1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Budokai 3 blijft dus nog steeds het beste. Wat een game was dat! _O_

2. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij hangt de kwaliteit van een game niet af van hoeveel personages erin zitten, maar meer van de speelbaarheid en verscheidenheid van die karakters. Heb burst limit zelf nog niet, maar van die demo wordt ik erg enthousiast moet ik zeggen. Helaas zit ik een btje low-stack momenteel :mad:

3. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt.
    De dragon rushes verpeste gewoon het spel omdat ze veel te lang waren

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    net online gespeeld. Was echt supervet! zeker met die drama pieces

5. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat online dan? Kun je een tegenstander kiezen, of join je automatisch iemand anders?

6. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Misschien een ~!@$@% vraag, maar ligt hij al in de winkel, of hebben jullie hem uit engeland o.i.d

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik deed random match en koos ranked en het werkte echt super helemaal lagvrij.

op gegeven moment iemand van ver weg met slecht 2 van de 4 verbindingsstreepjes en nog steeds lagvrij.

en je kunt kiezen of je hem private maakt of niet bij een player match (dus kan tegen vrienden)

Natuurlijk kun je ook met 2 spelers op 1 console

En ja hij is al verkrijgbaar. Ik heb hem gekocht bij de mediamarkt in Bergen op Zoom

Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  8. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ja hij lijkt lagvrij maar soms ben je gewoon te sloom. Er zitten geen haperingen in maar soms verlies je gewoon omdat je slaan te lang duurt voordat hijr eageert. Ik heb het verschil duidelijk gemerkt (en heb het ook gemerkt tijdens potjes dat ik won dus ik zit niet te zeueren omdat ik verlies)

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Amen. Je hebt niets aan vijftig characters als ze bijna allemaal hetzelfde vechten.

10. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gewoon te koop in NL. Dit is ook al diverse malen verteld in deze thread.

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb het spel vandaag ook gekocht en in een paar uurtjes uitgespeeld op normal moeilijkheids graad. Opzich is het een leuk spel alleen het nadeel is dat het online zo enorm laggy kan zijn soms. Als ze dat zouden verbeteren zou het een stuk beter kunnen zijn. Ook zijn er tog maar weinig characters vind ik. Al met al wel een leuk spel maar had veel beter kunnen zijn.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    er zijn niet veel characters die ik mis.

alleen Kaoishin en Dabura uit Buu Saga mis ik omdat ik die altijd tof vond uit de serie, voor de rest mis ik niet veel.

vechtssyteem begin ik nu ook onder de knie te krijgen

13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jaa het vechten gaat bij mij ook steeds beter. Het is toch wel net iets meer dan alleen maar knoppen rammen hoewel het daar op sommige momenten toch wel op neer komt. Als je zin hebt om een potje online te spelen voeg me dan maar toe.

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zal ik doen, maar ik kom pas later op avond en morgen online ben nu ff bezig op pc

(sta ingelogd op live)

15. Hebrohn

Hebrohn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game gaat maar tot en met de Cell saga! Misschien dat die characters in Burst Limit 2 komen:thumbs:

Wat het spel betreft, ik heb nu zo snel mogelijk geld nodig:9

16. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Oh man, Op het moment kom ik online nu dus alleen maar van die lui tegen die heletijd met vegeta hun big bang attack op je afvuren. Gewoon nauwelijks iets tegen te doen dan. En als je dan even bij ze in de buurt komt dan trap je ze wel helemaal in elkaar tot ze ineens weer bij je weg zijn en dan weer begin met die big bang attack. Zwaar irritant soms.|:-

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    weet ik, maar van alle andere saga's mis ik niet zo veel behalve deze 2 :p

ohja en trunks (jong) en goten

18. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook vaak. Gewoon Ultimate guard gebruiken of gewoon steeds naar de zijkant dashen en nadat ze klaar zijn met vuren je eigen special attack vuren(Houd wel de RT ingedrukt dan verlies je wel wat ki maar is je special veel sneller en sterker) En je kunt altijd nog in burst mode gaan en achter ze teleporten en dan comboen.

Helaas werkt die big bang spam op heel veel mensen. Bijna iedereen in de top 5 doet het (Behalve in en ganglink)

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    in de story mode wordt veel gevloekt:p

heb Darn it! al tig keer gehoord

20. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Trunks en Goten mis ik inderdaad ook. (en een trunks zonder zwaard) Vooral fuseren mis ik en Tag team

Deel Deze Pagina