1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar die armours vallen ook wel mee...Wat ook wel wat beter zou zijn geweest als ze het personage in de kleding zouden laten zien, zodat je weet welke naam kleur welke kleding geeft.

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het mee eens. maargoed, op dat na vind ik de echt een pareltje voor een dbz fighter. alles wat een dbz game nodig heeft zit er in. veel actie, snelheid en energiestralen! geweldige game!

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Helemaal mee eens. Ik ben blij dat ik wat potjes online heb geprobeerd. Wat een spanning zeg! Echt alle smerige truuks worden uit de kast getrokken, maar als je dan uiteindelijk toch wint heb je echt een gevoel van voldoening.

4. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Laat je gamertag in de DBZ: Burst Limit ONLINE thread achter! Zo kan iedereen tegen elkaar sparren! :thumbs:

5. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb tot nu toe alleen maar tegen mensen gespeeld die waarneer ze aan het verliezen zijn een beam spam doen waar je niet meer onderuit kan komen -_-'

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Lol Atton jij bent wel onnodig negatief over de game steeds:) En die beam spam kan je makkelijk ontwijken met A... Alleen die ultimate moves vind ik een beetje te overpowered in deze game ik bedoel die doen ech gewoon te veel damage. Hierdoor pakt iedereen online ook een ultimate move die maar 3 streepjes nodig heeft. Die ultimate move bepaald vaak wie de winnaar wordt in online potjes en dat is vrij jammer, voor de rest is het ech een top game maar ik hoop dat ze met een update ofzo die ultimate move wat nerfen.

7. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook 2 keer gehad. Zwaar irritant. Heb dan snel de neiging mijn controller uit het raam te gooien. |:-

8. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat het probleem met die Beams zijn is dat ze je eerst smijten en dan een beam doen, en dat dan steeds herhalen. Ook lijkt er soms een lag te zijn van een paar seconde, want merk toch dat bij online de knoppen wat minder snel werken

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Het meest kom je dus alleen maar kindjes tegen die van een afstand alleen beams op je afsturen ? :emo:

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    je kan toch achter ze komen met die move of werkt dat ook niet ofzo?

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    waarschijnlijk vinden die kinderen daar ook wel wat op. Dat is altijd het probleem van fight games met speciale krachten. éen of twee karakters zijn overpowered door een move. In budokai tenkaichi 2 kon ook niemand me afmaken als ik wou door constant met vegeta ontzettend veel blast af te schieten waardoor je weer op je bek lag en ik de tijd had om te herstellen en het nog een keer te doen.

Vraagje zit er nog iets van een level up systeem in zoals bij budokai tenkaichi? je weet wel dat je speciale capsules op je mannetje kon activeren waardoor hij sterker werd, sneller of dat een van de blast meer damage deed? Vond ik altijd wel cool

12. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    ja, die drama pieces kun je min of meer zien als capsules.
    en online kun je ranked matches spelen waardoor je een hoger power level krijgt.

ik heb geen last van lag gehad. met die knoppen dat klopt wel. maar storend vind ik het niet.

/Mod Let nou eens op je dubbelposten. Dit is al de derde keer in nog geen 24 uur. Bij de volgende mag je een sanctie verwachten - Pegas

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wat moet ik inzien als een hoger powerlevel? meer kracht om te slaan of alleen vechten tegen andere die hetzelfde powerlevel hebben?

En zijn alle karakters een beetje verschillend?

En heeft het naar SSJ gaan bijvoorbeeld echt nut? (meer power en meer defense bijvoorbeeld ipv alleen andere moves)

14. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Een hoger Power Level is min of meer maatstaaf tussen spelers. Hoe beter je ge-ranked staat, hoe hoger Power Level je hebt.

Alle karakters vechten verschillend. Tien heeft trouwens wel een wilde vechtstijl. :cool:

Zodra je naar Super Saiyan transformeert merk je duidelijk verschil qua kracht. En als je daarnaast nog drama-pieces selecteert helemaal! Vette cut-scenes tijdens het gevecht.

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Die je heel makkelijk kunt ontwijken, je hebt die guard knop niet voor niks.

16. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja je kunt ze wel ontwijken, maar het kost je 1 balkje KI, terwijl een Beam helemaal niks kost, en hun dus altijd een volle balk met KI hebben.

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ja maar dan ben je wel achter uhm getelepord en kan je uhm een rotschop bezorgen:) online kan je beter geen headset opzetten het is ongeloofelijk hoeveel kindjes dit spelen die niet tegen hun verlies kunnen en door hun headset gaan lopen blehren.

Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je kan dus in een gevecht in een super saiyen veranderen?

19. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gewoon als vanouds.
    Echt kopen deze sh*t!

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja na wat online potjes word het spel weer net iets vetter, sommige gevechten zijn zo enorm intens! dat je beide vrijwel op de knoppen aan het rammen bent omdaat je beide dood bent.

Deel Deze Pagina