1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    waarschijnlijk spelen mensen die geen hard hebben het spel niet helemaal uit.

    Je moet ook de extra chapters met Bardock en Broly uitspelen.
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope. De eerste keer dat ie 'm gebruikt ontwijkt Raditz de beam op het laatste moment en blaast die alleen z'n schouder-bescherming eraf. De tweede keer is het echter wel raak.

    Sommige dingen zijn wel ietwat correct.
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al gedaan. Heb al de Credits gezien! :confused:
     
  4. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies zelfde probleem hiero, heb ook alle chapters gehaald, geen nieuwe modi gekregen..
     
  5. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het een bug zijn of iets dergelijks???? :confused:
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de oplossing al! Je moet alle chapters op de zelfde modus uitspelen. :)
    Had ik niet gedaan. In het begin bleef ik wel eens hangen bij bepaalde battles en ging ik een nivau omlaag.
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ah, thnx :)

    Heb geloof ik 1tje nog niet op normal gedaan. (Uit luiheid) :)
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb zojuist de "very difficult" moeilijkheidsgraad uitgespeeld. Sterker nog, alle Brolly chapters (die ik nog zo moeilijk vond op "normal") heb ik met een Z-grade gehaald.

    TIP: veel ultimate attack (jeweetwel, die lange ram-sequence) gebruiken en laat die andere super aanval, meestal een projectiel, gewoon achterwege. Ik denk zelfs dat ik nu alle chapters op deze moeilijkheidsgraad met een Z-grade kan uitspelen.

    Hij gaat lekker! _O_

    EDIT:

    @B-Hero: bij elke sage staat rechtsonder een overzichtsscherm. Die laat heel mooi zien welke chapters je allemaal hebt uitgespeeld en met welke score.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Maar dat wist ik al. *)
    Wat die Brolly Chapters betreft; deze krijg ik ook niet op Z. Brolly vind ik gewoon te lomp... In Shin Budokai speelt ie veel lekkerder (en heb je ook nog de beschikking tot zijn basis-vorm).
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind de characters wel goed natuurgetrouw, de grotere personages spelen wat lomper, maar doen meer dmg. terwijl de kleinere personages sneller en bewegelijker zijn maar wat minder dmg doen.
     
  11. Roon

    Roon ~~

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het eigelijk reuze meevallen ..
    natuurlijk is het weer eens zwaar vet om eindelijk weer dragonball Z tezien en te spelen maar het is echt snel afgelopen (verhaal af in 4,5 uur ) en helaas vind ik zelf de multiplayer optie ook niet veel want je wordt gewoon keihard geownt door die freakende jappen.
    toch is het vet om tegen je kameraden te spelen dan win ik meestal wel maar online heb ik nu 2 keer gewonnen van de 10 keer spelen ..
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja je zegt het zelf al van de 10 keer spelen.

    Ik denk dat je bij ieder vechtspel wel in moet komen. Je moet een feel voor het vechten krijgen en de moves en strategieen van online beetje doorkrijgen.

    geld trouwens voor alle online games. Als ik een random fps koop moet ik ook eerst inkomen voordat ik potjes ga winnen
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    precies, en weten wat voorn trucjes je allemaal tegenkomt online. en zodoende kan je bedenken hoe je kan winnen van ze etc
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Bij mij staat de game al op de rand van de verkoop. Ik kan op zich wel redelijk tegen gevechten, maar zo fokking achievement om op very hard uit te spelen. Allememaggies. ;):'-( Echt, ik dump hem bij een kennis zodra die tijd voor de game heeft, aan hem heb ik hem als eerste beloofd. Dan maar flink verlies, maar ik kan straks toch aan Battlefield en Civ. beginnen. ;)\o/
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Maar je hoeft toch niet alle achievements? je kunt toch ook voor je plezier spelen? Vooral online is erg leuk ook al krijg je er geen achievements voor
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook. Mja je hebt nu eenmaal mensen die games lijken te kopen voor de Achievements. Zodra ze ze allemaal gehaald hebben of zodra het niet meer lukt Achievements te halen gaat de game in de verkoop. Zonde, mja ieder z'n meug :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.231
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik heb ook heus wel games die ik daarvoor niet speelde. COD 2, COD 4, Oblivion. Ik mag gewoon graag achievements halen, ''daar hou ik van, dat troost mij''. Het is ieder zijn eigen, maar de jappen zijn gewoon een beetje vreemd op het gebied van games en stijl. Aan de andere kant zullen ze dat ook wel van ons denken. ;):9
     
  18. Revlite

    Revlite Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent er iemand een leuke winkel voor DBZ BL?
     
  19. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je de archievement van survival? ik heb t/m de 15 gespeeld maar toen had ik hem nog niet.

    (ik bedoel niet de archievement van 50 survival potjes maar die andere)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik begrijp je niet? Ik heb zelf 3 achievements gehaald voor survival... eentje omdat ik hem gewoon had gespeeld, eentje omdat ik 50 tegenstanders had gehaald en eentje omdat ik ook nog voor custom drama pieces had gekozen.
     

Deel Deze Pagina