ)
    Kid Gohan
    Teen Gohan
    Teen Gohan (SSJ)
    Teen Gohan (SSJ2)
    Piccolo
    Krillin
    Yamcha
    Tien
    Trunks
    Trunks (SSJ)
    Trunks (USSJ)
    Vegeta
    Vegeta (SSJ)
    Vegeta (USSJ)
    Nappa
    Raditz
    Saibaman
    Frieza
    Frieza (2e Form)
    Frieza (3e Form)
    Frieza (Final Form)
    Frieza (100% Form)
    Captain Ginyu
    Recoome
    Cell
    Cell (2e Form)
    Cell (Final Form)
    Android 16
    Android 17
    Android 18
    Android 19
    Android 20

EDIT: ik zat net naar een filmpje op Youtube te kijken waar ze trailers achter elkaar hadden geplakt. in de trailers waren ook Bardock, Cooler en Brolly te zien :D

srry als jullie dit al wisten, maar ik nog niet

Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  9. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    geen mini cel? :9 ook wel jammer dan als er geen Goku SSJ2 in voor komt, mss gwn in de versus mode dat je meer char hebt :D

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal vragen over de Demo:

- Hoe doe ik die Aura-Spark Rush (mini-game waarin je moet button-bashen)?
    - Hoe worden die Drama Pieces geactiveerd?
    - Hoe laad je op?
    - Waar staat je energie-balk?

11. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    - ik heb geen idee :+
    - verschillend, bv. als je ee n(super)kamehameha doet dichtbij raditz, dan krijg je een drama piece, of als raditz je ass kicked krijg je een drama piece met gohan etc.
    - als je energie balk vol is op 'RB' drukken
    - rechtsonder.

12. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0

Als ik op Right Bumper druk ga ik alleen snel teleporteren. Ik wil die cut-scene activeren waarin je elkaar in de haren vliegt. \o/

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    oops.. ik bedoelde 'LB' :+:9, dan laad je op als je energy balk helemaal vol is

14. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    echt vet !! die demo alleen al

15. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Klopt, alleen vond ik het vet om in de Budokai games SSJ te worden xD. En dat kan niet in de demo. Ik kijk al uit naar DBZ: Burst Limit 2, aangezien de sagas van Buu veel vetter zijn dan Saiyan en Frieza etc.

Laatst bewerkt: 18 mei 2008
  16. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game ook wel halen als ik hem ergens iets goedkoper vind. (eerst ninja gaiden 2 denk ik).
    Voor de rest vond ik de demo nog wat weinig zeggen omdat het mij echt niet duidelijk was hoe de bediening werkte en hoe de gameplay zowat in elkaar zit. Ik heb nog geen andere DBZ spelen gehad, dus ik kan moeilijk vergelijken. Maar graffisch vind ik hem al wel top!

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Maarja, als ik toch wel mijn DBZ bril af doe dan zie ik het eigenlijk niet echt heel boeiend. Ik bedoel, het ziet er grafisch wat beter uit, en de gameplay is wat beter maar voor de rest ook niks. Het gaat alleen maar tot de Cell Saga, geen schade op je tegenstander. Dat is toch wel erg jammer wat er wel in hoort te zitten en wat zeker kan. En dan nog 60 euro er voor vragen. =(

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, gelukkig is er dan nog iets als Gamehubs en Play-Asia. :)

19. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, als je Gamehubs gebruikt scheelt het je al een hoop geld. Ik heb geluk dat ik 2 games mag kopen van mijn ouders, eentje nu en eentje als ik ben geslaagd :D

ik ga in iedergeval toch DBZ: BL kopen, omdat het me toch wel vet lijkt. Ook wil ik in HD transformen in een SSJ :D

20. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hoe werkt zo'n persuit attack precies? Ik druk zoveel mogelijk op de rechter trigger met wat andere knoppen en dan lukt het soms met wat geluk:p Van alles geprobeert maar snap nog steeds niet hoe dat werkt.

Deel Deze Pagina