mischien zijn er nog wat secret characters? ik weet niet hoe dat in de vorige delen zat. waren die er aanwezig of dat niet?
t/m cell? Waarom dat nou weer....waarom nou niet gewoon t/m het einde....En lijkt het niet tijd om nou 's over te stappen naar GT? Maar goed...Het lijkt me naast deze dingen wel een toffe game
Brolly zit er wel in, check de trailers maar. De game bevat namelijk de Saiyan t/m Cell Saga, maar ook een aantal movies
straigt up homo erotisch! waarom kunnne ze niet eens een echt toffe DBZ game maken, het leent zich er zo goed voor!
ik vind er bij de games nog lang geen klassieker zitten, ben ook geen fighter fan. Maak een toffe actie RPG of zo ervan.
Nu dus wel, dat word dus ff binnenkort Paypal maken en dan bestellen. En er zit nog een poppetje bij ook! w00t!
De game is tóch te bestellen bij Gamehubs aangezien hij de PAL versie heeft weten te regelen! Deze game voor 37.99 is geen geld toch !
Ik ben gerust gesteld Dat wordt bestellen, goedkoper zal je hem nergens kunnen vinden. Hoe lang duurt t voordat je m binnen hebt bij gamehubs? Heb er nog nooit wat besteld.
5-10 werkdagen geloof ik. Je kan ook met UPS bestellen, 7 euro meer maar dan is ie er binnen 2-3 dagen.