1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope je kan geen co-op doen -_-

maar er zijn 3 Saga's: Saiyan, Frieza en Cell

er zijn zo'n +/- 40 chapters ofzo die je vrij snel hebt uitgespeelt.
    dan krijg je Bardock story...die maar 3 chapters duurt...en daarna de Broly Saga die 4 chapters duurt.

heb het eigenlijk wel weer gehad met de game..vrij eenvoudig, grote stukken worden weggelaten zoals Cell Jr.'s, complete Ginyu Force etc. en het is niet zo leuk als ik dacht. Hoger dan een 7- zou ik het niet geven

Laatst bewerkt: 31 mei 2008
  2. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: ik wil free roaming DBZ

3. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er komt een Online game uit :D

4. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    is ook een topic over

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Bij mij was bardock gedoe 4 chapters en Broly 6 chapters... heb jij uhm op een ander niveau als normal gespeeld ofzo dan? Ik vind er genoeg chapters inzitten ben er zowat de hele dag mee bezig geweest, wel met pauzes ertussen natuurlijk maar geen enkele fighting game heeft een uitgebreide story mode het gaat immers vooral om de multiplayer.

Laatst bewerkt: 31 mei 2008
  6. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Bardock is idd 4 chapters (Frieza, Krillin, Vegeta en Goku).

Vind 't echt wel een toffe game, kan hele tijd die training doen hehe.. Wat ik toch soms wel jammer vind is dat er niet een gedeelte is waar je van de storyline af kan wijken.. bijvoorbeeld in de Time Chamber zó lang trainen (gewoon 2 jaar er in zitten dus) dat je Cell met een zucht af maakt e.d.. Maar zoiets misschien bij Dragonball Online? (Heb dat niet echt in de gaten gehouden..)

Bardock en Broly vind ik trouwens niet veel aan.. En Vegeta is behoorlijk kut om tegen te vechten.. Als je op afstand bent knalt ie hele tijd die "ballen" die je tegenhouden en exploderen..

7. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pas op voor de Nederlandse "EnVy" clan. een paar zielige losers die zodra ze verliezen disconnecten en ze winnen door het spel extreem te laten laggen

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Kut, ik wist gewoon niet dat de game al uit was. Morgenvroeg maar meteen richting Nijmegen...

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu anderhalf uur gespeeld en zit nu in chapter 4 van de Frieza Saga. Ik wil alleen iets meer uitdaging dan de 'normal' mode...
    Moeilijker kan op de één of ander manier nog niet. Weet iemand wanneer ik moeilijkere levels unlock?

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Normal mode is helemaal niet zo gemakkelijk, tenminste als je alle gevechten met een Z-score wilt halen (veel punten waard qua achievements). Ik heb het spel nu zo'n 10 uur gespeeld (heerlijke verslaving) en moet nu nog een paar gevechten in de laatste sage op de hoogst haalbare score proberen te halen.

Ik ben trouwens een paar keer online geweest, maar er was niemand om tegen te spelen?

11. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn inderdaad nog weinig mensen om tegen te vechten, omdat de game eigenlijk pas 6 juni uitkomt.

Normal is vrij makkelijk om uit te spelen op Z hoor, ben nu bezig alles op very Hard te doen

12. Mic_91

Mic_91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er dit keer wel een echt verschil in vechten tussen de characters?

13. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe het spel is ten opzichte van de laatste DBZ-game op de PS2? En dan heb ik het niet over de graphics. Hoe zit het bijvoorbeeld met transformaties? Bijvoorbeeld: Als je met Goku vecht en je unlockt de mogelijkheid SS-SS2-SS3-SS4 kan je deze dan zelf activeren tijdens een gevecht of kies je standaard Goku SS(level) zodat je hier het gevecht mee start?

Ik twijfel echt nog of ik de game ga kopen. Sowieso NG2 halen komende week en de week daarna MGS4. Wil nog 1 andere game kopen totdat BF:BC uitkomt en weet na het spelen van de DBZ-demo niet of ie 50 euro waard is.

14. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    w00t ik sta 2e op MyGamerCard :D eigenlijk 1e maar moet nog ff aansluiten op internet

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kamp met zo'n beetje het zelfde probleem dus ik ben gewoon beetje online aan het zoeken of ik m ergens goedkoper vandaan kan halen.

*stille hint voor de mensen die m willen verkopen*O-)

16. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zelf transformeren en de transformatie scenes zijn echt geweldig_O_
    Dit spel is zeker het geld waard. Vooral online is geweldig. Meeste gevechten zijn 1 ronde maar dan is het bijna niet waard om te transformeren. Ik kies altijd voor 3 rondes online en dat is het echt net zoals de anime en heb je veel meer aan transformeren omdat het gevecht veel langer is

Wat ik wel jammer vind dat als je tegenstander disconnect je geen punten krijgt en hij geen punten verliest. En captain ginyus body change is best overpowered

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zggen dat de game wel echt dik is, wel heel makkelijk. maar sommige gevechten voelen gewoon episch aan. dat je gewoon normaal begint in de cell games arena en tegen het einde van het gevecht sta je daar als ssj 2 in de ruimte met klamme handen klaar om een Kamehameha op je tegenstander af te vuren.

18. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg er wel zin in... morgen misschien toch eens langs de winkel gaan :)
    Spijtig dat ik nog even examens heb:mad:

19. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    captain ginyu body change is wel overpowered. Ik kan me gewoon inelkaar laten slaan en dan op het laatste moment bodychange doen en ze dan met hun eigen special afmaken

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Weet echt niet of ik deze zou kopen of Ninja Gaiden 2 of Civilization Revolution....

Deel Deze Pagina