okee. ik zal je straks ff toevoegen:b: ziek DBZ Burst Limit,- Stylish Combo DBZ Burst Limit,- Some Better Combo
Die combo's van de eerder geplaatste filmpjes zijn zeker vet. Heb Burst Limit al tijdje niet meer gespeeld. Zelf heb ik ook een paar maanden geleden een video ge-upload met een dergelijke (simpelere) combo. Wel klote kwaliteit, opgenomen met m'n telefoon. [yt]fhHifPi58W0&[/yt] Combo is als volgt: Back+RRRS-, AS(auraspark), RRRHS(heavysmash), Back+E-, Up+E. --Probeer maar.
nice,., zal het eens proberen weet trouwens iemand hoe het precies zit met die drama pieces.. ik snap niet echt hoe ik die allemaal moet unlocken,,
http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=76042 Staan ze allemaal op. Sommige zijn nogal irritant, maar uiteindelijk zul je ze zeker halen.
als ik toch even mag zeggen dat ik heir best goed in ben, maar heeft iemand hem op z/z iuit gespeeld? ik heb hem wel op z maar neit op z rank die laatste lukt neit
Ik heb veel plezier gehad met dit spel. Ik was écht de beste. Z rank is helemaal niet zo moeilijk eigelijk. Je moet gewoon voldoende oefenen en het zogenaamde 'chainen' toepassen.
Cancels en infinites zijn gewoon kut met een Xbox controller. Nauwelijks te doen. Wat dat betreft had ik Burst Limit toch liever op een PS3 gespeeld. Budokai 3 voor de PS2 is echt zoveel fijner om te spelen. Puur om de d-pad.
ik ben nu bij de cell saga op very hard maar is nu haast niet meer te doen.. ik blijf verliezen want de computer is te goed en blokt ook echt alle aanvallen.. heeft iemand nog wat tips?
Ja, in Burst mode gaan zodat je zijn block doorbreekt en direct chainen met een energie aanval en zo voort. Gewoon veel oefenen. Dan lukt het wel.
ja ik vind mezelf ook wel de beste^^ ik zeg namelijk ook dat ik hem op z heb uitgespeeld, alleen niet met Z rank.. Ik ben neit dé beste maar ben wel extreem goed ( niet opschepen gewoon zelfkennis, je ozu me eens moeten zien stunten met racegames..) en voor de cell saga, probeer eens rechter triger y dan breek je er sowieso doorheen!
RT+Y? Ja, misschien op Easy en Normal, maar ver kom je er niet mee. Al helemaal niet tegen Cell (zul je natuurlijk zien dat powerslave het in 1 keer heeft gehaald met die methode nu ik dit type). Beter leer je gewoon de combo's van de video die je zelf hebt gepost, en dan wandel je er doorheen. Was net zo met Budokai 3 op de PS2. Voor een noob/buttonmasher was niveau Z3 niet te doen. Als je ook maar een beetje de cancels (een combo beeindigen en vervolgens tijdens de "stun" van je tegenstander een nieuwe te starten) door had, was je heer en meester, zelfs tegen Omega Shenron met z'n nagenoeg ongelimiteerde Ki.
ik heb hem al een paar dagen niet gespeeld.. zit op moment ff vast in Cell saga,, probeer het weekend nog wel ff. zal vast wel lukken hoor. maar ik ben niet echt supergoed in deze game ofzo
we hebben het over defense doorbrekenhe? dat betekent dat je daarnaaa die combo's moet doen..^^ lol alleen met rt en y gaat meoilijk worden ja vooral met broly tegen goku op Z xD
Dat jij para wordt van een computerspelletje... :{ Haha, nee ik begrijp wel wat je bedoeld. Brolly is eigelijk iets te groot en slaat daardoor vaak mis.